Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pääsen katkeruudesta?

Vierailija
04.07.2015 |

Katkeruus aiheutuu osin työpaikan menettämisestä, paine oli niin iso, että lääkäri epäsi luvan työskennellä ko. paikassa. Sain ison paniikkikohtauksen, ambulanssi vei hoitoon, verenpaine nousi pilviin. Paine johtui esimiehen todella törkeästä käytöksestä, enkä ollut ainoa, joka siitä kärsi, joten aivan kaikki syy ei ehkä ollut minussa.

Minulle järjestettiin uusi työpaikka, samalla työnantajalla, palkka pysyi, tehtävät eivät ole niin mielenkiintoisia kuin ennen. Työpaikassa menestyn, pärjään tehtävissäni, tosin koen alisuoriutuvani, olen yrittänyt puhutella itseäni sen takia. Työkavereiden kanssa pärjään erinomaisesti. 

Olen saanut terapiaa masennukseeni, mutta alakulo palaa aina ja pahinta ehkä on, että tämä on kääntynyt itsehalvennuksesksi ja -inhoksi. Eikä minulla tahdo löytyä voimia hoitaa itseäni.

Löytyisikö teiltä vertaistukea ja vinkkejä, jotta pääsisin eteenpäin. 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapiasta on usein hyötyä, älä luovu siitä. Riippuu tietysti terapeutista ja terapiasuuntauksestakin.

Mindfulnessiin suosittelen tutustumaan. Jon Kabat-Zinn on kirjoittanut yhden ihan perusteoksen, nimi ei tule nyt mieleen. Mindfulness voi opettaa sellaisen aika vapauttavan ajattelutavan. En siis sano, että tapahtunut olisi sinun vikasi. Mutta sinua voi silti auttaa tutustua näihin keinoihin.
Meditaatiota ja rentoutusta suosittelen myös.

Vierailija
2/2 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisemanvaihto. Tutussa ympäristössä kaikki muistuttavat siitä miten hyvin asiat voisivat olla jos ei olisi käynyt kuten kävi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla