Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mekko kääntää miesten katseet?

Vierailija
04.07.2015 |

Hassua huomata.. Olen aina ollut suht. "näkymätön" miehille, en pukeudu naisellisesti,enkä omaa kauniita kasvoja tms. Nyt sain kaverilta muutaman mekon, eivät mitenkään paljastavia edes ja niitä olen pitänyt joitain kertoja ja miehet katsovat ihan eri tavalla vaikka sama rupsahtanut naikkonen löytyy mekon sisältä.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 12:44"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 12:06"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 11:20"]

Eli miehet siis seksualisoivat mekon voimakkaasti. Enpä pue enää mekkoa päälle kuin kotioloissa oman miehen kanssa.

[/quote]Nainen on taas uhri :( Käsite "hiekkavittu", vaikka ruma onkin, alkaa hiipiä mieleeni.

[/quote]

Olen seksuaalisesti vain kumppaniani varten, tarvitsen ja haluan vain häntä. En kaipaa tuntemattomien miesten katseita tai ihailua. Jos olisin sinkku tai minulla olisi huono itsetunto, varmaankin virittäytyisin myös tuntemattomille. Nyt en.

Minulla on oikeus pukeutua mahdollisimman sukupuolettomasti julkisille paikoille niin halutessani. Siihen ei kellään nokan koputtamista.

[/quote]Minulla on oikeus! Asia on haudanvakava! :'D

Älä nyt ainakaan rannalle mene, voi mennä lisää hiekkaa...

Muuten, sinulla tai jollain samanhenkisellä on täällä peukutusgeneraattori. Huomaa selvästi kuinka yhtäkkiä onkin ilmestynyt sarja alapeukkuja epämieluisille näkemyksille.

Vierailija
22/60 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 12:50"]

Minulla on oikeus! Asia on haudanvakava! :'D

Muuten, sinulla tai jollain samanhenkisellä on täällä peukutusgeneraattori. Huomaa selvästi kuinka yhtäkkiä onkin ilmestynyt sarja alapeukkuja epämieluisille näkemyksille.

[/quote]

Voi apua mitä pässinpäitä täälläkin löytyy! Jos käy ilmi etteivät kaikki eivät ole samaa mieltä arvon kommentoijan kanssa täytyy kyseessä olla joku yksittäistapaus joka kepulikonstein luo vaikutelmaa useammasta eri mieltä olevasta... :,,D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen huomannut sen, että ehkä vähän vanhemmat miehet kiinnittää enemmän huomiota kun on mekko päällä. Juuri äsken kävin kaupassa kevyt kesämekko päällä vaaleat pitkät hiukset hulmuten ja kevyet korkkarit jalassa niin kyllä ne vanhemmat miehet enemmän kiinnitti huomiota. :)

Vierailija
24/60 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 12:50"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 12:44"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 12:06"]

Eli miehet siis seksualisoivat mekon voimakkaasti. Enpä pue enää mekkoa päälle kuin kotioloissa oman miehen kanssa.

[/quote]Nainen on taas uhri :( Käsite "hiekkavittu", vaikka ruma onkin, alkaa hiipiä mieleeni.

[/quote]

Olen seksuaalisesti vain kumppaniani varten, tarvitsen ja haluan vain häntä. En kaipaa tuntemattomien miesten katseita tai ihailua. Jos olisin sinkku tai minulla olisi huono itsetunto, varmaankin virittäytyisin myös tuntemattomille. Nyt en.

Minulla on oikeus pukeutua mahdollisimman sukupuolettomasti julkisille paikoille niin halutessani. Siihen ei kellään nokan koputtamista.

[/quote]Minulla on oikeus! Asia on haudanvakava! :'D

[/quote]

Samalla tavalla kuin tuntemattomien miesten seksuaalisuudet eivät kiinnosta minua, eivät myöskään peukutukset. Mutta hyvä kun ilmoitit tärkeästä havainnostasi.

Vierailija
25/60 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan myös suohirviö, kun ei minua enää katsota mekossa tai muutenkaan. Tai ehkä meikkaan nykyisin liikaa.

Vierailija
26/60 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakosamettisen mukavan  kesähameeni( Benettoni )helman mitta on 38 cm, pituuteni 178 ,painoni 73 kg enkä se päällä ollessani ja kotitöitä kuumina päivinä tehdessäni  välitä hevonpaskaa kenenkään mulkoiluista en tölläämisestä pihalleni suuntaani terv. M26 ps. siitä lähtien kun  rohkaistuin hameenkäyttöön(näin ensivaiheessa  aina vapaa-aikanani niin halutessani) olen housut jalassa kaupassa käydessäni ( housuja käytän vain asioilla kaupungilla liikkuessani) oppinut suhtautumaan hameita ja ja mekkoja käyttäviin naisiinkin auivan eri tavalla kuin ennen. Ajattelen periaatteessa että ´sehän on vain hame, ei yhtään kummempi kuin se joka itselläni oli päällä noin 20 minuuttia sitten ja jonka aion laittaa  takaisin heti päälle kun pääsen näistä hemmetin kassajonoista ja virastoista kotiin.En töllää.

Vierailija
27/60 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kannattaa pysyä sisällä tai käyttää burkhaa, ettei miehet katsele niillä inhottavilla pervosilmillään.

Vierailija
28/60 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi naiset valittavat katseista, minusta on kivaa kun hymyillään ja katsotaan perään :) ei minua haittaa jos joku huutelee perään, piristää vain päivää.

Vierailija
29/60 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 12:29"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 12:28"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 12:23"] Mä saan kaikissa vaatteissa jatkuvaa tuijotusta ja vihjailevia katseita. Jokin burkha kai auttaisi asiaa. Mutta sellaiset nyt suomalaiseen kulttuuriin sopivat ihan tavalliset vaatteet mulla aina on.  Olen hoikka, samalla muodokas, hyväryhtinen urheilullinen ja kaunis pärstästäni. Ei siihen näköjään vaatteita tarvita huomioon.  Nyt saan alapeukkuja tiedän, mutta välillä häiritsee kyllä.  [/quote] Siis älä nyt jaksa kuvitella, että olisit tuon perusteella kaunis :) Naisia isketään suomessa eniten juuri silloin päiväsaikaan, kun ei ole meikkiäkään. [/quote] Suomessa isketään jossain kadulla päiväsaikaan? Nyt en ihan usko.

[/quote]

Esim. http://www.demi.fi/keskustelut/keho/onko-sinua-yritetty-iskea-kun-olet-taysin-ilman-meikkia-ja-tukka-laittamattomana#.VZfLo_kprgo

+ olen itse aika ruma ja tultu tosiaan keskellä kirkasta päivää iskemään :) Ihan Suomessa ja suomalaiset miehet olleet kyseessä.

Vierailija
30/60 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 11:19"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 09:55"]

Kyllä kesämekot on kivoja katsella varsinkin nuorilla naisilla ja jos värit pirteitä. T.mies

[/quote]

Onko musta mekko sitten ihan boring?

[/quote]

Ei ole. Kyllä nekin on hyvän näköisiä

Vierailija
31/60 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekko korostaa naisellisuutta ja yleensä mekon kantaja on nainen. Kyllä miehenä kahdesta vastaan tulevasta naisesta huomio kiinnittyy ensin mekolliseen. Riippumatta kasvoista tai painoindkseistä.

Kesämekko vielä luo pirteän mielikuvan kantajastaan. Näin näkijän suunnalta.

Vierailija
32/60 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 15:05"]

En ymmärrä miksi naiset valittavat katseista, minusta on kivaa kun hymyillään ja katsotaan perään :) ei minua haittaa jos joku huutelee perään, piristää vain päivää.

[/quote]

Mä olen niin epävarma itsestäni että ajattelen heti että katsovat arvostellen. Ja odotan koska huudetaan/sanotaan jotain negatiivistä kommenttia.

Vierailija
33/60 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Eikä seksualisoi. Vaan mekko on naisellinen. Se ei tarkoita aina seksualisointia. Mekko naisen päällä on kaunis.

Onko sekin väärä jos mies pitää naista kauniina?

Miten sekin voidaan katsoa loukkaukseksi jos toinen pitää sinua kauniina ja vaatettasi hienona ja naisellisena (olet nainen)?

Se on kohteliaisuus. Se ei alenna sinua mitenkään. Se ei tarkoita että mies ajattelee sinua kävelevänä pilluna. Se ei tarkoita että hän aikoo kohta raiskata sinut. 

Mekko on KAUNIS. Mnihame voi olla seksikäs. Mutta joku kesämekko on kaunis. 

Vierailija
34/60 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 15:12"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 15:05"]

[/quote]

Mä olen niin epävarma itsestäni että ajattelen heti että katsovat arvostellen. Ja odotan koska huudetaan/sanotaan jotain negatiivistä kommenttia.
[/quote]

Voi ei :( en usko että katsovat arvostellen. Mun siskoni on ihan samanlainen kuin sinä. Sanonkin sille joka kerta kun joku katsoo jne että huomasitko sua katseltiin. Yritän että tajuaisi olevansa kaunis ja ihana muiden mielestä, sinä olet varmasti myös!

Vierailija
35/60 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kesämekot on kivoja katsella varsinkin nuorilla naisilla ja jos värit pirteitä.
T.mies

Vierailija
36/60 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ennen et pukeutunut naisellisesti ja nyt pukeudut?

Vierailija
37/60 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska suurin osa naisista pukeutuu muihin vaatteisiin kun mekkoihin, kiinnittää heti huomion.

Vierailija
38/60 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekossa on lupaus naisellisuudesta ja sitä miehet kaipaa.

Vierailija
39/60 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 09:56"]

Jos ennen et pukeutunut naisellisesti ja nyt pukeudut?

[/quote]

Kyllä, mutta hassua että ne miehet eivät katso jos olen normivaatteissa, (joita pidän kyllä tästä lähtien). Mekko päällä tuntuu kuin olisin riistaa ja tekee mieli juosta kotiin piiloon.

Vierailija
40/60 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 09:58"]

Koska suurin osa naisista pukeutuu muihin vaatteisiin kun mekkoihin, kiinnittää heti huomion.

[/quote]

Tätä se varmaan on. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi