Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et tykkää hesalaisista

Vierailija
04.07.2015 |

On vähä yksinkertaisia

Kommentit (110)

Vierailija
81/110 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 02:12"]Mun mielestä on vitun typerää lokeroida ihmiset asuinpaikan/synnyinpaikan perusteella. Samalla logiikalla kaikki suomalaiset miehet on juoppoja naistenhakkaajia, ja kaikki venäläiset juo vodkaa.

T. Helsinkiläinen
[/quote]
Sano Hesa

Vierailija
82/110 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesen kanasalaatti on hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/110 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa maissa pääkaupunki vetää puoleensa ne kunnianhimoiset narsistit eli kusipäitä riittää. Mutt toisaalta myös paljon ihania tavallisia suvaitsevaisia älykkäitä ihmisiä.

Vierailija
84/110 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 19:31"]On vähä yksinkertaisia
[/quote]
On tyhmijä.

Vierailija
85/110 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 02:12"]

Mun mielestä on vitun typerää lokeroida ihmiset asuinpaikan/synnyinpaikan perusteella. Samalla logiikalla kaikki suomalaiset miehet on juoppoja naistenhakkaajia, ja kaikki venäläiset juo vodkaa. T. Helsinkiläinen

[/quote]

Sitä tekee just hesalaiset, lokeroidaan ihmiset asuinpaikan mukaan, halveksitaan kehäkolmosen ulkopuolella asuvia.

Vierailija
86/110 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Helsinki ja helsinkiläiset ahdistaa,niin käykääs koittaan tunnelmia esim.Etelä-Pohjanmaalla....alkaa toi pääkaupunki vaikuttamaan pilvilinnalta.

Vierailija
87/110 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaiset puhuvat hesalaisista :D

Annetaan niiden rääkyä keskenään.

Terveiset stadista!

Vierailija
88/110 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 08:30"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 02:12"]

Mun mielestä on vitun typerää lokeroida ihmiset asuinpaikan/synnyinpaikan perusteella. Samalla logiikalla kaikki suomalaiset miehet on juoppoja naistenhakkaajia, ja kaikki venäläiset juo vodkaa. T. Helsinkiläinen

[/quote]

Sitä tekee just hesalaiset, lokeroidaan ihmiset asuinpaikan mukaan, halveksitaan kehäkolmosen ulkopuolella asuvia.

[/quote]

Se on kyllä tasan toisin päin. Pk-seutulaisen on syytä olla hipi hiljaa kotipaikastaan, kun liikkuu landella. Muuten heti alkaa se jauhaminen ja piilovittuilu, että kun teillä siellä on sellaista ja tälläistä ja täällä ei ole edes xxx niin mitenkäs te mahatte täällä viihtyvä ollenkaan ku ootta tottunna toesellaesee jaa uotta nii fiinejä ja kouluja käänynnä ja myö ollaa vua tämmösiä teitä huonompija, että kelepaako teille ollenkaa tämmöset pienemmät muikut.

Vierailija
89/110 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 03:07"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 19:31"]On vähä yksinkertaisia
[/quote]
On tyhmijä.
[/quote]

:)

Vierailija
90/110 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesalaiset on suomen sisäisiä mamuja

Vierailija
91/110 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 08:42"]Maalaiset puhuvat hesalaisista :D

Annetaan niiden rääkyä keskenään.

Terveiset stadista!
[/quote]
Eivät ole yhtään ylimielisiä. Vai ovatko?

Vierailija
92/110 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, taas tälläinen aloitus :D

Itse olen syntyjään Helsinkiläinen, koko ikäni asunut pk-seudulla ja nyt viimeiset viisi vuotta "maalla". Noihin ennakkoluuloihin törmää täällä jatkuvasti: "sähän oot ihan mukava vaikka oot Helsingistä". Hohhoijaa!

Vierailija
93/110 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 10:07"]Voi ei, taas tälläinen aloitus :D

Itse olen syntyjään Helsinkiläinen, koko ikäni asunut pk-seudulla ja nyt viimeiset viisi vuotta "maalla". Noihin ennakkoluuloihin törmää täällä jatkuvasti: "sähän oot ihan mukava vaikka oot Helsingistä". Hohhoijaa!
[/quote]
Mikä sinäkin luulet olevasi.HOHHOIJAA

Vierailija
94/110 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 19:57"]

Se hämmästyttävä itseriittoisuus, jonka perusteella kuvitellaan kaikkien haluavan asua Helsingissä? Miksi haluaisin maksaa järkyttäviä hintoja asumisesta ja vastaavasti käyttää tunteja työmatkoihin... ei kiitos.

[/quote]

Koska muualla asuvat ovat vaan juntteja, ehkä turkulaisia ja tamperelaisia lukuunottamatta. Kaupungit ja pikkukunnat ovat niin rumia. Ja minä olen siis muuttanut Helsinkiin ulkomailta (Hollannista).

