Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mies tekee kesälomareissun ex-vaimon ja lasten kanssa

Vierailija
04.07.2015 |

Onko mielestänne ok vai ei? Olemme parisuhteessa mutta emme asu yhdessä. Meillä molemmilla on lapsia. 

Nyt mies lähtee ex-vaimon ja lasten kanssa särkänniemeen päiväksi.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ette asu yhdessä, toivottavasti ette muutakaan. Millä tavoin Särkänniemen reissu on sinulta popis?

Et kykene/halua samaan oman ex-miehesi kanssa? Toiset kykenevät ja suotakoon se heille.

Vierailija
2/35 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP vastaa... ei ole kyse siitä että olisin mustasukkainen. Hänen pojat ovat 8 ja 12. Mietin vain että mielestäni erikoista. En itse eronneena lähtisi exän kanssa vastaavalle reissulle vaikka olemmekin ystäviä ja hyvissä väleissä hoidamme lasten asioita. Itse olen vain sitä mieltä että jos on eronnut niin on eronnut eikä näitä reissuja enää tehdä ja silti voidaan lapsille näyttää että vanhemmat on hyvissä väleissä. Näissä vaan on näköjään monenlaista näkökulmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 10:29"]No en kyllä tykkäis....ei yhden päivän reissu minua haittaisi, mutta outoa tuo on. Juuri sen vuoksi, että siinä on aina mahdollisuus, että välit lämpenevät uudelleen.... 

lisäksi en ole koskaan ymmärtänyt näitä, jotka ovat eron jälkeen ystäviä. Miksi ovat eronneet, jos tulevat niin hyvin toimeen keskenään? 
[/quote]
No vaikka niiden lasten takia?

Vierailija
4/35 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri käy lasten ja exän kanssa säännöllisesti ulkona syömässä. Kuulemma lapset nauttii ja samalla saa puhuttua järjestelyjä vaativat jutut ex-puolison kanssa.

Vierailija
5/35 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus :D Miksei olisi ok? Luulin otsikon perusteella, että tarkoitat jotain kahden viikon ulkomaanmatkaa.

Vierailija
6/35 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 lisää vielä, että erolapsena voin kertoa että ne hetket kun sai viettää aikaa yhdessä molempien vanhempien kanssa, juuri esim päiväretket kesälomalla, olivat kullanarvoisia.

Vierailija
7/35 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok, miksei olisi?

Vierailija
8/35 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että lapset siitä menee hämilleen ja toivovat vanhempien yhteenpaluuta 

Vierailija
9/35 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sinä voi mennä mukaan?

Vierailija
10/35 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi omituista enkä kyllä välttämättä hyväksyisi

Vierailija
11/35 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin miesystäväsi on eronnut? Jos tyyliin pari kk sitten, toi reissuhan on voitu lapsille jo luvata ja järjestelyt tehdä ennen eroa. Mutta lastenhan etu on, että miehellä ja exällään on hyvät välit, en päiväreissusta vetäisi herneitä nenään.

Vierailija
12/35 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on ok.

Vierailija
13/35 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde mukaan

Vierailija
14/35 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 00:16"]Lähde mukaan
[/quote]

Miksi pitäisi lähteä? Lapset varmasti nauttivat kun saavat viettää aikaa yhdessä koko perheenä.

Vierailija
15/35 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän lapset tutustuisi hyvin iskän uuteen kumppaniin, elleivät ole ennen tutustuneet. Ilman muuta mukaan! Yhtenä suurena perheenä!

Vierailija
16/35 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tuo reissu saa tuon pariskunnan tajuamaan, että he kuuluvat yhteen! Parasta lapsille on se, että heidän vanhempansa sopivat riitansa ja perhe eheytyy!

Vierailija
17/35 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erolapsena en kyllä olisi tuollaisesta reissusta nauttinnut vaikka vanhemmat ihan ystävällisissä väleissä olivatkin.

Vierailija
18/35 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen kannalta täydellinen tilanne. Minä ja ex teemme myös joka kesä jonkun reissun lapsen kanssa.

Vierailija
19/35 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi samoin ja palattiin yhteen sen jälkeen. Siis mies lähti mun ja lastemme kans Särkkään. Tajusi, että perhe tärkeämpi kuin joku vieras akka.

Vierailija
20/35 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä tykkäis....ei yhden päivän reissu minua haittaisi, mutta outoa tuo on. Juuri sen vuoksi, että siinä on aina mahdollisuus, että välit lämpenevät uudelleen.... 

lisäksi en ole koskaan ymmärtänyt näitä, jotka ovat eron jälkeen ystäviä. Miksi ovat eronneet, jos tulevat niin hyvin toimeen keskenään?