Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kun kirjoittaa ISOLLA, vaikka vain yhden sanan tai muutaman niin miksi
15.08.2008 |
jotkut aina sanovat että älä huuda, siis jos haluaa painottaa jotain sanaa tai asiaa niin eikö se noin käy? en ymmärrä : )
Kommentit (3)
Voisitko vaikka _alleviivata_ tai käyttää [b]boldia[/b]?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ja huutaminen ei yleensä ole kohteliasta.
Erityisesti otsikossa ärsyttää huutaminen. Kyllä ne otsikot luetaan vaikka ne kirjoittaisi ihan vain pienillä kirjaimillakin. Itse tekstissä voit sitten painottaa sanojasi huutamalla. Liikaa käytettynä teho tietenkin kärsii...