Miksi mies esti minulta koko facebook profiilin näksemisen?
Tapasin alku vuodesta kivan miehen jonka kanssa kaikki sujui tosi kivasti kunnes kävi ilmi että mies masentunut ja aivan hukassa elämänsä kanssa. Pistimme jutun poikki yhteisymmärryksessä vaikka harmitti ja paljon. Sovimme että pysymme väleissä kuitenkin ja ehkä joskus tulevaisuudessa uusi yritys.
Nyt olemme pari kertaa törmänneet baarissa ja pistin kerran jonkun aikaa sitten miehelle kännissä viestin jossa kerroin lyhyesti kaipaavani häntä.
Nyt viime viikonloppuna näin hänet taas baarissa mutta ajattelin että vältyn kiusalliselta kohtaamiselta jos vain välttelen häntä enkä moikkaa koska hän oli jonkun tytön kanssa ja itse tapailemani miehen kanssa.
Nyt kävin kuitenkin katsomassa hänen facebook profiiliaan ja huomasin että hän oli piilottanut aivan kaiken profiilistaan! Ja vain minulta! Hyvä kun näen profiilikuvan vaikka olemme kuitenkin edelleen facebook kavereita! Mitä ihmettä?? Miksi hän näin teki?? Olen ns antanut siunaukseni tai ainakin luullut kertoneeni hänelle rivien välistä että on ihan ok jos hän on löytänyt jonkun kivan tytön, en mene enää rikki ja olen itse kerenny ihastumaan myös uudelleen. Silti ärsyttää, tiedän että joudumme vielä olemaan tekemisissä koska itse tapailen hänen urheilu joukkueessaan aloittavaa miestä...