Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Irtisanoutuminen hoitovapaalla, tuleeko millainen karenssi?

Vierailija
18.02.2022 |

Olen muuttanut eri paikkakunnalle ja tuskin tulen palaamaan enää vanhaam työhöni. Millainen karenssi tulee hoitovapaalla irtisanoutuessa? Jos minulla on esim. kahden kuukauden irtisanomisaika, niin enkös saa siihen asti kodinhoidontukea? Ja sen jälkeen sitten työttömyystukea, jos ilmoittaudun te-toimistoon?

Jostain myös luin että kela voisi periä 3kk äitiyslomarahat takaisin, jos ei palaa vanhaan työhön. Sain siis 3kk palkkaa töistä ja kela maksoi työnantajalle sen äitiysrahan. Onko tuo kelan perintä siis ihan höpöhöpöjuttuja?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ajattelit muuttaa hoitovapaalla, jotta saisit jäädä kotiin lapsen kanssa ja saisit omakustanteisuuden sijaan työttömyyskorvausta?

Menisin oikein mielelläni takaisin vanhaan työhön, mutta vaakakupissa painaa tällä hetkellä muut asiat, kaikkea ei voi saada. Menisin mielelläni jo töihinkin, mutta hoidan toistaiseksi lasta kotona. Ap

Ja toiselle kyselijälle tiedoksi, en ole tollo vaikka kirjoitin 'kodinhoidontuki". Saatko itse egosi pönkitystä tarttumalla toisten kirjoitusvirheisiin? Moni akateemikkokin käyttää matkuustaa Thaimaaseen, eikä Thaimaahan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi