MIksi kauniit naiset pilaavat itsensä alkamalla läskiksi?
http://www.iltasanomat.fi/muoti-kauneus/art-1435896930435.html
Tuossa linkissä on kuva naisesta bikineissä. Kasvot ovat kauniit, mutta kroppa on aivan hirvea läskikasa. Miksi hän ei voi laihduttaa?
Kommentit (69)
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 18:42"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 18:39"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 18:22"] koska naisen tehtävä ei ole miellyttää sinua ulkonäöllään. [/quote]No onhan se mukavampi katsoa ja ihailla naista, ja mukavampi naiselle itselleen, pitää huolta itsestä! Tiedän miehenä kuinka ikävä olo on jos on liikaa vatsaa verrattuna timmimpään. [/quote] No onhan se mukava olla päänsärkyisenä nälkäkurkena tai sännätä treenistä toiseen ihan vaan ulkonäön vuoksi. Naisilla se maha on usein löllöä pintarasvaa, miehillä kunnon kiinteä rasvapallo viskeraalista rasvaa sisäelinten lomassa.
[/quote]Näetpä synkästi itsestään huolehtimisen. Kokeilepa joskus.
Mä olin muutama vuosi sitten hyvässä kunnossa, sitten petti terveys sisäilmaongelmien takia (astmaa oli jo ennestään) ja sitä kautta väsymys aiheutti noidankehän, jonka myötä lihoin 20 kg. Ja mä oisin todella todella todella paljon onnellisempi terveenä ja urheilullisena niinkuin silloin muutama vuosi sitten. Mies onneksi edelleen mua seksuaalisesti haluaa, mutta itse koen tämänhetkisen kehoni epämiellyttäväksi. :(
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 18:45"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 18:42"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 18:39"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 18:22"] koska naisen tehtävä ei ole miellyttää sinua ulkonäöllään. [/quote]No onhan se mukavampi katsoa ja ihailla naista, ja mukavampi naiselle itselleen, pitää huolta itsestä! Tiedän miehenä kuinka ikävä olo on jos on liikaa vatsaa verrattuna timmimpään. [/quote] No onhan se mukava olla päänsärkyisenä nälkäkurkena tai sännätä treenistä toiseen ihan vaan ulkonäön vuoksi. Naisilla se maha on usein löllöä pintarasvaa, miehillä kunnon kiinteä rasvapallo viskeraalista rasvaa sisäelinten lomassa.
[/quote]Näetpä synkästi itsestään huolehtimisen. Kokeilepa joskus.
[/quote]
Liikun säännöllisesti ja nautin siitä.
Se on sinun ongelma koska? Epäilen, että se ei sinulta pois ole jos joku "alkaa" läskiksi. Eihän se tietenkään mikään terveellisin vaihtoehto ole, mutta jokainen tavallaan. Kauniilla on samanlainen oikeus omaan kehoonsa kuin rumilla.
Olen mielummin näkymätön läski kuin hoikka ruma. Mutta tämähän koskikin vaan kauniita...
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 17:47"]
Tuossa linkissä on kuva naisesta bikineissä. Kasvot ovat kauniit, mutta kroppa on aivan hirvea läskikasa. Miksi hän ei voi laihduttaa?
[/quote]
Toisille makuelämykset ovat tärkeämpiä kuin ulkonäkö. Tuskin kukaan "alkaa läskiksi". Yleinen arvomaailma ja elämänvalinnat johtavat siihen hiljalleen.
Lihavat ovat keskimäärin ihmisenäkin hieman erilaisia kuin laihat. Kannattaa tutustua, jos et usko.
Läskiksi aletaan. Kyllä, samallalailla kuin rikkaaksi! Huomenna olen läski, piste.
Todella kaunis ja upea nainen. T: Bi-nainen 24v
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 19:21"]Läskiksi aletaan. Kyllä, samallalailla kuin rikkaaksi! Huomenna olen läski, piste.
[/quote]
Toisaalta, jos päätät huomisesta eteenpäin alkaa syödä 5000 kcal päivässä, alat läskiksi. Toki painonnousu ei tapahdu hetkessä, mutta itse sen valinnan silloin tekee. sairaudesta / lääkityksestä johtuvaa painonnousua en tässä siis tarkoita, niitä harvoin valitaan.
Kaunis hän on, vaikka kieltämättä aika lihava. Video oli kyllä hyvä, tyttö puhui asiaa. Numrrolle 19 tiedoksi, ei hän pukeudu bikineihin rannalla siksi, että kaipaisi kenenkään kommentteja ja arvioita kropastaan. Jos olisit ymmärtänyt mitä hän videolla sanoo, tietäisit tämän.
Kauhea kroppa. Oikein huutaa epäterveellisyyttä
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 19:20"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 17:47"]
[/quote]
Toisille makuelämykset ovat tärkeämpiä kuin ulkonäkö. Tuskin kukaan "alkaa läskiksi". Yleinen arvomaailma ja elämänvalinnat johtavat siihen hiljalleen.
Lihavat ovat keskimäärin ihmisenäkin hieman erilaisia kuin laihat. Kannattaa tutustua, jos et usko.
[/quote]
Tämä mua naurattaa, kaksinjako. On ihmisiä MUTTA VAIN laihoja ja läskejä. Läskit on lempeitä, persoonallisia ja muutenkin erilaisia.. Odottakaa.... - KUIN LAIHAT.
Tsiisus, miten se kenenkään paino voi vaikuttaa niin että yleistetään että läskit on luonteeltaan erilaisia kuin laihat? Totta helvetissä on, mutta verrattuna lihavat myös toisiinsa. Olemme kaikki YKSILÖITÄ.
Lihavat ovat huolettomia ja elämään intohimolla suhtautuvia. Laihat ovat stressaavia tiukkapipoja. Tutustukaapa ihmisiin, niin pätee 90%.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 19:29"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 19:21"]Läskiksi aletaan. Kyllä, samallalailla kuin rikkaaksi! Huomenna olen läski, piste.
[/quote]
Toisaalta, jos päätät huomisesta eteenpäin alkaa syödä 5000 kcal päivässä, alat läskiksi. Toki painonnousu ei tapahdu hetkessä, mutta itse sen valinnan silloin tekee. sairaudesta / lääkityksestä johtuvaa painonnousua en tässä siis tarkoita, niitä harvoin valitaan.
[/quote]
Jos nyt yhtään ymmärsit niin kommentoin asiaa alkamisena niinkuin napin painalluksella "aletaan" yhtäkkiä jotain. Mutta ei, pitää nussia pilkkuja.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 18:44"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 18:36"]
Miten tää on sulta pois, ap? Onks sun elämä ja henki kiinni siitä, että joku sulle tuntematon USA:lainen perheenäiti on hieman tukeva? Miksi?
[/quote]
Hieman tukeva?!
[/quote]
Ja et sitten osaa sanoa mistä se on sun elämässä pois jos joku on hieman tai vähän enemmän tukeva. Mikä siinä on sulle niin vaikeaa?
http://www.city.fi/yhteiskunta/lihava+luonne/4916
Ehkä heillä on lihava luonne?
Lihavat ovat usein ulkospäin suuntautuneita ja impulsiivisia. Laihat taas sisäänpäin kääntyneitä ja harkiten toimivia. Luonteella on selkeä yhteys painoon.
Mun mielestä tuon naisen vartalosta näkee, ettei se selvästikään ole päässyt tuohon kuntoon syömällä normaalisti vähän yli ja huonosti vaan se selvästi syö jatkuvasti aivan liikaa ja todennäköisesti myös epäsäännöllisesti. Iltasulkikset ja mässyt taitavat kuulua ruokavalioon. En sitten tiedä, onko siinä jotain ylpeilemistä. Ei tarttis liikaa syödä.
t. mies
Kauniit kasvot! Ehdottomasti. Mutta tuo isokokoinen kroppa, röllykkämaha ja läpyskätissit pilaa valitettavasti kaiken. Muuten olisi tyttöystävä materiaalia.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 20:09"]
Kauniit kasvot! Ehdottomasti. Mutta tuo isokokoinen kroppa, röllykkämaha ja läpyskätissit pilaa valitettavasti kaiken. Muuten olisi tyttöystävä materiaalia.
[/quote]
kyllä se ja kaikki muutkin läskit nyt itkee itsensä uneen kun ei pääsekään sun tyttöystäväksi :D mielummin yksin kuin huonossa seurassa
ja vastausta ennakoiden: kyllä, olen itsekin läski. eikös olekin ikävää kun et nyt päässytkään kutsumaan minua sellaiseksi? mutta älä huoli, onhan niitä muitakin kauniita sanoja joita voit nyt kertoa kaikelle kansalle. äläkä sitten vaan unohda kysyä että käviko tunteisiin ;D
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 18:36"]
Miten tää on sulta pois, ap? Onks sun elämä ja henki kiinni siitä, että joku sulle tuntematon USA:lainen perheenäiti on hieman tukeva? Miksi?
[/quote]
Hieman tukeva?!