Kävelin äsken 70 vuotiaan rouvan takana mökkitiellä
Rouva ei säikähtänyt vaan totesi että kylläpä sinä olet isomies!Olen 197cm 125kg ja rouva oli arviolta 155cm ja 50kg.Saatoin vielä rouvan pois pikkutieltä,katsoin postit ja tulin takaisin mökille.Tässä teille nuorille opittavaa, älkää pitäkö kaikkia miehiä pahoina.
T.isomies
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Päästikö rouva pierun?
Tuskin.
Ap
Olet rehti ja reilu suomalaismies, kuten useat muutkin. Minä luotan suomalaisiin miehiin.
Ei tavallinen mies pelota, mutta kassaneiti-hullun tyyppiset kyllä-
Miksi holhosit sitä? Kai se olisi itsekin osannut kävellä. Taidat olla silti pimppaa vailla 🤭
Vierailija kirjoitti:
Miksi holhosit sitä? Kai se olisi itsekin osannut kävellä. Taidat olla silti pimppaa vailla 🤭
Täällä maalla teitä ei ole aurattu hetkeen ja rouvalla oli hankaluuksia päästä eteenpäin.
Ap
Mistä sitä tietää kuka on paha tai hyvä. Kehonkieli kyllä paljastaa vähän.
Aika usein isot miehet ovat auttaneet mua kaupassa, kun en kertakaikkiaan ylety ylimmille hyllyille. Olen kooltani samaa luokkaa kuin tuo tapaamasi rouva, 10 vuotta nuorempi vain. Kiitos kaikille avuliaille isoille miehille <3
Kerrotko vielä, mistä nainen erottaa, onko mies hyvis vai pahis? Sitä ei otsassa lue.
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko vielä, mistä nainen erottaa, onko mies hyvis vai pahis? Sitä ei otsassa lue.
En muista tiedä,mutta itse tervehdin kohteliaasti ja siirryn syrjään.Autan jos joku pyytää tai selvästi tarvitsee apua.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muista tiedä,mutta itse tervehdin kohteliaasti ja siirryn syrjään.Autan jos joku pyytää tai selvästi tarvitsee apua.
Ap
Anteeksi kirjoitusvirheet kun join vähän olutta.
Ap
Tyypillinen hakkaajanarsisti, esität hyvää ja sitten se hakkaaminen alkaa kun nainen luottaa.
Et ole mies, olet akkainpalstalla vinkuja vanha luntttu.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen hakkaajanarsisti, esität hyvää ja sitten se hakkaaminen alkaa kun nainen luottaa.
En minä halua ketään hakata
Ap
Kehonkieli ja kaksimieliset vitsit, joita jotkut idiootit viljelevät jatkuvasti, kertovat kyllä paljon.
Voisitko kuvitella rakastelevasi itseasi huomattavasti lyhyemmän naisen kanssa, vai häiritsisikö sinua pituusero?
Usein näen miehiä metsäpoluilla ja aina tervehdin. Ei ole kyllä mieleen tullut säikkyä.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko kuvitella rakastelevasi itseasi huomattavasti lyhyemmän naisen kanssa, vai häiritsisikö sinua pituusero?
Olen itse AP:ta hieman lyhyempi eli 191cm, kaikki tyttöystäväni ja nykyinen vaimoni ovat olleet noin 160cm tai lyhyempiä.
M32
Jos olisitkin ollut joku seko ja olisit käynyt rouvaan käsiksi, porukka selittäisi täällä, että oli rouvan oma vika ja aina voi välttyä miesten tekemiltä väkivaltaisuuksilta, jos varautuu.
Itse olisin pelännyt !Sen takia möin kesämökin.
Päästikö rouva pierun?