Vierailija
95/110 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 10:14"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 19:57"]

Se hämmästyttävä itseriittoisuus, jonka perusteella kuvitellaan kaikkien haluavan asua Helsingissä? Miksi haluaisin maksaa järkyttäviä hintoja asumisesta ja vastaavasti käyttää tunteja työmatkoihin... ei kiitos.

[/quote]

Koska muualla asuvat ovat vaan juntteja, ehkä turkulaisia ja tamperelaisia lukuunottamatta. Kaupungit ja pikkukunnat ovat niin rumia. Ja minä olen siis muuttanut Helsinkiin ulkomailta (Hollannista).
[/quote]
Ja nyt polleana kuljet hollannikkaissa ympäri stadia.

Vierailija
96/110 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että yksi erityisen ärsyttävä on helsinkiläisten puhekieli. Koska vaikka kuinka olen ystävällinen ja nöyrä esim. kaupoissa saan tympeän vastaaoton jos puhun stadilaisittain. Kun puhun kirjakieltä, niin palvelu pelaa. Stadilaisittain ei tarkoita slangia vaan tavallista puhekieltä. 

Vierailija
97/110 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua Helsinkiläisenä aina naurattaa maalaisten aggressiivisuus meitä kohtaan. Monta kertaa olen kesken ihan normaalin keskustelun saanut kuunnella avautumista siitä, miten Helsinki on ihan hirveä paikka eikä ikinä tahtoisi asua siellä, ja Helsinkiläiset AINA luulevat olevansa jotain parempaa kuin ovatkaan ja ovat aina niin töykeitä ja itsekkäitä, en ikimaailmassa saisi häntä muuttamaan sinne, kamala kaupunki! Ookoo, no ei ollut tarkoituksenakaan. :D

Vierailija
98/110 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin etu on sen koko. Tarkoitan tällä sitä, että porukan määrä ja jatkuva liike pitää huolen siitä, ettei sellaisia pikkukaupungeille ominaisia normeja ja pakollisia klikkejä pääse syntymään. Pienillä paikkakunnillahan saattaa olla hirveä henkinen kuri, esim. pitkästä tukasta saattaa saada vieläkin turpaansa, mikä on ihan mieletöntä ja älyllisesti ajateltuna surullista. Helsingissä ketään ei kiinnosta kyttäillä toisia, koska täällä painelee kaikenlaista tallaajaa ja hyvä niin.

Se on ihan selvä, että ne, jotka tykkäävät pikkupaikkakuntien umpimielisestä ja sisäänpäinkääntyvästä touhusta ja hakevat siitä turvaa, eivät Helsingissä viihdy. Ja päinvastoin. 

Vierailija
99/110 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 10:26"]Helsingin etu on sen koko. Tarkoitan tällä sitä, että porukan määrä ja jatkuva liike pitää huolen siitä, ettei sellaisia pikkukaupungeille ominaisia normeja ja pakollisia klikkejä pääse syntymään. Pienillä paikkakunnillahan saattaa olla hirveä henkinen kuri, esim. pitkästä tukasta saattaa saada vieläkin turpaansa, mikä on ihan mieletöntä ja älyllisesti ajateltuna surullista. Helsingissä ketään ei kiinnosta kyttäillä toisia, koska täällä painelee kaikenlaista tallaajaa ja hyvä niin.

Se on ihan selvä, että ne, jotka tykkäävät pikkupaikkakuntien umpimielisestä ja sisäänpäinkääntyvästä touhusta ja hakevat siitä turvaa, eivät Helsingissä viihdy. Ja päinvastoin. 
[/quote]
Se on vaan kumma kun viihdyn monissa muissa suurissa kaupungeissa, mutta en Helsingissä.

Vierailija
100/110 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 10:31"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 10:26"]Helsingin etu on sen koko. Tarkoitan tällä sitä, että porukan määrä ja jatkuva liike pitää huolen siitä, ettei sellaisia pikkukaupungeille ominaisia normeja ja pakollisia klikkejä pääse syntymään. Pienillä paikkakunnillahan saattaa olla hirveä henkinen kuri, esim. pitkästä tukasta saattaa saada vieläkin turpaansa, mikä on ihan mieletöntä ja älyllisesti ajateltuna surullista. Helsingissä ketään ei kiinnosta kyttäillä toisia, koska täällä painelee kaikenlaista tallaajaa ja hyvä niin. Se on ihan selvä, että ne, jotka tykkäävät pikkupaikkakuntien umpimielisestä ja sisäänpäinkääntyvästä touhusta ja hakevat siitä turvaa, eivät Helsingissä viihdy. Ja päinvastoin.  [/quote] Se on vaan kumma kun viihdyn monissa muissa suurissa kaupungeissa, mutta en Helsingissä.

[/quote]

Makunsa kullakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan