Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rokotetut: milloin olette saanu positiivisen k testissä

Viiden äiti
19.02.2022 |

Meillä iso koronaepidemia koulussa ja päiväkodissa. Nyt minä, perheen äiti olen ollut vahvoissa koronaoireissa neljä päivää. Myös lapset on nyt alkanut oireilemaan ja isoisä. Olen tehnyt itselleni joka päivä kotitestin. Aina vaan näyttää negatiivista. Olen kahteen kertaan rokotettu, viimeisimmästä rokotuksesta kulunut nyt reilu kuukausi. Yhdelle lapselle (rokottamaton) tehty tänä aamuna sylkitesti, negaa näytti. On oireillut nyt vajaa kaksi vrk.
Hitto kun ärsyttää kun on melkeinpä varma että korona on koska oireet täsmää täysin omikronin mutta testit aina vaan näyttää negaa.
Kokemuksia kohtalotovereilta?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastin koronan, jonka sain matkoilta tulleelta puolisoltani. Oireet alkoi arviolta vasta 4. päivänä ja selkeimmin 5.päivänä. Tein 5 päivän aikana 7 kotitestiä, jotka olivat kaikki negatiivisia. Tein siis ainakin 2 testiä jo oireisena. Tein kaikki tarkasti ohjeiden mukaan samalla tavalla kuin puolisoni, jonka kotitesti oli positiivinen. Onneksi pääsin pcr-testiin, ja tulos positiivinen (, jonka toki osasin arvata ja olin muutoinkin ollut puolisoni taudin takia jo karanteenissa itsekin).

Positiivinen tulos (varmistettu) on tärkeä esim. 4 rokotuskierrosta ajatellen tai ihan vain siksikin, että nyt voin turvallisemmin mielin tavata riskiryhmäläisiä.

Tarinan opetus on siis, että älä luota kotitestiin, saattaa vaatia useamman oireisen päivän, että näyttää oikean tuloksen, ja tauti ehtii levitä.

Vierailija
22/23 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lolmesti rokotettu (tammikuun alussa kolmas). Viime viikon pe oireet, viime sunnuntaina kotitestistä positiivinen. Lauantaina en edes testannut, perjantaina tuli nega.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vieläkään ymmärrä miten rokotus toimii, meillä ja lapsilla ollut korona vielä rokotuksen jälkeen. Sylkitestit toimivat lapsille parhaiten

https://protektum.fi/tuote/sylkitesti-deepblue-koronapikatesti-1-kpl/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi