Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksuaalirikollinen kommentoi uutta seksikakia

Vierailija
19.02.2022 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000008626870.html

Salaminen jyrähtää, kokemus puhuu.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurahdin kun luin tuon. Ja mietin että taitaa kaveri olla aika idiootti kun ei osaa pitää suutaan kiinni.

Vierailija
2/14 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rais kaukset etenevät oikeuteen harvoin. Miksi? Koska oikeuslaitos ja poliisi ovat niin naisvihamielisiä? Ei vaan siksi, että oikeusvaltiossa ketään ei voi tuomita ilman todisteita. Pelkkä naisen sana ei tosiaankaan voi riittää. Tai miehenkään.

Usein näitä todisteita ei ole, jos kyseessä ei ole väkivaltainen rais kaus, josta jää jälkiä. Kenellä on sängyn vieressä todistaja (useimmat rais kaukset tapahtuvat yksityisasunnossa, ei puskassa)? Tai pitäisikö virittää videokamera? Se taas on laitonta.

Ehkä helpompaa naisille olisi luopua satunnaisista yhdenyön panoista, jos ei ole ihmistuntemusta, että erottaisi rais kaamaan alttiin miehen kunnon miehestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkossa seksi jääkin miesten osalta taparikollisten puuhaksi, kun lainkuuliaat eivät enää halua osallistua hämärähommiin. Naisten osalta se jää prostituoitujen työksi.

Vierailija
4/14 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta suoraan sanottuna Salmisen seksuaalirikoksessa oli sen  verran vähän seksiä, että on liioittelua syyttää häntä edelleen rikolliseksi. Hänhän ei penetroinut naisen sisään, ja nainen, jonka kanssa hän oli alastomassa lusikassa (=se rikos) oli dokannut hänen kanssaan kaksi päivää.

Minut on raiskattu kerran, eka kerralla, minua 10 vuotta vanhemman miehen toimesta, jonka olin tavannut kerran aiemmin. Olin 14 v. Siksi koen, että Salmisen teko oli vähäinen verrattuna siihen, joka minuun kohdistui.

Vierailija
5/14 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta suoraan sanottuna Salmisen seksuaalirikoksessa oli sen  verran vähän seksiä, että on liioittelua syyttää häntä edelleen rikolliseksi. Hänhän ei penetroinut naisen sisään, ja nainen, jonka kanssa hän oli alastomassa lusikassa (=se rikos) oli dokannut hänen kanssaan kaksi päivää.

Minut on raiskattu kerran, eka kerralla, minua 10 vuotta vanhemman miehen toimesta, jonka olin tavannut kerran aiemmin. Olin 14 v. Siksi koen, että Salmisen teko oli vähäinen verrattuna siihen, joka minuun kohdistui.

Ei siinä sinusta ollutkaan kyse.

Vierailija
6/14 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rais kaukset etenevät oikeuteen harvoin. Miksi? Koska oikeuslaitos ja poliisi ovat niin naisvihamielisiä? Ei vaan siksi, että oikeusvaltiossa ketään ei voi tuomita ilman todisteita. Pelkkä naisen sana ei tosiaankaan voi riittää. Tai miehenkään.

Usein näitä todisteita ei ole, jos kyseessä ei ole väkivaltainen rais kaus, josta jää jälkiä. Kenellä on sängyn vieressä todistaja (useimmat rais kaukset tapahtuvat yksityisasunnossa, ei puskassa)? Tai pitäisikö virittää videokamera? Se taas on laitonta.

Ehkä helpompaa naisille olisi luopua satunnaisista yhdenyön panoista, jos ei ole ihmistuntemusta, että erottaisi rais kaamaan alttiin miehen kunnon miehestä.

Mutta kun siitä "kunnon miehestäkin" voi paljastua raiskari monen vuoden suhteen jälkeen. Eli sinun logiikkaasi seuraten naisten kannattaa pysyä kokonaan erossa miehistä.

Vierailija
7/14 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmille tylleröille käy välillä huonommin mutta oma mokahan se sinunkin kohdalla oli kun tyrkytit itseäsi aikuisen miehen seuraan. 

Vierailija
8/14 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää. Mahtaa naisesta olla romantista allekirjoittaa paperi ja ryhtyä hommiin.

mies54v

Vierailija
9/14 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo kaiken ihmisten typeryydestä että nyt keskustelun taso on monella paperin allekirjoitus ennen seksiä. 

Vierailija
10/14 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roopella ole varaa sanoa mitään!

Vierailija
11/14 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se siihen menee, että kun on 12 vuotta oltu yhdessä ja erotaan, niin nainen kertoo poliisille olleensa 12 vuotta raiskattuna, mutta ei vain saanut sanotuksi ei, eikä päässyt tilanteesta ikinä pois, kun mies oli aina silloin päällä. Jos taas nainen on päällä, niin mies voi tehdä samat. Kehopositiiisen kehonrakentamisen harrastaja ja pieni, siro mies, joka ei uskalla sanoa ei, kun parisuhteessa on läpsimistä naisen puolelta.

Vierailija
12/14 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos Salaminen pitää salaminsa kurissa vaan.

Vierailija
13/14 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo kaiken ihmisten typeryydestä että nyt keskustelun taso on monella paperin allekirjoitus ennen seksiä. 

Selvennä asiaa. Mikä se oikea huoli on?

Mies54v

Vierailija
14/14 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmille tylleröille käy välillä huonommin mutta oma mokahan se sinunkin kohdalla oli kun tyrkytit itseäsi aikuisen miehen seuraan. 

Aivan totta. Ja lisäksi motiivini olla tämän miehen kanssa oli se, että hänen veljensä oli viettänyt kanssani yhden tanssi-illan, ilman seksiä siis, mutta ei halunnut sitten halunnut enää tavata. Olin tosi surullinen, koska tietenkin ehdin ihastua.

Hankkiuduin hänen veljensä seuraan ja ns. iskin hänet, koska...niin, miksi? Ei se ainakaan kostoyritys ollut, mutta kuka tuntee 14-vuotiaan mielen? En minäkään enää.

Seuraavalla kerralla akti sitten tapahtui hänen autonsa takapenkillä. En oikein tajunnut, mitä tapahtui, olin aivan lamaantunut, vaikka väkivaltaa ei ollut, vain pakottamista ilman väkivaltaa. Sen jälkeen olin kuin puhkaistu ilmapallo, tosi tyhjä, vieras olo oli. Kyllä neitsyyden lähtö on iso muutos tytön elämässä, ja sitten kun se sattuu tuolla tavalla, vielä isompi.

Minulta keski 20 vuotta tajuta, että olin itse käyttänyt tuota miestä välineenä, ja se sattui ikävästi omaan nilkkaan. Tämä tapahtui siis 1970-luvulla.

Miksi sitten olin tanssipaikalla tuossa iässä miehiin tutustumassa (sitähän naiset ja tytöt noissa paikoissa tekevät). Syynä on varmaan seksuaalinen hyväksikäyttö, jonka kohteeksi jouduin neljä kertaa sukulaismiehen tekemänä, kun olin kuusivuotias. Murrosikä oli todella kaoottinen, sen seurauksena. Vanhemmat eivät tienneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi