Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kylllä miehen elämä on melko surullista ilman naista.

Vierailija
18.02.2022 |

.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikä ole, vaan paljon kevyempää ja helpompaa.

Vierailija
2/30 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vaan hakemaan naista, varmaan moni nainenkin etsii miesysrävää,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On naisen elämä surullista ilman miestä?

Vierailija
4/30 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullla on kokoaika sellainen tunne että yritän täytttää ikäänkuin jotain tyhjiötä jollain.

Vierailija
5/30 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wänk? Wänk?

Vierailija
6/30 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullla on kokoaika sellainen tunne että yritän täytttää ikäänkuin jotain tyhjiötä jollain.

Selitttelemäällä hirveästi asioita kun elämä voiisi olla paljon selkeämpää ja yksinkertaisempaaa mitä ihmisen pieneen aivoihin on tarkoitus mahdutttaaa. Kompensoi sitä jollain jonninjoutavalla höpinällllä.

Vierailija
7/30 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha sanoa olisiko sitä onnellisempi naisen kanssa kuin ilman. Uskon kuitenkin, että olisin onnellisempi jos rinnalla olisi nainen, joka rakastaisi ja jota rakastaisi. En kuitenkaan usko koskaan moista kokevani, koska olisi edes jotain tapahtunut tähän mennessä jos kerran olisi tapahtuakseen, mutta en ole ollut edes lähelläkään ensisuudelmaakaan.

Terveisin Naispelko28

Vierailija
8/30 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun lapset on tehty ja isoja, niin elämä yksin asuvana on yhtä juhlaa verratttuna siihen, että joku olisi aina känisemässä ja vaatimassa toisenlaista elämää kuin itse haluan elää. 

Vierailija
9/30 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomannut että elämä on paljon helpompaa kun ei ole naista sotkemassa asioita

Vierailija
10/30 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mä varmaan haen sitä etttä ihmisen varmaan luontaisempi ennustettavuus ja stressin hallinta ja elämänhallinta olisii selkeämpää kuin jos miettii että tutkimusten mukaan vaikka miten tämä kehitys kun on alkanut sieltä 2000 luvulta kohti vuokratyövoimaa ja lyhytaikasia työsuhteiita versus pysyvät työpaikat esiim.

Vierailija
11/30 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mä varmaan haen sitä etttä ihmisen varmaan luontaisempi ennustettavuus ja stressin hallinta ja elämänhallinta olisii selkeämpää kuin jos miettii että tutkimusten mukaan vaikka miten tämä kehitys kun on alkanut sieltä 2000 luvulta kohti vuokratyövoimaa ja lyhytaikasia työsuhteiita versus pysyvät työpaikat esiim.

Onko se sitten ihmisen mielenterveydellle parempi vai huonompi suuntaus ajasssa.

Vierailija
12/30 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uli uli

Vierailija
13/30 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan miehen elämä on parempaa naisen kanssa ja naisen elämä taas on parempaa ilman miestä. 

Vierailija
14/30 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä minkälainen nainen on puolisona. Jos puoliso on feministi, persoonallisuushäiriöinen nainen tai negatiivinen valittaja niin silloin onnellisempi olla yksin.

Vierailija
15/30 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun lapset on tehty ja isoja, niin elämä yksin asuvana on yhtä juhlaa verratttuna siihen, että joku olisi aina känisemässä ja vaatimassa toisenlaista elämää kuin itse haluan elää. 

En näe mitään syytä pysyä parisuhteessa, kun lapset ovat muuttaneet kotoa. Ihmetyttää, että suurin osa miehistä kuitenkin tekee niin. Jonkinlaista uusavuttomuutta ja muutospelkoa kai.

Vierailija
16/30 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäkää sitä Jumalalta, elämän antajalta. Niin minäkin tein ja Hän on täyttänyt toiveeni moninkertaisesti ja monessa asiassa. Omissa voimissani olin aivan luuseri.

Vierailija
17/30 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paha sanoa olisiko sitä onnellisempi naisen kanssa kuin ilman. Uskon kuitenkin, että olisin onnellisempi jos rinnalla olisi nainen, joka rakastaisi ja jota rakastaisi. En kuitenkaan usko koskaan moista kokevani, koska olisi edes jotain tapahtunut tähän mennessä jos kerran olisi tapahtuakseen, mutta en ole ollut edes lähelläkään ensisuudelmaakaan.

Terveisin Naispelko28

Jos 28 on oikea ikäsi, olet nuori mies vielä. Älä juutu kielteiseen käsitykseen itsestäsi, sinulla on omat vahvuutesi joilla tässä elämässä pärjäät. