Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On se hyvä, ettei meitä köyhiä vaihdevuotisia akkoja hoideta

Vierailija
19.02.2022 |

Ettei hikoiluihin saa mitään hormoneita. Valis

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sinä kyllä sitten ihan mahdottoman kärsivällinen ihminen, täytyy ihailla.

Kolme vuotta sitten kieltäytyivät antamasta sulle hormonihoitoa ja vasta tänään ryhdyit valittamaan asiasta. 

Vierailija
42/46 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet sinä kyllä sitten ihan mahdottoman kärsivällinen ihminen, täytyy ihailla.

Kolme vuotta sitten kieltäytyivät antamasta sulle hormonihoitoa ja vasta tänään ryhdyit valittamaan asiasta. 

Ap on ainakin 3 vuotta nuukaillut itseensä kohdistuvissa ¨'huoltokuluissa' ja nytkin valittaa ettei saa hoitoa. Jos tämän kolmen vuoden aikana olisi jemmannut joka kuukausi kympin, voisi käydä vaikka yksityisellä halutessaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttakaa niin loppuu hikoilu

Vierailija
44/46 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduttakaa niin loppuu hikoilu

Äläs nyt höpötä - tuttavapiirissäni ovat kaksoset, ei identtiset, toinen on pieni ja siro, toinen vähemmän siro. Arvaapa kumpi on kärsinyt pahoista vaihdevuosioireista.

Minulle kävi niin nolosti, että pyysin gynekologilta reseptiä varuiksi tuleviin oireisiin. Lääkäri nauroi, että nyt olet pahasti myöhässä ja olin 45. Oireita ei ollut ollut muuta kuin vuotohäiriöt ja nekin hoitui hormonikierukalla.

Vierailija
45/46 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa muitakin vaihtoehtoja kuin hormonihoitoja. Mulla menossa taas kuumien aaltojen kausi toista kertaa (ekat syöpähoitojen vuoksi) ja aika hyvin oireet vähenee runsaalla liikunnalla ja ruokavaliolla. Vaihtoehtona on myös Venlfaxin tai sitten luontaistuotteita.

Vierailija
46/46 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna se jaksaa ja jaksaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi