Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIksi kauniit naiset pilaavat itsensä alkamalla läskiksi?

Vierailija
04.07.2015 |

http://www.iltasanomat.fi/muoti-kauneus/art-1435896930435.html

Tuossa linkissä on kuva naisesta bikineissä. Kasvot ovat kauniit, mutta kroppa on aivan hirvea läskikasa. Miksi hän ei voi laihduttaa?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 20:22"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 20:09"]

Kauniit kasvot! Ehdottomasti. Mutta tuo isokokoinen kroppa, röllykkämaha ja läpyskätissit pilaa valitettavasti kaiken. Muuten olisi tyttöystävä materiaalia.

[/quote]

kyllä se ja kaikki muutkin läskit nyt itkee itsensä uneen kun ei pääsekään sun tyttöystäväksi :D mielummin yksin kuin huonossa seurassa

ja vastausta ennakoiden: kyllä, olen itsekin läski. eikös olekin ikävää kun et nyt päässytkään kutsumaan minua sellaiseksi? mutta älä huoli, onhan niitä muitakin kauniita sanoja joita voit nyt kertoa kaikelle kansalle. äläkä sitten vaan unohda kysyä että käviko tunteisiin ;D 
[/quote]

Sullahan meni selvästi tunteisiin. Ei tarvi edes kysyä :D

Vierailija
62/69 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 20:51"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 20:22"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 20:09"] Kauniit kasvot! Ehdottomasti. Mutta tuo isokokoinen kroppa, röllykkämaha ja läpyskätissit pilaa valitettavasti kaiken. Muuten olisi tyttöystävä materiaalia. [/quote] kyllä se ja kaikki muutkin läskit nyt itkee itsensä uneen kun ei pääsekään sun tyttöystäväksi :D mielummin yksin kuin huonossa seurassa ja vastausta ennakoiden: kyllä, olen itsekin läski. eikös olekin ikävää kun et nyt päässytkään kutsumaan minua sellaiseksi? mutta älä huoli, onhan niitä muitakin kauniita sanoja joita voit nyt kertoa kaikelle kansalle. äläkä sitten vaan unohda kysyä että käviko tunteisiin ;D  [/quote] Sullahan meni selvästi tunteisiin. Ei tarvi edes kysyä :D

[/quote]

Anteeksi nyt vain, mutta ihan näin yleisenä kysymyksenä haluaisin tietää että miten ihmeessä muka yhdellekään ihmiselle ei menisi tunteisiin se, kun saa kuulla pilkkaa ja halveksuntaa jatkuvasti joka taholta? Lisäksi, miksi se ilahduttaa sinua? Miksi haluat kuulla varmistuksen siitä että olet osunut jo valmiiksi kipeään haavaan? Mikä sinussa on niin pahasti vialla että tuntemattomien ihmisten satuttaminen aiheuttaa sinulle mielihyvää? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 20:55"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 20:51"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 20:22"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 20:09"] Kauniit kasvot! Ehdottomasti. Mutta tuo isokokoinen kroppa, röllykkämaha ja läpyskätissit pilaa valitettavasti kaiken. Muuten olisi tyttöystävä materiaalia. [/quote] kyllä se ja kaikki muutkin läskit nyt itkee itsensä uneen kun ei pääsekään sun tyttöystäväksi :D mielummin yksin kuin huonossa seurassa ja vastausta ennakoiden: kyllä, olen itsekin läski. eikös olekin ikävää kun et nyt päässytkään kutsumaan minua sellaiseksi? mutta älä huoli, onhan niitä muitakin kauniita sanoja joita voit nyt kertoa kaikelle kansalle. äläkä sitten vaan unohda kysyä että käviko tunteisiin ;D  [/quote] Sullahan meni selvästi tunteisiin. Ei tarvi edes kysyä :D

[/quote]

Anteeksi nyt vain, mutta ihan näin yleisenä kysymyksenä haluaisin tietää että miten ihmeessä muka yhdellekään ihmiselle ei menisi tunteisiin se, kun saa kuulla pilkkaa ja halveksuntaa jatkuvasti joka taholta? Lisäksi, miksi se ilahduttaa sinua? Miksi haluat kuulla varmistuksen siitä että olet osunut jo valmiiksi kipeään haavaan? Mikä sinussa on niin pahasti vialla että tuntemattomien ihmisten satuttaminen aiheuttaa sinulle mielihyvää? 
[/quote]

Miksi et tee sitten jotain itsellesi? Hyvä kroppa, liikunnallisuus ja Itsestään huolehtiminen on puoleensa vetävää. Sohvalla istuminen ja koko ajan paskaruuan mättäminen ei tee kenestäkään seksikästä ja haluttavaa. Naisella pitää olla itsekuria. Itse tykkään että käy edes lenkillä, saa olla rintoja, peppua mutta ei todellakaan tuommoista mitä esim videon nainen..

Vierailija
64/69 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 21:00"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 20:55"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 20:51"] [quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 20:22"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 20:09"] Kauniit kasvot! Ehdottomasti. Mutta tuo isokokoinen kroppa, röllykkämaha ja läpyskätissit pilaa valitettavasti kaiken. Muuten olisi tyttöystävä materiaalia. [/quote] kyllä se ja kaikki muutkin läskit nyt itkee itsensä uneen kun ei pääsekään sun tyttöystäväksi :D mielummin yksin kuin huonossa seurassa ja vastausta ennakoiden: kyllä, olen itsekin läski. eikös olekin ikävää kun et nyt päässytkään kutsumaan minua sellaiseksi? mutta älä huoli, onhan niitä muitakin kauniita sanoja joita voit nyt kertoa kaikelle kansalle. äläkä sitten vaan unohda kysyä että käviko tunteisiin ;D  [/quote] Sullahan meni selvästi tunteisiin. Ei tarvi edes kysyä :D [/quote] Anteeksi nyt vain, mutta ihan näin yleisenä kysymyksenä haluaisin tietää että miten ihmeessä muka yhdellekään ihmiselle ei menisi tunteisiin se, kun saa kuulla pilkkaa ja halveksuntaa jatkuvasti joka taholta? Lisäksi, miksi se ilahduttaa sinua? Miksi haluat kuulla varmistuksen siitä että olet osunut jo valmiiksi kipeään haavaan? Mikä sinussa on niin pahasti vialla että tuntemattomien ihmisten satuttaminen aiheuttaa sinulle mielihyvää?  [/quote] Miksi et tee sitten jotain itsellesi? Hyvä kroppa, liikunnallisuus ja Itsestään huolehtiminen on puoleensa vetävää. Sohvalla istuminen ja koko ajan paskaruuan mättäminen ei tee kenestäkään seksikästä ja haluttavaa. Naisella pitää olla itsekuria. Itse tykkään että käy edes lenkillä, saa olla rintoja, peppua mutta ei todellakaan tuommoista mitä esim videon nainen..

[/quote]

Eli jos ihminen ei ole mielestäsi haluttava, sinä saat vapaasti satuttaa häntä? 

Vierailija
65/69 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 21:03"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 21:00"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 20:55"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 20:51"] [quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 20:22"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 20:09"] Kauniit kasvot! Ehdottomasti. Mutta tuo isokokoinen kroppa, röllykkämaha ja läpyskätissit pilaa valitettavasti kaiken. Muuten olisi tyttöystävä materiaalia. [/quote] kyllä se ja kaikki muutkin läskit nyt itkee itsensä uneen kun ei pääsekään sun tyttöystäväksi :D mielummin yksin kuin huonossa seurassa ja vastausta ennakoiden: kyllä, olen itsekin läski. eikös olekin ikävää kun et nyt päässytkään kutsumaan minua sellaiseksi? mutta älä huoli, onhan niitä muitakin kauniita sanoja joita voit nyt kertoa kaikelle kansalle. äläkä sitten vaan unohda kysyä että käviko tunteisiin ;D  [/quote] Sullahan meni selvästi tunteisiin. Ei tarvi edes kysyä :D [/quote] Anteeksi nyt vain, mutta ihan näin yleisenä kysymyksenä haluaisin tietää että miten ihmeessä muka yhdellekään ihmiselle ei menisi tunteisiin se, kun saa kuulla pilkkaa ja halveksuntaa jatkuvasti joka taholta? Lisäksi, miksi se ilahduttaa sinua? Miksi haluat kuulla varmistuksen siitä että olet osunut jo valmiiksi kipeään haavaan? Mikä sinussa on niin pahasti vialla että tuntemattomien ihmisten satuttaminen aiheuttaa sinulle mielihyvää?  [/quote] Miksi et tee sitten jotain itsellesi? Hyvä kroppa, liikunnallisuus ja Itsestään huolehtiminen on puoleensa vetävää. Sohvalla istuminen ja koko ajan paskaruuan mättäminen ei tee kenestäkään seksikästä ja haluttavaa. Naisella pitää olla itsekuria. Itse tykkään että käy edes lenkillä, saa olla rintoja, peppua mutta ei todellakaan tuommoista mitä esim videon nainen..

[/quote]

Eli jos ihminen ei ole mielestäsi haluttava, sinä saat vapaasti satuttaa häntä? 
[/quote]

Ketä olen tässä satuttanut ? Kerroin vaan totuuden. Ei voi mitään, tuokin nainen voisi olla NIIIIN kaunis jos urheilisi ja laihduttaisi ja tisuissa olisi vähän enemmän muotoa. Etkö ite koskaan arvostele miehiä sitten?

Vierailija
66/69 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 21:06"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 21:03"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 21:00"] [quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 20:55"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 20:51"] [quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 20:22"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 20:09"] Kauniit kasvot! Ehdottomasti. Mutta tuo isokokoinen kroppa, röllykkämaha ja läpyskätissit pilaa valitettavasti kaiken. Muuten olisi tyttöystävä materiaalia. [/quote] kyllä se ja kaikki muutkin läskit nyt itkee itsensä uneen kun ei pääsekään sun tyttöystäväksi :D mielummin yksin kuin huonossa seurassa ja vastausta ennakoiden: kyllä, olen itsekin läski. eikös olekin ikävää kun et nyt päässytkään kutsumaan minua sellaiseksi? mutta älä huoli, onhan niitä muitakin kauniita sanoja joita voit nyt kertoa kaikelle kansalle. äläkä sitten vaan unohda kysyä että käviko tunteisiin ;D  [/quote] Sullahan meni selvästi tunteisiin. Ei tarvi edes kysyä :D [/quote] Anteeksi nyt vain, mutta ihan näin yleisenä kysymyksenä haluaisin tietää että miten ihmeessä muka yhdellekään ihmiselle ei menisi tunteisiin se, kun saa kuulla pilkkaa ja halveksuntaa jatkuvasti joka taholta? Lisäksi, miksi se ilahduttaa sinua? Miksi haluat kuulla varmistuksen siitä että olet osunut jo valmiiksi kipeään haavaan? Mikä sinussa on niin pahasti vialla että tuntemattomien ihmisten satuttaminen aiheuttaa sinulle mielihyvää?  [/quote] Miksi et tee sitten jotain itsellesi? Hyvä kroppa, liikunnallisuus ja Itsestään huolehtiminen on puoleensa vetävää. Sohvalla istuminen ja koko ajan paskaruuan mättäminen ei tee kenestäkään seksikästä ja haluttavaa. Naisella pitää olla itsekuria. Itse tykkään että käy edes lenkillä, saa olla rintoja, peppua mutta ei todellakaan tuommoista mitä esim videon nainen.. [/quote] Eli jos ihminen ei ole mielestäsi haluttava, sinä saat vapaasti satuttaa häntä?  [/quote] Ketä olen tässä satuttanut ? Kerroin vaan totuuden. Ei voi mitään, tuokin nainen voisi olla NIIIIN kaunis jos urheilisi ja laihduttaisi ja tisuissa olisi vähän enemmän muotoa. Etkö ite koskaan arvostele miehiä sitten?

[/quote]

Kaikki eivät ole samanlaisia kuin sinä. Minua ei yhtään kiinnosta loukata toisia ihmisiä ja sitten piiloutua totuuden taakse. Sinä tiedät kyllä mitä teet kun tarkoituksella kerrot näitä totuuksiasi ihmisille.

Vierailija
67/69 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 20:05"]Mun mielestä tuon naisen vartalosta näkee, ettei se selvästikään ole päässyt tuohon kuntoon syömällä normaalisti vähän yli ja huonosti vaan se selvästi syö jatkuvasti aivan liikaa ja todennäköisesti myös epäsäännöllisesti. Iltasulkikset ja mässyt taitavat kuulua ruokavalioon. En sitten tiedä, onko siinä jotain ylpeilemistä. Ei tarttis liikaa syödä.

t. mies
[/quote]

Musta olis ihanaa käydä keskellä yötä mäkkärillä syömässä isoin burgeri ja jälkiruoaksi mansikka pirtelö. Käydä autokaistalta hakemassa vähän lisää ruokaa. Ajella ympäri maailmaa ja syödä aina kun mieli tekee. Ostaa vähän friteerattua kanaa kiinalaisesta ja kastaa sitä hapanimeläkastikkeeseen.

Terveisin hoikka nainen, joka ei kestäisi olla lihava, mutta joka haaveilee siitä huolettomasta elämästä. En ikinä ole ollut lihava, liian laihasta normaalipainoon menee ylös alas sillon tällön. En edes osaa kuvitella itseäni vähän pullukkana.

Vierailija
68/69 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 21:00"]

[/quote]Suomalaisia ja jenkkejä yhdistää matala itsekuri ruuasta. Suomalainen nainen syö silloin kun on nälkä, jenkeissä on sama mentaliteetti.

Vierailija
69/69 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti kun tuli huono olo kun katsoi tuota kuvaa. Kuinka huonot elämäntavat täytyy olla jotta pääsee tuohon kuntoon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme