Oon varattu, ruisrockissa suutelin toista, miten kerron poikaystävälle
Eilen siis helle ja humala sekoittivat pään, ja ruississa suutelin toista miestä :/ onneksi se jäi siihen!! Haluan kertoa poikaystävälle itse, ennenkuin mahdollisesti kuulee muualta. Miten ois parasta kertoa :/
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 11:52"]15 v?
[/quote]
Tai 25 samaa laatua.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 12:01"]No miksi pitäisi kertoa? Kuuleeko välttämättä muualta? Miehestä voi tulla niin epäluuloinen, ettei päästä sua enää minnekään, kun ei voi luottaa.
[/quote]
Voisin veikata et 50% todennäköisyydellä kuulee... en itse edes tiedä miksi suutelin toista
Tällä palstalla taitaa olla paljon teini-ikäisiä näin kesällä. Kuka aikuinen nyt viitsisi tehdä hirveän numeron jostain suudelmasta? Joku jälkeenjäänyt ehkä?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 12:32"]Tällä palstalla taitaa olla paljon teini-ikäisiä näin kesällä. Kuka aikuinen nyt viitsisi tehdä hirveän numeron jostain suudelmasta? Joku jälkeenjäänyt ehkä?
[/quote]
ollaan 21-vuotiaita.
Hyvä pistää aina seksihelteen ja humalan piikkiin. Selvinpäin kaatosateessa niin ei kävisi
Jos sun poikkis on hyvännäkönen niin mä voin suudella sen kaa:)
Mitä jos poikaystävä kuuleekin? Eikös se ole hyvä, että sulla oli hauskaa, vientiä riittäis ja pidit rajat etkä mennyt pidemmälle?
Toisten suutelu varattuna ollessa ei ole okei, ellei parisuhde ole yhdessä sovittu olevan ns. avointa mallia. Ihmettelen joidenkin "ihan sama"-asennetta. Vois olla eri ääni kellossa jos oma kumppani ois tehny samaa =D
Ei se ole "okei", mutta ei kyllä mitään kuolemanvakavaakaan. Voi pahoitella, pyytää anteeksi ja varoa ensi kerralla(kin), mutta mitä sitten? Ei tuo terveessä suhteessa oikeuta mieltä pahoittamaan, isommista seurauksista puhumattakaan.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 12:34"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 12:32"]Tällä palstalla taitaa olla paljon teini-ikäisiä näin kesällä. Kuka aikuinen nyt viitsisi tehdä hirveän numeron jostain suudelmasta? Joku jälkeenjäänyt ehkä?
[/quote]
ollaan 21-vuotiaita.
[/quote]
Siis viimeksimainittua ryhmää.
Et kerro. Jos kuulee muualta, niin olit niin kännissä ettet muista.
Huono valinta - toisen suutelu. Se ei "vain tapahdu". Ne on valintoja, joihin voit vaikuttaa. Nyt kun olet kuitenkin noin valinnut ja omatunto kolkuttaa, niin kanna se. Kärsi itse. Älä heivaa sitä taakkaa miehesi niskoille, jos olet kuitenkin tosissasi miehesi suhteen. Ota opiksi. Tee jatkossa parempia valintoja. Niitä tietoisia, niitä vastuullisempia. Ja kanna vastuu ja kipu nyt itse.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 12:34"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 12:32"]Tällä palstalla taitaa olla paljon teini-ikäisiä näin kesällä. Kuka aikuinen nyt viitsisi tehdä hirveän numeron jostain suudelmasta? Joku jälkeenjäänyt ehkä?
[/quote]
ollaan 21-vuotiaita.
[/quote]
Ei uskoisi
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:01"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 12:34"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 12:32"]Tällä palstalla taitaa olla paljon teini-ikäisiä näin kesällä. Kuka aikuinen nyt viitsisi tehdä hirveän numeron jostain suudelmasta? Joku jälkeenjäänyt ehkä? [/quote] ollaan 21-vuotiaita. [/quote] Ei uskoisi
[/quote]
Miksei uskoisi? 21-vuotiaat on tosi nuoria ja saavat käyttäytyäkin vähän hölmösti. Puuttuu se arvostelukyky monelta neljäkymppiseltäkin.
En tod kannata mitään pettämisiä mutta tuommoisesta nyt ei kannata mainita mitään, pelkkä kännin piikkiin laitettu pusu, mieti nyt itsekin! Paitsi jos oot 16v ja kaikki elämässä suurta draamaa :D t. "Täti" 33v
"Tein suuren virheen ja suutelin toista miestä, nyt kaduttaa"
Ketään ei kiinnosta jos ei kettu käynyt kolossa. Eikä oikein silloinkaan, ei se järvikään soutamalla kulu.
Juup