Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko mieluummin räyhääjän vai mököttäjän kanssa?

Vierailija
04.07.2015 |

Jos pitäisi valita jompikumpi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räyhääjän. Huudan itsekin ja koen, että silloin on mahdollista saada asioita eteenpäin, kun toinen ylipäätään puhuu. Osaan huutaa kyllä tarvittaessa kovempaa kuin toinen, vaikkakin siinä on se ikävä mahdollisuus, että vihan määrä kasvaa yli äyräidensä. Mutta mököttäjää en haluaisi, kun ei voi tietää, mikä toisella on, niin elämä on kaksin verroin vaikeampaa. Mököttäjä pilaa ilmapiirin todella nopeasti. Jos toinen räyhää, voi sentään aina itse kävellä ulos ja antaa toisen ensin rauhoittua. 

Vierailija
2/8 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotikuriin uskovan kanssa. Silloin ei pääse syntymään mitään pitkäaikaisia mökötys- tai räyhäystiloja, vaan ongelmat hoidetaan piiskan kanssa. Se kirpaisee hetken, mutta ongelma on sitten poissa päiväjärjestyksestä ja voidaan jatkaa normaalia elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne asiat muka räyhäämällä etenee? Ei mitenkään kun aina karjutaan ja huudetaan samoista asioista. Jos on mahdollista selvittää asioita niin silloin luulis että keskustelu onnistuu. Räyhääminen on riehumista ja solvaamista eikä totisesti selvitä mitään.

Vierailija
4/8 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 12:18"]

Miten ne asiat muka räyhäämällä etenee? Ei mitenkään kun aina karjutaan ja huudetaan samoista asioista. Jos on mahdollista selvittää asioita niin silloin luulis että keskustelu onnistuu. Räyhääminen on riehumista ja solvaamista eikä totisesti selvitä mitään.

[/quote]

No mitäs se mökötys sitten on? Kun ei osaa puhua, vai? Tai luulee sen oman napansa olevan maailmankaikkeuden keskipiste. Halveksin minulle mököttävää ihmistä, sellainen ei ansaitsisi edes elää.

Vierailija
5/8 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räyhääjä, mielummin minuutin huuto kuin viikon mökötys. Minä inhoan mököttäjiä, se on lapsellista, ja jos mulle alkaa mököttää niin saa tehdä sitä vaikka maailman tappiin asti. Itse äsähdän miehelle, ja joskus kiukkuisena olen puhumattakin, mutta en kokonaan, mutta kyllä musta varmasti näkee että on tyyntä myrskyn edellä minä en jaksa velloa negatiivisissa tunteissa kovin pitkään, ei se ole tervellistä. Mieskin yleensä tiuskaisee jotain, joskus jopa mäkättää jonkun aikaa, jos siitä tulee oikein riita joskus harvoin ja mies sanoo jotain ilkeää, niin pyytää anteeksi joskus jälkikäteen että ei tarkoittanut kun kiukuspäissään sanoi. Minä en sano koskaan mitään mitä en tarkoita, mitä järkeä siinä on, en kiukuspäissäni lyö vyön alle, sitä kun ei anteeksipyynnöllä tekemättömäksi saa.

Vierailija
6/8 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat on inhottavia, mutta valitsisin mököttäjän. Pelkään huutamista enkä itsekään ikinä harrasta sitä, koska se ei vie asioita mihinkään. Huutajat ovat yleensä myös impulsiivisempia, mikä ei mene ihan yksiin oman luonteeni kanssa.

Vierailija
7/8 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi mököttäjää. Mä tykkään että tunteet näytetään, niin hyvät kuin huonot ja selvitetään siinä paikassa! Itsekin olen impulsiivinen tyyppi.

Mököttäjän vastakohta ei suinkaan ole mikään räyhääjä. Räyhääminen kuulostaa jo riehumiselta ja yliampuvalta.

Vierailija
8/8 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mököttäjän tietysti, räyhääjät on usein muutenkin aggressiivisia tai ainakin sen oloisia. En tykkää. Mieluummin vaikka viikon hiljaisuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi