Sain sakon, eikä minulla ole rahaa
maksaa sitä, sillä olen ulosotossa. Joudunko nyt vankilaan?
Kommentit (15)
Jos olet ulosotossa eikä sinulla ole rahaa, miten sinulla voi olla auto ja bensaa ajaa sillä?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 21:57"]maksaa sitä, sillä olen ulosotossa. Joudunko nyt vankilaan?
[/quote]
ei vankilaan niin vain suomessa pääse. Jos kiertää veroja tai myy nuuskaa niin joutuu vankilaan
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 22:01"]Jos olet ulosotossa eikä sinulla ole rahaa, miten sinulla voi olla auto ja bensaa ajaa sillä?
[/quote]
sanotiinko että sakko saatiin autoillessa? tai entäpä jos ei ollut oma auto? apua, voiko olla edes mahdollista!!!
Ota yhteyttä Oikeusrekisterikeskukseen ja sovi, että maksat sakon osissa. Näin se ei mene ulosottoon. Sakkolapussa on Oikeusrekisterikeskuksen numero.
Kuolemantuomio tulee. Hyvästi, ap! :/
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 22:01"]Jos olet ulosotossa eikä sinulla ole rahaa, miten sinulla voi olla auto ja bensaa ajaa sillä?
[/quote]
Eh :D sakkojahan saa vain autoilusta. Eiku.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 22:05"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 22:01"]Jos olet ulosotossa eikä sinulla ole rahaa, miten sinulla voi olla auto ja bensaa ajaa sillä?
[/quote]
Eh :D sakkojahan saa vain autoilusta. Eiku.
[/quote]
No ap on hyvä ja kertoo mistä sakko tuli. Veikkaan autoilua.
Kyllä, liikenteen vaarantaminen, eli kolaroiminen. Tarvitsen autoa töissäni.
En ajaisi ellei olisi pakko. :(
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 22:03"]Ota yhteyttä Oikeusrekisterikeskukseen ja sovi, että maksat sakon osissa. Näin se ei mene ulosottoon. Sakkolapussa on Oikeusrekisterikeskuksen numero.
[/quote]
Miksi se ei saisi mennä ulosottoon? Sakkoihin ei tule isoja kuluja. Ulosottomieheltä voi myös pyytää, että maksaa sakot ensin pois, jos on kiva , niin voi suostuakin.
Nykyään sakkoja ei muunneta vankeudeksi. Tuollaisessa tilanteessa voi olla, ettei koko sakkoa peritä sinulta. Miesystäväni jätti aikoinaan ylinopeussakon maksamatta eikä asiaan sen koommin palattu.
Kyllä! Rikolluset kuuluu vankilaan!