Onko miehen velvollisuus tyydyttää nainen sängyssä?
Otsikossa kysymys. Entä mikä on naisen rooli miehen tyydyttämisessä? Antaa pillua ja vaatia tyydytystä?
Kommentit (33)
Lisäys vastaukseen 22. Jos sinusta en riitä, on sinun ongelmasi. En ole seksipartnerisi ja me olemme mieheni kanssa tyytyväisiä näin. Hän ei ole valittanut ja ei taatusti ainakaan tällä palstalla
Kyllä itse koen, että vaimonkin tarpeista tulee pitää huoli ja meillä onkin molemminpuolin nautinnollista seksiä. Vaimo ei kauheasti pidä suuseksistä, mutta yhdynnästä sitäkin enemmän, joten molempien tyytyväisyys tulee vähän väkisinkin. Toki avitan yleensä orgasmin siinä ohessa.
Miehen vastuu on kuitenkin vain se toinen puoli. Yhtä lailla on naisen vastuulla kertoa haluistaan ja tarvittaessa opastaa niiden tyydyttämisessä. Mikään ei ole niin turhauttavaa, kuin yrittää tyydyttää naista, joka vain odottaa miehen tekevän kaiken.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:51"]
Ap, kunhan vielä kasvat henkisesti jonkin vuoden ja löydät oikean kumppanini itsellesi, tiedät, mitä rakastelu parhaimmillaan voi olla. Siinä ei ole kyse mekaanisesta jolkotuksesta ja reaktioitten seuraamisesta, vaan henkisestä ja fyysisestä kohtaamisesta, jossa ollaan aivan paljaana toiselle.
[/quote]
Olen 41-vuotias nainen (en ap) enkä ole vieläkään kokenut tuota. Niin että millä lailla se "muutama vuosi kasvua vielä" tulee auttamaan asiaan, voisitko nyt kertoa?
Niin kai se metsä vastaa kuin sinne huutaa. Jos ei ole kiinnostunut tyydyttämään, ei se vastapuolikaan tyydyty ja voi olla ettei sitten sitä omaakaan tyydytystä tule kovin usein. Eikä ainakaan sellaista, mikä olisi sen vastapuolen aktiivisesti tuottamaa. Ja voi olla ettei tyydy nälkäkään ruokapöydässä tai ainakaan kovin kaksisilla eväillä. Ja voi olla, että joutuu tyytymään vähän epäviihtyisämpään tunnelmaan kotona jne.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 11:14"]
Ei minusta. Minusta pari on epäsopiva toisilleen, jos nainen ei tyydyty sillä mitä mies hyvällä antaa. Ja sama toisin päin. Jos naisella on vaikeuksia nauttia, niin pitäisi ymmärtää, ettei mies hänen vaikeuksiensa poiston taikuri voi olla ja olisi hyvä tyytyä sitten naisen siihen mitä saa tai vaihtaa miestä.
[/quote]
Onnea teille alapeukuttajat kun miehenne jonain päivänä huomaa, ettei se teidän eteenne työskentely siellä sängyssä enää niin kiinnostakaan... Olette sitten ihan omillanne, kykenemättömiä saamaan enää nautintoa.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 15:00"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:51"]Ap, kunhan vielä kasvat henkisesti jonkin vuoden ja löydät oikean kumppanini itsellesi, tiedät, mitä rakastelu parhaimmillaan voi olla. Siinä ei ole kyse mekaanisesta jolkotuksesta ja reaktioitten seuraamisesta, vaan henkisestä ja fyysisestä kohtaamisesta, jossa ollaan aivan paljaana toiselle. [/quote] Ja tämä antaa naiselle oikeuden valtuuttaa miehen tyydytysorjakseen?
[/quote]
Nimenomaan ei niin, vaan kyky antautua ja heittäytyä seksin iloihin molemmin puolin antavina ja saavina osapuolina.
^ Meinaan se tulee eteen pitkässä suhteessa tai lapsiperheessä lähes varmasti jokaiselle parille ennen pitkää. Kuka tahansa jaksaa alkuhuumassa toteuttaa toisen tarpeita, mutta väsyneenä ja seksin arkipäiväistyessä, niin ei todellakaan. Silloin olisi ihan hyvä, kun ihan itse nauttisitte, siitä mitä teette, ettekä toisen tempuista!
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 17:02"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:51"]
Ap, kunhan vielä kasvat henkisesti jonkin vuoden ja löydät oikean kumppanini itsellesi, tiedät, mitä rakastelu parhaimmillaan voi olla. Siinä ei ole kyse mekaanisesta jolkotuksesta ja reaktioitten seuraamisesta, vaan henkisestä ja fyysisestä kohtaamisesta, jossa ollaan aivan paljaana toiselle.
[/quote]
Olen 41-vuotias nainen (en ap) enkä ole vieläkään kokenut tuota. Niin että millä lailla se "muutama vuosi kasvua vielä" tulee auttamaan asiaan, voisitko nyt kertoa?
[/quote]
En ole aloittaja, mutta omasta puolestani vastaan, että oikean kumppanin myötä tuo löytyi. Toivottavasti monet saavat tuon kokea nuorempana kuin itse (olen lähempänä 50v).
Naisen tarkoitus on tuottaa jälkeläisiä ja syödä miehen ulostetta ja pitää pallit puhtaana.
Ei kai kukaan nainen odota valmista tyydytystä, vaan liikehtii itsekin ja ohjaa miestä tarvittaessa osumaan oikeisiin kohtiin. Ja kyllä naisen on itsekin osattava käyttää sormiaan omiin paikkoihinsa. Miksi miehen pitäisi tehdä kaikki?
Herrajestas! Te jotka ette ole tyytyväisiä seksipartneriinne tämän asian suhteen, tehkää jotain. Turhaan te muille asetatte vaatimuksia kuin sille, jonka kanssa seksiä harrastatte. Vai silläkö huutelette perään, jos satuttaisiin törmäämään
Mitä ap ajattelit itse tehdä asian suhteen muuta kuin nurista täällä? Voisiko sen suun vaikka aukaista ja kertoa toiveistaan ja tarpeistaan sille seksipartnerille tai etsiä muita vaihtoehtoja?
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:43"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:03"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:25"] [quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 11:05"]Eiköhän se ole vastavuoroista..kumpikin pitää huolta toisenkin nautinnosta. Jos siitä tulee velvollisuus niin ehkä se petikumppani kannattaa miettiä uudestaan. [/quote] Mikä naisen osa yleensä on seksissä? Korkeintaan imuttaa hetki jos sitäkään ja sitten antaa pillua eli vaatia yhdyntää + muita tyydytyksiä. Ja tietysti pitkää kestoa naisella on oikeus vaatia! Miksi muuten mies ei voisi vastia naista laukeamaan minuutissa yhdynnässä? [/quote] Onko sinulla ollut näin huonoja kokemuksia? Älä syytä siitä meitä naisia, jotka osllistumme vähintäin tasapuolisesti seksiin ja tyydyttämme myös puolisonsa tarpeita. Kylläpäs onkin äksyjä ukkoja liikkeellä [/quote] Kerrotko vielä mikä on panoksesi seksissä?
[/quote]
Tarkemmin en tässä halua kertoa, miten esim otan suihin jne, mutta tyydytän miestäni esim näin, hän minua ja muuta seksiä harrastamme tilanteen mukaan. Aktissa en ole missään nimessä lahna ja orgasmini siinä on myös minun vastuulla. Pääsääntöisesti mieheni saa enemmän orgameja kuin minä. Ehkä se ei ole minulle niin tärkeää, koska muuten nautin
Kelpasiko vastaus, vaikken olekaan sinulle velvollinen tilittämään seksielämääni?