En merkitse miehille mitään.
Olen heille pelkkää ulkokuorta, eikä tähän asti kukaan ole oikeasti välittänyt musta.
ei edes isäni, ehkä siksi olen tässä kierteessä.
Olen miehille vain joku fantasia, he rakastuvat ulkonäkööni tai johonkin olemukseeni mutta kun he huomaavat että kaiken tämän kuoren alla on oikea ihminen, epävarma hauras ja älykäs ihminen, he jättävät mut.
Miksi valitsen vääriä miehiä?
Kommentit (14)
Joo mulla kans samoja kokemuksia. Miehet vihaa epävarmuutta. Pitäisi osata näytellä aina varmaa ja vahvaa. Valitettavasti elämässä voi sattua kolauksia, jolloin pitäs saada olla myös heikko
No sitten kun on varma ja rakastaa itseään, niin mitä vittua sillä miehellä sitten enää tekee? Mihin sitä miestä silloin tarvitsee kun on vahva ja itsenäinen?
Mä olen itsevarma ja miehiä ärsyttää se. Mun pitäisi olla niiden mielestä naama kiinni ja mukautua sekä taipua ihan kaikkeen.
Mulla sama juttu, en valitettavasti osaa auttaa :(
Minkäikäinen olet? Tapailetko itseäsi vanhempia miehiä?
Otat miehen joka ei heti ensimmäisenä ole menossa sänkyyn, jolla on kärsivällisyyttä tutustua sinuun, eli valitettavasti itseäsi vanhempi mies.
Epävarmaa naista ei yksikään mies voi rakastaa. Mulla asiat on aina sujuneet niin kauan kun pystyn teeskentelemään, että mulla on hyvä itsetunto ja olen itsevarma. Heti jos näytän inhimillistä heikkoutta miehet ottavat jalat alleen.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 11:26"]Otat miehen joka ei heti ensimmäisenä ole menossa sänkyyn, jolla on kärsivällisyyttä tutustua sinuun, eli valitettavasti itseäsi vanhempi mies.
[/quote]
Ei kai tuo riipu iästä vaan miehestä.
T: parikymppinen mies joka haluaa tutustua kunnolla
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 11:26"]Otat miehen joka ei heti ensimmäisenä ole menossa sänkyyn, jolla on kärsivällisyyttä tutustua sinuun, eli valitettavasti itseäsi vanhempi mies.
[/quote]
Sama juttu näiden kanssa, oikeasti. Olen vasta parikymppinen mutta silti tuntuu niin pahalta.
Tälläkin hetkellä olen tälläisen miehen kanssa tekemisissä, ei asu Suomessa ja ollaan nähty aikasemmin kaksi kertaa mutta hän haluaa nähdä minut. En vain pysty vaikka haluaisin, tää mies haluaa multa vain seksiä ja varmasti pettyy kun näkee mut. Itse välitön hänestä ja toivoisin samaa.
Joo tuo on totta että kun on heikko tai epävarma, niin mies lähtee kävelemään, en ymmärrä :(. Toinen ääripää ovat ne miehet jotka ikään kuin haistavat epävarmat ja heikot naiset, ja jos nainen henkisesti vahvistuu, eivät kestä sitä (narsismia?). Molemmat koettu. Tätä ei voi tietenkään neuvoksi antaa, mutta olen nyt päättänyt pärjätä ilman mitään suhteita, en kaipaa edes seksiä. Saan olla juuri minä, tykkäsi siitä joku tai ei. Tsempit!
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 11:36"]
Joo tuo on totta että kun on heikko tai epävarma, niin mies lähtee kävelemään, en ymmärrä :(. Toinen ääripää ovat ne miehet jotka ikään kuin haistavat epävarmat ja heikot naiset, ja jos nainen henkisesti vahvistuu, eivät kestä sitä (narsismia?). Molemmat koettu. Tätä ei voi tietenkään neuvoksi antaa, mutta olen nyt päättänyt pärjätä ilman mitään suhteita, en kaipaa edes seksiä. Saan olla juuri minä, tykkäsi siitä joku tai ei. Tsempit!
[/quote]
Oliko helppoa tehdä tuo päätös ja tulla onnelliseksi sitä kautta? Itselläni juuri samanlaisia kokemuksia yhdestä pitkästä suhteesta ja sen jälkeen hieman lyhyemmästä. Ikää jo sen verran, että lapset aikuisia. Voi kun miehet voisi vaan unohtaa ja alkaa elää itselleen ja lapsilleen sekä heidän lapsilleen. Mitähän se vaatis, että tuohon tilaan pääsis? Pelkkä päätös on aika vaikea yhtäkkiä tehdä vaan yhdeltä istumalta.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 11:36"]
Joo tuo on totta että kun on heikko tai epävarma, niin mies lähtee kävelemään, en ymmärrä :(.
[/quote]
Jostain luin, että jos haluaa pitää miehen tulee arvostaa itseään todella paljon ja näyttää se miehelle. Mies ei tule arvostamaan sua kuin korkeintaan niin paljon, mitä itse arvostat itseäsi. Eli toisin sanoen ne naiset, jotka ei arvosta itseään eivät koskaan tule saamaan miehiltä mitään kunnioitusta.
Itse olen kokenut ylläolevan jokaisen miehen kohdalla. Kai se arvottomuus miehille vaan hohkaa läpi aina. Tosiaan isä myöskin mut hylännyt lapsuudessa kun erosi äidistäni.
up