Vauva mukaan rannalle
Jos ottaa mukaan aurinkovarjon ja kopan jossa vauva voi pötkötellä varjossa? Onkohan silti vauvalle liian kuuma jos ilma on lämmin? Mitä vinkkejä teillä olis?
Harmittaa vaan jos jää itseltä rantareissut tänä kesänä muun perheen kanssa tekemättä kokonaan... Kauhean itsekästä ajattelua, tiedän sen.
Kommentit (13)
Vauvalle ei ole hyväksi olla kantokopassa pitkään siinä puoli-istuvassa asennossa.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:05"]Vauvalle ei ole hyväksi olla kantokopassa pitkään siinä puoli-istuvassa asennossa.
[/quote]
Ei ole puoli-istuvassa asennossa? Kyseessä on siis kantokoppa, ei turvakaukalo. Ap
On itsekästä. Varjoon viltille huilimaan jos on pakko mennä. Kylmää vettä mukaan. Kastele vauvan jalkoja ja käsiä sillä. En ollut juuri ulkona oman 6kk tytön kanssa viime kesänä kun liian kuuma oli. Illalla käytiin pikku lenkillä vasta..
Eikö vauvaa voi laittaa vaan pitkäkseen viltille rantavarjon alle? Ajattelin lähteä huomenna kavereiden ja heidän lasten kanssa Pihlikseen. En ole ap.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:05"]
Älä mene, teet kuitenkin jonkun mielestä jotain väärin ja päädyt ihmetyksen aiheeksi tänne palstalle.
No vitsit sikseen. Ihan hyvin pärjäätte jos on varjossa.
[/quote]
Mitäs minä sanoin. -2-
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:09"]Minkä värinen kantokoppa?
[/quote]
Vaalea, ei siis kuumene niinkuin tummat onneksi. Ap
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:10"]
Älä mene, teet kuitenkin jonkun mielestä jotain väärin ja päädyt ihmetyksen aiheeksi tänne palstalle.
[/quote]
Mitäs minä sanoin. -2-
[/quote]
Ja lainasin väärää viestiä :D
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:09"]Eikö vauvaa voi laittaa vaan pitkäkseen viltille rantavarjon alle? Ajattelin lähteä huomenna kavereiden ja heidän lasten kanssa Pihlikseen. En ole ap.
[/quote]
Olis öttiäisiltä paremmin suojassa kantokopassa. Ja sais rauhallisemmin siellä nukuttua. Ap
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:10"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:10"]
[/quote]
Mitäs minä sanoin. -2-
[/quote]
Ja lainasin väärää viestiä :D
[/quote]
Ymmärsin silti pointtisi :D Ap
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:05"]Vauvalle ei ole hyväksi olla kantokopassa pitkään siinä puoli-istuvassa asennossa.
[/quote]
Kantokoppa ja turvakaukaloon kaksi ero asiaa..
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:11"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:09"]Eikö vauvaa voi laittaa vaan pitkäkseen viltille rantavarjon alle? Ajattelin lähteä huomenna kavereiden ja heidän lasten kanssa Pihlikseen. En ole ap.
[/quote]
Olis öttiäisiltä paremmin suojassa kantokopassa. Ja sais rauhallisemmin siellä nukuttua. Ap
[/quote]
Ok!
Mä kyllä laitan mun 8kk viltille enkä pidä kantokopassa. Viritellään vaikka joku harso roikkumaan aurinkovarjosta :)
Ihana päivä tulossa! Mansikoita, juustoja, patonkia, sidukkaa (skumppaa en tohdi ottaa kun vauva), mun vauva ja mun kaverit. Toivottavasti tulee kiva ilma!