Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen työ pilaa koko perheen elämän

Vierailija
19.02.2022 |

Olen ihan lopen kyllästynyt perheemme elämään. Mies on ihana ja hyvä isä, mutta "harrastaa" työtään eli on työnarkomaani, ja kaikki aika menee siihen. Meillä on kaksi alle kouluikäistä lasta. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että meistä kukaan ei voi harrastaa mitään, koska mies harrastaa töitään. Miehellä on talouden ainoa auto. Palkkataso ei ole mitenkään erityisen suuri ja asumme pk-seudulla, joten hoitoapuun tai toiseen autoon ei ole varaa. Viikonloput mies on niin väsynyt, että hän ei jaksa tehdä mitään.

Huomasiko kukaan, että nyt just ärsyttää aika paljon ja tekisi mieli laittaa mies ulkoruokintaan? En nyt edes tiedä osaako kukaan auttaa, mutta piti purkaa.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap lähtee viikonloppuna yksin jonnekin ja jättää lapset miehen hoiviin. Mies jaksoi lapsentekohetkelläkin, joten pitää jaksaa myös nyt kun lapset ovat olemassa. Ei äitiys tarkoita sitä, että pitää yksin kantaa vastuu kaikesta. 

Olet sairas. Tee palvelus ja pysy kaukana miehistä.

Sairasta antaa isänkin hoitaa lapsiaan? Teillä on Porvoossa kummallisia tapoja. Täällä normaalissa elämässä on ihan tavallista, että isäkin osallistuu lasten hoitoon. Siltikin, vaikka olisi töissä. 

Joillain on mies reissu työssäkin ja nainen pysty kersoista huolehtimaan niin että kyllä on heikkoa laatua nyky naiset. Mitä tekee pallon jalkaansa jos alkaa heti ahdistamaan. Olisit tehnyt viisaammat valinnat niin ei tarvitsisi valittaa. 

Vierailija
42/50 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko it-alalla, ohjelmoi työkseen? Aina joku asia kesken ja aivot jää raksuttamaan jotain ongelmakohtaa, kunnes se on ratkaistu ja löytyy seuraava... Meillä yksi tällainen. Ja kun tekee etätöitä kotona, ei oikein työaikaa olekanan. Ja kun työasiat kiinnostaa muutenkin, niitä vähän niin kuin harrastaa työn ulkopuolellakin, koneiden tuunaamista jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaa miehen elämäntapatyöttömään  niin saa oikein kunnon kotimiehen. Sitten pääsee itse harrastamaan mitä vain ja mihinkä aikaan tahansa vaikka yökerhoon. 

Vierailija
44/50 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toimistoalalla työssä,luulisi että selviäisi edes parina iltana viikossa kotiin niin että voisi viedä lapsia harrastuksiin tai että sinä pääsisit jumppaan tms.

Vierailija
45/50 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et mennyt ap rikkaisiin naimisiin, niin olisi molempien varaa olla kotona ja vaikka vaan matkustella.

Vierailija
46/50 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sen ylityön nimi Pirkko?

Vierailija
47/50 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetko ap että sinulla olisi asiat paremmin jos mies ei olisi maisemissa, vaan olisit yh ilman autoa?

Mutsi oli yh, ilman autoa. Voi hitsi kun me jouduttiin broidin kanssa katsomaan harrastukset ihan sen faktan mukaan ettei kukaan meitä kuskannut mihinkään.

Vierailija
48/50 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et mennyt ap rikkaisiin naimisiin, niin olisi molempien varaa olla kotona ja vaikka vaan matkustella.

Tuolla naamalla ja asenteella?

Juuei

Vierailija
49/50 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap:lle. Itse samankaltaisessa tilanteessa lopulta päätin olla valittamatta tilantesta ja olla ihan tyytyväinen ihanaan perheeseen ja rakkaaseen mieheen.

Nykyisin siis lapset ovat teinejä, mies (hyväpalkkaisessa) työssä ja minä hoidan arkea ( ja olen hyvissä töissä). Miehelle sitten kerron, miksi 17 v ei ollut tänään kotona ja miksi 15 v tarvitsee rahaa. Välillä tuntuu ihan hauskalta, että mies on ihan pihalla lastemme asioista. Pitkässä matikassa osaa kyllä auttaa.

Vierailija
50/50 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariterapiaan? Tai jos aiheesta puhuminen on vaikeaa niin kirjoita kirje minusta tuntuu,minä haluaisin -muodossa. Ei syyttäen vaan pohtien.

12 vuotta meni työleskenä, minä nautin kun mies vaihtoi hommia mutta hän ei osaa nauttia vapaa-ajastaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän