Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ärsyttää ihmiset jotka kuvittelee et niillä on hyvä itsetunto

Vierailija
04.07.2015 |

Ja haukkuu muita herkempiä ihmisiä huonoitsetuntoisiksi. Oikeasti kamppailevat itsekin huonommuuden ja epävarmuuden tunteiden kanssa. Esim. Ovat kateellisia jos joku saavuttaa jotain mistä itse ovat haaveilleet

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunto ja kateellisuus on eri asia. Mulla on hyvä itsetunto, mulle tulee hyvä ura ja pärjään. Kaveri voitti 10 miljoonaa lotossa, olisinpa ollu mä.

Vierailija
2/8 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 23:58"]

Ja haukkuu muita herkempiä ihmisiä huonoitsetuntoisiksi. Oikeasti kamppailevat itsekin huonommuuden ja epävarmuuden tunteiden kanssa. Esim. Ovat kateellisia jos joku saavuttaa jotain mistä itse ovat haaveilleet

[/quote]

Jos on hyvällä itsetunnolla varustettu ihminen, niin ei mollaa ja dissaa toisia. Hyvällä itsetunnolla varustettu ihminen ei myöskään ole kehari ja rehentele "saavutuksillaan", jos joku väittää itsetuntoaan hyväks ja tekee noin, ei ole kyllä laisinkaan sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää ihmiset, jotka luulee tietävänsä, mitä muut ihmiset tuntevat, ihan ilman puhettakin.

Vierailija
4/8 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en usko ollenkaan tuohon mitä ap väittää, että kaikki mollaajat ja dissaajat kamppailisivat huonouden tunteiden kanssa. Minusta itsetunto, käsitys itsestä, ja "vittumaisuus", on aika toisistaan erillisiä piirteitä. Kyllä minusta on hyvinkin mahdollista olla erittäin hyvä itsetunto ja silti olla v-mäinen. Olin itsekin nuorempana sellainen, juuri siksi kun minun elämäni oli mennyt niin loistavasti ja tunsin olevani täynnä tarmoa ja kyvykkyyttä, jotenkin henkisesti vaadin toisilta samaa ja halveksin heitä jos he eivät saaneet mitään aikaan elämässään.

Vierailija
5/8 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas epäilen, että kaikkien ihmisten sisällä kalvaa epäilys, "Olenkohan sittenkin huijari ja paska ihminen?".

Vierailija
6/8 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 01:04"]

Minä taas epäilen, että kaikkien ihmisten sisällä kalvaa epäilys, "Olenkohan sittenkin huijari ja paska ihminen?".

[/quote]

Ei kyllä ihan varmasti kaiva. Ei minua ainakaan. 

Vierailija
7/8 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kertoo vain ap että sinä et tiedä mitä hyvä itsetunto tarkoittaa. Jos sulla ei sitä ole niin ei se tarkoita etteikö jollain muulla vois olla.

Mulla on hyvä itsetunto mutta sopivin väliajoin joku keksii ettei olekaan, että oikeasti olen kateellinen toisille ihmisille ja tyytymätön itseeni. Sellaiset puheet ovat ikäviä mutta mitäs mä niille voin. Tuollaisille pahanilmanlinnuille käy ohraisesti kun ajanmittaan muut huomaavat että pahanilmanlinnulla on mennyt huonosti ja sillä muka huonoitsetuntoisella helkkarin hyvin. 

kehottaisin sinua niinkuin kaikkia muitakin ihmisiä miettimään että MIKSI joillakin tyypeillä on taipumuksena vähätellä jonkun muun onnea ja itsetuntoa väittämällä ettei sellaista oikeasti ole. Kyse on kateellisuudesta. Ap. kenelle sä olet kateellinen????

Vierailija
8/8 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 00:09"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 23:58"]

[/quote]

Jos on hyvällä itsetunnolla varustettu ihminen, niin ei mollaa ja dissaa toisia. Hyvällä itsetunnolla varustettu ihminen ei myöskään ole kehari ja rehentele "saavutuksillaan", jos joku väittää itsetuntoaan hyväks ja tekee noin, ei ole kyllä laisinkaan sitä.
[/quote]

"Ei myöskään ole kehari"? Siis kehitysvammainen? Miksi pitää vammaisuus vetää tähän juttuun mukaan, tosi epämiellyttävää argumentointia ...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi