Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mies tekee kesälomareissun ex-vaimon ja lasten kanssa

Vierailija
04.07.2015 |

Onko mielestänne ok vai ei? Olemme parisuhteessa mutta emme asu yhdessä. Meillä molemmilla on lapsia. 

Nyt mies lähtee ex-vaimon ja lasten kanssa särkänniemeen päiväksi.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 10:29"]No en kyllä tykkäis....ei yhden päivän reissu minua haittaisi, mutta outoa tuo on. Juuri sen vuoksi, että siinä on aina mahdollisuus, että välit lämpenevät uudelleen.... 

lisäksi en ole koskaan ymmärtänyt näitä, jotka ovat eron jälkeen ystäviä. Miksi ovat eronneet, jos tulevat niin hyvin toimeen keskenään? 
[/quote]

Siis miten alkeellisia teidän parisuhteenne ovat oikein olleet jos on erottu niin kevein perustein, että yksi särkänniemen reissu voisi muka yhtäkkiä saada palaamaan yhteen?? Kuulostaa aika mustavalkoiselta ajattelulta monella..

Vierailija
22/35 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se taitaa olla pesälomareissu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 10:39"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 10:29"]No en kyllä tykkäis....ei yhden päivän reissu minua haittaisi, mutta outoa tuo on. Juuri sen vuoksi, että siinä on aina mahdollisuus, että välit lämpenevät uudelleen....  lisäksi en ole koskaan ymmärtänyt näitä, jotka ovat eron jälkeen ystäviä. Miksi ovat eronneet, jos tulevat niin hyvin toimeen keskenään?  [/quote] Siis miten alkeellisia teidän parisuhteenne ovat oikein olleet jos on erottu niin kevein perustein, että yksi särkänniemen reissu voisi muka yhtäkkiä saada palaamaan yhteen?? Kuulostaa aika mustavalkoiselta ajattelulta monella..

[/quote]

siis jos on exän kanssa kaveri, niin sehän tarkoittaa, että näkee exässää paljon hyvää. Ja pitkissäkin parisuhteissa kipinä syttyy uudelleen. 

Minä olen exäni kanssa huonoissa väleissä. En näe, että mitenkään voisimme olla hyvissä väleissä. Jos olisimme- niin hänhän olisi edelleen minun unelmieni mies.

Vierailija
24/35 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä lomamatka olisi jo hieman outoa, mutta päiväreissu kuulostaa hyvältä! Itselläni ja 7-vuotiaalla lapsellani on ollut joka kesä tapana tehdä joku päiväreissu eläintarhaan tms. Lapsi odottaa reissua kovasti, vaikka reissaa kummankin vanhemman kanssa erikseenkin pidemmillä lomamatkoilla. Kahvitellaankin aina juhlapäivinä yhdessä.

Mielestäni se on hienoa, eikä lapsi ole ikinä aloittanut mitään "muutetaan saman katon alle" -kitinää, kun vanhemmat eivät ole koskaan asuneet saman katon alla, eikä ole äiti- tai isäpuoliakaan. Ei noista yhteisistä jutuista kuitenkaan mitään tulisi, jos vanhemmat olisivat riitaisia tai katkeria toisiaan kohtaan, eivätkä osaisi laittaa lasten etua kaiken muun edelle. 

Olisit vain tyytyväinen.

Vierailija
25/35 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhempani erosivat kun olin ala-asteella. Silti tehtiin muutama kahden-kolmen viikon ulkomaanmatka, isä remointoi meidän uuden asuntomme ja oli osittain mukana äidin puolen sukujuhlissa. Lisäksi he soittelevat äitini kanssa keskenään milloin mistäkin asiasta uuden jääkaapin ostosta aina meille kylään tuloon. Tästä erosta on nyt 15 vuotta aikaa eikä vieläkään ole tapahtunut sitä ihmettä että he olisivat yhteen palanneet. Ovat hyvissä väleissä keskenään enkä tajua mikä ap:n tapauksessa olisi outoa? Hyvähän se on että pystyvät viettämään aikaa yhdessä perheenä ja olemaan ilman riitaa vaikka rakkaus on loppunut.

Vierailija
26/35 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 10:46"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 10:39"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 10:29"]No en kyllä tykkäis....ei yhden päivän reissu minua haittaisi, mutta outoa tuo on. Juuri sen vuoksi, että siinä on aina mahdollisuus, että välit lämpenevät uudelleen....  lisäksi en ole koskaan ymmärtänyt näitä, jotka ovat eron jälkeen ystäviä. Miksi ovat eronneet, jos tulevat niin hyvin toimeen keskenään?  [/quote] Siis miten alkeellisia teidän parisuhteenne ovat oikein olleet jos on erottu niin kevein perustein, että yksi särkänniemen reissu voisi muka yhtäkkiä saada palaamaan yhteen?? Kuulostaa aika mustavalkoiselta ajattelulta monella..

[/quote]

siis jos on exän kanssa kaveri, niin sehän tarkoittaa, että näkee exässää paljon hyvää. Ja pitkissäkin parisuhteissa kipinä syttyy uudelleen. 

Minä olen exäni kanssa huonoissa väleissä. En näe, että mitenkään voisimme olla hyvissä väleissä. Jos olisimme- niin hänhän olisi edelleen minun unelmieni mies.
[/quote]

Jos rakkaus ja intohimo on loppunut ja pidemmästä yhdessä olosta seuraa vain riitaa niin en usko että yksi huvipuistoreissu mitään kipinää sytyttää. Vaikka pariskuntana ei toiminut niin ystävinä saattaa mennä todella hyvin, mikä on vain ihanteellista lasten kannalta.

Vierailija
27/35 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 10:52"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 10:46"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 10:39"] [quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 10:29"]No en kyllä tykkäis....ei yhden päivän reissu minua haittaisi, mutta outoa tuo on. Juuri sen vuoksi, että siinä on aina mahdollisuus, että välit lämpenevät uudelleen....  lisäksi en ole koskaan ymmärtänyt näitä, jotka ovat eron jälkeen ystäviä. Miksi ovat eronneet, jos tulevat niin hyvin toimeen keskenään?  [/quote] Siis miten alkeellisia teidän parisuhteenne ovat oikein olleet jos on erottu niin kevein perustein, että yksi särkänniemen reissu voisi muka yhtäkkiä saada palaamaan yhteen?? Kuulostaa aika mustavalkoiselta ajattelulta monella.. [/quote] siis jos on exän kanssa kaveri, niin sehän tarkoittaa, että näkee exässää paljon hyvää. Ja pitkissäkin parisuhteissa kipinä syttyy uudelleen.  Minä olen exäni kanssa huonoissa väleissä. En näe, että mitenkään voisimme olla hyvissä väleissä. Jos olisimme- niin hänhän olisi edelleen minun unelmieni mies. [/quote] Jos rakkaus ja intohimo on loppunut ja pidemmästä yhdessä olosta seuraa vain riitaa niin en usko että yksi huvipuistoreissu mitään kipinää sytyttää. Vaikka pariskuntana ei toiminut niin ystävinä saattaa mennä todella hyvin, mikä on vain ihanteellista lasten kannalta.

[/quote]

niin, riippunee suystä, miksi on erottu. 

Meillä mies vaihtoi minut lennosta toiseen. Meillä oli seksiä loppuun asti, ja jos tuo kipinä uuden naisen kanssa olisi laantunut, niin pidän todennäköisenä, että meillä olisi syttynyt uudelleen. 

Vierailija
28/35 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 10:55"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 10:52"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 10:46"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 10:39"] [quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 10:29"]No en kyllä tykkäis....ei yhden päivän reissu minua haittaisi, mutta outoa tuo on. Juuri sen vuoksi, että siinä on aina mahdollisuus, että välit lämpenevät uudelleen....  lisäksi en ole koskaan ymmärtänyt näitä, jotka ovat eron jälkeen ystäviä. Miksi ovat eronneet, jos tulevat niin hyvin toimeen keskenään?  [/quote] Siis miten alkeellisia teidän parisuhteenne ovat oikein olleet jos on erottu niin kevein perustein, että yksi särkänniemen reissu voisi muka yhtäkkiä saada palaamaan yhteen?? Kuulostaa aika mustavalkoiselta ajattelulta monella.. [/quote] siis jos on exän kanssa kaveri, niin sehän tarkoittaa, että näkee exässää paljon hyvää. Ja pitkissäkin parisuhteissa kipinä syttyy uudelleen.  Minä olen exäni kanssa huonoissa väleissä. En näe, että mitenkään voisimme olla hyvissä väleissä. Jos olisimme- niin hänhän olisi edelleen minun unelmieni mies. [/quote] Jos rakkaus ja intohimo on loppunut ja pidemmästä yhdessä olosta seuraa vain riitaa niin en usko että yksi huvipuistoreissu mitään kipinää sytyttää. Vaikka pariskuntana ei toiminut niin ystävinä saattaa mennä todella hyvin, mikä on vain ihanteellista lasten kannalta.

[/quote]

niin, riippunee suystä, miksi on erottu. 

Meillä mies vaihtoi minut lennosta toiseen. Meillä oli seksiä loppuun asti, ja jos tuo kipinä uuden naisen kanssa olisi laantunut, niin pidän todennäköisenä, että meillä olisi syttynyt uudelleen. 
[/quote]

No se on sitten oma vikasi, jos ottaisit tuollaisen miehen takaisin.

Vierailija
29/35 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen eronnut exästä siksi, kun en rakastanut häntä, meillä ei ollut kipinää, eikä arki sujunut. Riideltiin paljon, oltiin eri mieltä arjen ratkaisuista. Seksielämä ei ollut tyydyttävää.

Mulla ei kuitenkaan ole vaikeuksia olla exälle ystävällinen. Exä on hyvä isä. Jos ja kun vietämme aikaa yhdessä, kipinä ei todellakaan syty :D Vahvistuu vain se tieto, että ero oli oikea ratkaisu. Riidellä meidän ei kuitenkaan enää tarvitse ja lapsille haluamme näyttää, että toimeen tulemme.

Vierailija
30/35 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille vanhemmat on isä ja äiti ja niissä rooleissa voi varsin hyvin viettää aikaa yhdessä. Joku Särkänniemireissu ei tarkoita yhteenpaluuta vaan yhteistä aikaa lasten kanssa.

Vierailija
31/35 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette todellakaan ole sitten eronneet kunnon syistä.

Vierailija
32/35 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outo kuvio mutta vaikea sanoa paremmin tietämättä tapauksesta enempää

Vierailija
33/35 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei siinä välttämättä paljon edes yhdessä olla. Mekin kun ihan normiperheenä olimme noissa huvipuistoissa, niin minä kiertelin rauhallisemmin nuorimmaisen kanssa junia, maailmanpyöriä yms. rauhallisia raitteita ja mies meni hurjapääesikoisen kanssa kaikkiin niihin, mihin minä en suostunut. Voi olla, että ihan käytännön vuoksi on hyvä, että mies lähtee mukaan, koska lapset ovat niin erilaisia ja myös eri-ikäisiä. Ap, montako lasta ja minkä ikäisiä? Jos yksi on vaikka pieni, niin on hyvä, että on joku, joka isompien tai isomman kanssa jaksaa mennä laitteita. Lasten takia se reissu on. Älä ole mustasukkainen lapsille, ei se homma toimi niin. 

Vierailija
34/35 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 23:50"]

Voi jeesus :D Miksei olisi ok? Luulin otsikon perusteella, että tarkoitat jotain kahden viikon ulkomaanmatkaa.

[/quote]

Minäkin luulin, että lähtee pariksi viikoksi etelään, kun puhutaan "kesälomareissusta". En ihan miellä huvipuistopäivää kesälomareissuksi.

Vierailija
35/35 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä outoa tuossa olisi? Minä voisin hyvin exän kanssa mennä. Yhteiset lapset, hyvät välit. Eikä mun nykyinen miesystäväni osaisi edes ajatella, että pitäisi suuttua.