Nainen oli tulossa treffeille asunnolleni, nyt laittoi yhtäkkiä viestiä, että tuli jotain muuta eikä pääsekkään :/
Olemme tavanneet muutaman kerran, ei olla seksiä vielä harrastettu. Suunnitteilla oli treffit luonani, olin tehnyt ruokaa ja tarkoitus oli nauttia sitä viinin kera ja katsella jokin leffa. Olin niin täpinöissäni, että laitoin tossa n. neljältä viestin "pitäisikös laittaa sauna jo kohta puoliin lämpiämään? ;)". Hän oli lukenut viestin muttei vastannut mitään. Noin tunti sen jälkeen tuli viesti, että hänelle tuli jokin odottamaton este eikä pääsekkään tulemaan?? 🥱
Alan kyllästymään treffailuun, tuntuu että naisille ei oikein kelpaa mikään ja ghostaavat satunnaisesti vaikka kaikki vaikuttaa hyvältä.🙄
M27
Kommentit (99)
Eli halusit nähdä mahdollisimman aikaisin (ehkä tulevan kumppanin) tissit ja p€rseen ja hyvällä tuurilla saanut muutakin?
En minäkään olisi tullut treffeille, olisin heti siirtänyt numeron kohtaan "älä vastaa".
Vierailija kirjoitti:
Seksitreffit. Maksa niin saat
Tulee muuten halvemmaksi jos omalle ajalle laskee tuntihinnan.
Joo kyllä se oli toi silmää iskevä hymiö viestin lopussa. Limainen. Pistin itekin taannoin välit poikki yhteen panokaveriin kun ilmeni että äijä käyttää tuota hymiötä.
Jos mies alkaa saunasta puhumaan vaikka leffailta olisi tarkoitus viettää, niin ghostaisin minäkin. Tosi ällöttävää
Vierailija kirjoitti:
Jos mies alkaa saunasta puhumaan vaikka leffailta olisi tarkoitus viettää, niin ghostaisin minäkin. Tosi ällöttävää
Tervetuloa vaan 2000-luvulle. 🤣
M31
Mä,luulen, että se menee niin päin, että on yleisempää, että nimenomaan miehelle tulee yllättävä este juuri ennen sovittuja treffejä. Ainakin itselläni on tällainen kokemus. Itse en ole koskaan perunut treffejä. Kerran jouduin siirtämään viikolla eteenpäin eikä se ollut ongelma miehelle.
Olisi hävinnyt kiinnostus itsellänikin. Syy ei ole edes itse saunaehdotus, josta olisi voinut vielä kieltäytyäkin, vaan tuo tapa esittää se. Ap ei kysy, haluaisiko nainen ehkä myös saunoa, vaan esittää asian vähän kuin olisi itse jo päättänyt molempien puolesta (samaan aikaan kun alunperin on sovittu jotain aivan muuta), ainoastaan ajankohta saunomiselle olisi auki. Silmänisku saunomisesta puhuttaessa viittaa vähän siihen, että seksiä olisi saatava, ja että saunaehdotuksen koko pointti on saada kumppani takuuvarmasti alasti, jos muuten vaatteet eivät vaikka olisikaan lähdössä päältä. Naisen mielipiteen ohittaminen (koska sellaisena tuo näyttäytyy, vaikka ehkä tarkoitus ei olisikaan), sosiaalinen tahdittomuus ja kärsimättömyys seksin suhteen ihan syystä tappavat fiiliksen. Ei tuollaiseen kannatakaan suostua, koska riski siihen, että päädyt pieneen tilaan yksin raiskaajan kanssa kasvaa noilla tekijöillä merkittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Siltä varalta, että joku mies ihan tosissaan kuvittelisi saunan ehdottamisen olevan hyvä idea illanvieton tai treffien puitteissa, niin; ei ole. Ei ole edes kovin varhaisessa tapailu- tai seurusteluvaiheessakaan. Se on ok sitten kun suhde on edennyt siihen, että nainen on täysin sinut itsensä kanssa edessäsi ja valmis näyttäytymään alastomana, meikittömänä, hikoilevana, punanaamaisena ja shampoota silmissään sun edessä. Vaikka se olisi miesten mielestä mitä parhain idea, naisten mielestä ei.
Aina on poikkeuksia, jotka vahvistavat säännön, mut suurin osa kuuluu ylläolevaan ryhmään.
En miehenä ole ikinä käsittänyt suomalaisten intoa mennä saunaan puolituttujen kanssa sosiaalisten tapahtumien yhteydessä. Eiköhän kaikki osallistujat ole osanneet pesulla käydä kotonansakin.
Se on kysynyt vauva-palstalta, kannattaako lähteä luoksesi ja täällä on sanottu "ei".
Naisille ei siis kelpaa lämmin sauna. Olisko paremmin sitten ollut niin, että illallinen ja leffa olisi pitänyt katsoa kylmässä saunassa?
Vierailija kirjoitti:
Naisille ei siis kelpaa lämmin sauna. Olisko paremmin sitten ollut niin, että illallinen ja leffa olisi pitänyt katsoa kylmässä saunassa?
katsotko sä usein leffoja saunassa?
Komppaan edellisiä, saunomisvihjailu silmäniskun kanssa tekee viestistä limaisen, varsinkin kun ollaan jo sovittu muusta ohjelmasta.
Vierailija kirjoitti:
Mokasit tuolla saunajutulla
Onpa herkkähipiäistä. Eikö ole yhtään pelisilmää vastata mitään kivaa saunaviestiin vaikka saunominen ei kiinnostaisi.
Suunnitelmana oli treffit, mutta vietetäänkin keski-ikäisten koti-iltaa?
Vierailija kirjoitti:
quote/ Olet aika surkea tapaus.
että pitää oikeen lauantai-ilta viettää vauvapalstalla!!
No missäs tämän "loogisuuden" kirjoittaja sitten itse on? Taidat olla yhtä surkeana tapauksena täällä vauvapalstalla sinäkin! Vai kummitusko siellä kirjoittelee? Ei juma, mikä idiootti! :D :D :D
Sinä itse kiusaaja.Itsekin vietät täällä aikaa lauantaina! OLetko yksinäinen ? Ymmärrän sen.
en mäkään lähtisi treffeille saunomaan.
Hah, jos et itse ymmärrä mikä meni pieleen, niin parempi ettet treffaile enää.