Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kylllä miehen elämä on melko surullista ilman naista.

Vierailija
18.02.2022 |

.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takertuva mies ei kiinnosta, vaan sellainen, joka pärjää omillaan, on itsevarma, eikä pistä naista jalustalle.

Elämme itseämme varten, emme toisia varten!

Vierailija
22/30 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun lapset on tehty ja isoja, niin elämä yksin asuvana on yhtä juhlaa verratttuna siihen, että joku olisi aina känisemässä ja vaatimassa toisenlaista elämää kuin itse haluan elää. 

En näe mitään syytä pysyä parisuhteessa, kun lapset ovat muuttaneet kotoa. Ihmetyttää, että suurin osa miehistä kuitenkin tekee niin. Jonkinlaista uusavuttomuutta ja muutospelkoa kai.

Ehkä ne miehet vain tykkäävät naisistaan. 

No ne myös tykkää ilmaisista kotitalouspalveluksista ja että joku maksaa puolet laskuista.

Vaikeampi sanoa kuinka moni aidosti puolisoaan rakastaa. Varmaan heitäkin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun lapset on tehty ja isoja, niin elämä yksin asuvana on yhtä juhlaa verratttuna siihen, että joku olisi aina känisemässä ja vaatimassa toisenlaista elämää kuin itse haluan elää. 

En näe mitään syytä pysyä parisuhteessa, kun lapset ovat muuttaneet kotoa. Ihmetyttää, että suurin osa miehistä kuitenkin tekee niin. Jonkinlaista uusavuttomuutta ja muutospelkoa kai.

Ehkä ne miehet vain tykkäävät naisistaan. 

No ne myös tykkää ilmaisista kotitalouspalveluksista ja että joku maksaa puolet laskuista.

Vaikeampi sanoa kuinka moni aidosti puolisoaan rakastaa. Varmaan heitäkin on.

Minulle mies sanoi, että hänelle on se ja sama teenkö ikinä mitään kotona, kunhan vain olen siellä hänen kanssaan. Minusta se oli aika ihanaa. 

Vierailija
24/30 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paha sanoa olisiko sitä onnellisempi naisen kanssa kuin ilman. Uskon kuitenkin, että olisin onnellisempi jos rinnalla olisi nainen, joka rakastaisi ja jota rakastaisi. En kuitenkaan usko koskaan moista kokevani, koska olisi edes jotain tapahtunut tähän mennessä jos kerran olisi tapahtuakseen, mutta en ole ollut edes lähelläkään ensisuudelmaakaan.

Terveisin Naispelko28

Jos 28 on oikea ikäsi, olet nuori mies vielä. Älä juutu kielteiseen käsitykseen itsestäsi, sinulla on omat vahvuutesi joilla tässä elämässä pärjäät. Voit kokea vielä vaikka mitä. Älä missään nimessä anna periksi!

Kyllä ne minun kokemukseni tulevat jostain muualta kuin seksuaaliselta alueelta. Suurin osa naisista varmasti kavahtaa jo pelkästään melkein kolmekymppistä kokematonta miestä, ja kun en ole kovin kummoinen mies muutenkaan, niin aika epätodennäköistä on, että mitään parisuhteen tapaistakaan tulisin kokemaan. En omaa kiinnostavia ominaisuuksia, ja olen muutenkin sosiaalisesti kömpelö, tai suoremmin todettuna tyhmä. Enkä minä edes oikein tapaa naisia missään.

Terveisin Naispelko28

Vierailija
25/30 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole. Paljon vaikeampaa tuo on läheisriippuvaisille naisille

mies54v

Vierailija
26/30 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä kirjoitustaidoton hörhö keskustelee täällä itsekseen...

Vierailija
27/30 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai on vai? No jos omasi on, niin älä yleistä.

Vierailija
28/30 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sinulla ap ei ole kokemusta naisen kanssa asumisesta niin tuolta voi tuntua. Jos asut muutaman vuoden tai vaika parin lapsen lapsuuden verran (~20v), niin tajuat että naisen kanssa asuminen on aika paljon elämän laatua heikentävä asia. Itsekin nykyään lähden vain suhteisiin joissa ei asuta saman katon alla.

M45

Vierailija
29/30 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain masokistista nautintoa siitä kuitenkin tunnut saavan, koska tänäänkin olet mieluummin täällä kuin naisen kanssa.

Vierailija
30/30 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan ole.

#MGTOW