Saako naiselta kysyä kannattaako minun enää yrittää tutustua sinuun
Kun vastaat niin harvakseltaan viesteihini?
Voisinko yrittää tehdä jotain toisella tavalla että voisit kiinnostua minusta?
Mitä haluaisit että tekisin?
Kommentit (10)
Jos tuollaisen kysyminen edes käy mielessä, niin tiedät jo vastauksen. Se on ei.
Vastaa harvakseltaan viesteihin? Unohda.
Kuulostat k i l t t i k s e l t ä.
Jos nainen ei ole sanonut mitään syytä viestitaukoihin (olettaen että ne on oikeasti pitkiä eikä jotain tunteja) niin ei vaan ole kiinnostunut.
Itse en edes ole missään deittisivustoilla kun ei minulla alakoululaisten äitinä ole aikaa kokoajan päivystää viestejä tai juosta treffeillä.
Sen takia meillä ihmisillä on suu puhua ja peräti kaksi korvaa kuunnella. Kummallista mikäli emme älyä käyttää niitä.
Ei tuota tarvitse kysyä, onhan tuo hyvin selvä merkki. Itsekin vastaan pitkällä viiveellä sellaiselle, josta en ole kiinnostunut. Kukaan ei ole niin kiireinen, ettei ehdi halutessaan vastaamaan viesteihin.
Naiset on julmia, kun eivät yhtään välitä miten pahalta miehestä voi tuntua tuollainen kohtelu. Voisivat sanoa suoraan vaikka että
En koe että meidän välillämme on oikeanlaista kemiaa jotta meistä voisi syntyä paria, mutta toivon kuitenkin että löydät jonkun toisen kivan naisen elämääsi. Hyvää loppuelämää! 🙂
Vierailija kirjoitti:
Naiset on julmia, kun eivät yhtään välitä miten pahalta miehestä voi tuntua tuollainen kohtelu. Voisivat sanoa suoraan vaikka että
En koe että meidän välillämme on oikeanlaista kemiaa jotta meistä voisi syntyä paria, mutta toivon kuitenkin että löydät jonkun toisen kivan naisen elämääsi. Hyvää loppuelämää! 🙂
Olen sanonut, pommittelu jatkui silti. Vasta kun tapojeni vastaisesti ärähdin, että sattumalta törmätessä perseeni puristaminen ei ollut ok, loppui viestittely. Raivostuttava roikkuja oli.
Kysy