Minä pidän maskia ikuisesti.
Poistakaa vaikka kaikki ketjut aiheesta, minä pidän silti maskia ikuisesti koska se tarjoaa anonymiteetin.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Ihan vapaasti.
Jahka maskisuositus poistuu niin sinä ja monet muut ovat heti ensimmäisenä vaatimassa kaikkia maskittomiksi ja raivoavat kaupassa kun jollain raukalla sattuu edelleen olemaan rätti naamalla eikä näe tämän kasvoja!
Sama. Pipo syvälle päähän ja maski naamaan. Silmät juuuri ja juuri näkyy. Saa kävellä ihan rauhassa kaduilla. Tutut ei tunnista ja tuntemattomia ei kiinnosta. :D
Rakastan maskeja.
Mä haluaisin luopua maskeista, kun sen aika tulee. Mutta todellakin on helpottanut eloa, kun saan peitettyä sillä rumat hampaani ja kaksarin... eli en tiedä, onko luopuminen kovinkaan helppoa :(
Maskista saa kätevästi jockstrapin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jatkuva oman hiilidioksidin uudelleen hengittäminen ei ole kovin terveellistä
Juu, hirveästi on hapenpuutteesta johtuvia sairauksia esimerkiksi hammaslääkäreillä, lääkäreillä ja hoitajilla.
Haloo.ei ne hammaslääkärit ja lääkäritkään niitä maskeja koko ajan pidä. Melko lyhyitä ajanjaksoja. Huono vertaus.
oletko alalla ja tiedät asian olevan näin?
Vielä kun saisi sellaisia naisten pikkuhousuilta näyttäviä ja tiiviisti istuvia hengityssuojia👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jatkuva oman hiilidioksidin uudelleen hengittäminen ei ole kovin terveellistä
Juu, hirveästi on hapenpuutteesta johtuvia sairauksia esimerkiksi hammaslääkäreillä, lääkäreillä ja hoitajilla.
Haloo.ei ne hammaslääkärit ja lääkäritkään niitä maskeja koko ajan pidä. Melko lyhyitä ajanjaksoja. Huono vertaus.
No tuskin tuokaan aikoo ihan 24/7 pitää…
Hoitajat kyllä pitää koko ajan. Välillä ollut vielä se hemmetin visiirikin siihen päälle. Mitä veikkaatte kuinka hyvin happi kulkee?
-Hoitaja
Ei kai se kiellettyä ole käyttää maskia. Eikös Aasiassa niillä ole jatkuvasti maskit, kun on niin huono ilma.
Pidän sekä maskia että visiiriä potilastyössä ihan koko päivän. Pelkästään maskia tavaroita purkaessa, käytävällä liikkuessa tmv. Vain ruokatauko ilman maskia:) että käytännössä koko päivän päässä.
Eihän tämä mitään, mutta helteellä vähän hapettomampaa..
T. hammashoitaja
Vierailija kirjoitti:
Pidän sekä maskia että visiiriä potilastyössä ihan koko päivän. Pelkästään maskia tavaroita purkaessa, käytävällä liikkuessa tmv. Vain ruokatauko ilman maskia:) että käytännössä koko päivän päässä.
Eihän tämä mitään, mutta helteellä vähän hapettomampaa..
T. hammashoitaja
Olisi mahtavaa jos lounaan voisi nauttia suppona, näin maskia ei tarvitsisi poistaa koko päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin luopua maskeista, kun sen aika tulee. Mutta todellakin on helpottanut eloa, kun saan peitettyä sillä rumat hampaani ja kaksarin... eli en tiedä, onko luopuminen kovinkaan helppoa :(
Eikö olisi järkevämpää hoitaa hampaat kuntoon? Ja parantaa omaa ulkonäköä niin ettei kaksoisleuka hallitse koko kokonaisuutta?
Ihan vapaasti.