Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, paljonko teillä menee kuukaudessa rahaa meikkeihin?

Vierailija
05.07.2015 |

Tai miksei miehetkin, jos käyttää meikkejä

Itellä menee n. 20-100 €, harvemmin kuitenkaan niin paljoa
Ostan yleensä pelkän ripsarin, mutta joskus saatan ostaa jotain muutakin sen lisäksi, jos joku vanha meikki on loppu tai tuleekin tarvetta jollekin uudelle meikille

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 07:56"]

11 kysyy vielä että mikä tarve on monilla meikittömillä väheksyä "täys tällingissä" kulkevia naisia? Ihan kun paksu meikkikerros tekisi ihmisestä jotenkin huonomman/tyhmemmän. Osa tykkää laittaa enemmän ja osa peittää huonoa ihoa.

[/quote]

En mä väheksy. Itse en vain jaksa meikata. myönnön että olen laiska. Ulkonäkö ei kiinnosta niin paljoa. Ripsaria laitan ja joskus kajalia. Pisamainen/kesakkoinen naama ei muuksi muutu vaikka mitä tekisi. Etenkin näin kesällä pisamat/kesakot oikein tuleat esiin. Eivätkä ne ole taisesti naamaan jakautuneet. 

Vierailija
2/25 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI VAAN SIIS PELKÄN MEIKKIVOITEEN
ei pitäisi kirjoittaa silloin kun ajattelee...
-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 euroa. Ostin meikkejä häihini huhtikuussa -14, ja siinä tilaisuudessa käytin. Sen jälkeen ne ovat lojuneet tuolla hyödyttöminä.

Vierailija
4/25 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 euroa. Vuodessa menee n. 20 - 30 € (ripsiväri, peitepuikko, kulmakynä).

Vierailija
5/25 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luetko meikkeihin myös ihonhoitotuotteet? Mulla menee molempiin yhteeensä noin 40€ kuussa. Jaan sen vuositasolle. Ostan paljon lentokentiltä ja ulkomailta.

Vierailija
6/25 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankos miehet käy vieraissa kun ei lahna-akat jaksa edes sen vertaa itseensä panostaa että edes pari minuuttia käyttäisi itsensä ehostamiseen.

Vierailija
7/25 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodessa menee ehkä 50e. Ripsaria ja cc-voidetta käytän lähes päivittäin. Koko tällingin vedän pari kertaa kk, kun lähden viihteelle. Ripsari kestää sen vuoden, cc-voidetta joutuu ostamaan pari purkkia vuodessa. Muut meikit kestää todella pitkään.

Vaikka "sääntöjen" mukaan meikit pitäisi olla uusimassa vähän väliä, niin kyllä minä käytän just niin pitkään kun riittävät/ menevät pilalle.

Vierailija
8/25 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL. Mulla ei ole mitään sitä vastaan, että muut meikkaavat. Itse en vaan osaa enkä viitsi, koska minusta ei tule meikillä sen kummemman näköistä kuin ilmankaan. Meikkivoidekin on rasittavaa, se tarttuu hiuksiin, huiviin ja kaulukseen. Atooppinen ihoni ei tykkää meikeistä. On ihana pesaista kasvot kylmällä vedellä  jos tulee hiki, ei tarvitse meikkejä murehtia.

Näytin tämän ketjun miehelleni, ja erityisesti tuon lahna-kommentin. Häntä se kovin nauratti. Hän ei toivo minun meikkaavan, ja ei ainakaan meikittömyyteni vuoksi ole vieraisiin menossa, ei toki muutenkaan.

Mukavaa sunnuntaita!

T. vastaaja nro 3

Vierailija
9/25 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan yleensä aina ja mietin et mul menee vuodessa noin 100 euroa ja sekin vaan siks et käytän kallista ripsaria. Ostan sen tosin aina sokoksen tarjouksesta ni maksaa sillon vaan sen 20 euroa ja menee noin 3 ripsarii vuodessa. Sit 3 meikkivoidetta vuodessa. Luomivärii menee tosi vähän et sitä en osta ku harvoin ja puuterii vois laskee noin kerta vuoteen. Huulipunaa en käytä.
En oikeesti ymmärrä millanen tuksukerros sulla ap on jos käytät noin paljon rahaa kk meikkeihin! Huhheijaa.

Vierailija
10/25 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 07:35"]LOL. Mulla ei ole mitään sitä vastaan, että muut meikkaavat. Itse en vaan osaa enkä viitsi, koska minusta ei tule meikillä sen kummemman näköistä kuin ilmankaan. Meikkivoidekin on rasittavaa, se tarttuu hiuksiin, huiviin ja kaulukseen. Atooppinen ihoni ei tykkää meikeistä. On ihana pesaista kasvot kylmällä vedellä  jos tulee hiki, ei tarvitse meikkejä murehtia.

Näytin tämän ketjun miehelleni, ja erityisesti tuon lahna-kommentin. Häntä se kovin nauratti. Hän ei toivo minun meikkaavan, ja ei ainakaan meikittömyyteni vuoksi ole vieraisiin menossa, ei toki muutenkaan.

Mukavaa sunnuntaita!

T. vastaaja nro 3
[/quote]Onneksi miehesi osaa pitää sinut tyytyväisenä, haluaa pitää kiinni kodin työmyyrästä. Ei tietenkään sano mitä ihan oikeasti ajattelee.

Vierailija
11/25 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee vuodessa jotain päälle 100 euroa. Ripsiväriä, kulmakynää ja cc-voidetta käytän lähes päivittäin. Sitten joskus harvemmin laitan enemmän.

Vierailija
12/25 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 kysyy vielä että mikä tarve on monilla meikittömillä väheksyä "täys tällingissä" kulkevia naisia? Ihan kun paksu meikkikerros tekisi ihmisestä jotenkin huonomman/tyhmemmän. Osa tykkää laittaa enemmän ja osa peittää huonoa ihoa.

Vierailija
13/25 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 07:20"]

[/quote]

Ripsiväri pitäisi kyllä vaihtaa kolmen kuukauden välein bakteerien kasvun vuoksi.

Vierailija
14/25 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 200 euroa vuodessa meikkeihin, laskin yläkanttiin. Tuossa eivät ole mukana ihonhoitotuotteet.

Vierailija
15/25 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 07:57"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 07:20"]

[/quote]

Ripsiväri pitäisi kyllä vaihtaa kolmen kuukauden välein bakteerien kasvun vuoksi.
[/quote] Niinhän ne pitäisi. Ei ole kyllä koskaan mitään ongelmia tullut vaikka käytän noin vuoden samaa ripsaria.

Vierailija
16/25 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ostin helmikuussa meikkivoiteen, ripsarin ja puuterin. Ne makso ehkä 150-180e. Tänä vuonna täytyy varmaan ostaa vielä uusi huulikiilto, meikkivoidetta on vielä reilusti jäljellä mutta saattaa se loppua ennen. Vuodenvaihdetta. Ripsarinkin kanssa on vähän niin ja näin. Eli ehkä 50-100 e vielä tälle vuodelle. Joka kuukaudelle jaettuna siis 17-20e kuussa ehkä.
Jokapäiväiseen meikkiin käytän meikkivoidetta, ripsaria, poskipunaa ja hieman huulikiiltoa. Juhlameikkiä tulee laitettua ehkä 1-2 kk välein.

Vierailija
17/25 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee vuodessa:

Kulmaväri: 60-90€

Ripsiväri: n. 100€

Meikkivoide: n.50€

Puuteri: n.50€

Muut meikit: 100-200€

Eli: noin. 425€/vuosi joka siten on kuukaudessa

35€/kk

Vierailija
18/25 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodessa se parikymppiä. Meikkaan laiskasti, joten ostan halpoja meikkejä ja harvakseltaan. Viimeisin ripsari on Essencen, 4 euroa.

Vierailija
19/25 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta meikkejä joka kuukausi vaikka lähes päivittäin meikkaankin. Ripsiväri 30€ 3kk:n välein, meikki"voide"(mineraalijauhe) 40€ 6kk välein, puuteri samoin, kulmakynä muistaakseni 10-15€ 2-3kk välein. Satunnaisesti ostan uusia luomivärejä tai kajal-kyniä, jälkimmäistä käytän muutaman kerran vuodessa ja luomivärit kestää vuoden ainakin.

Noh, kynsilakat on mun paheeni ja ostan vähintään kerran kuussa yhden putelin. Taitaa olla 22kpl tällä hetkellä...

Vierailija
20/25 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmankos miehet käy vieraissa kun ei lahna-akat jaksa edes sen vertaa itseensä panostaa että edes pari minuuttia käyttäisi itsensä ehostamiseen.

Parissa minuutissa ei saa aikaan kuin sotkua. Keskustelu naisen ja miehen välillä menee kuitenkin näin:

M: Kulta, ala tulla, aina sua saa odottaa.

N: Hetki menee, mä meikkaan vielä.

Sitten illalla sänkyyn mennessä:

M: Kulta, ala tulla, mua väsyttää ja pitäisi vielä nusutella.

N: Hetki menee, mun pitää pestä meikit pois.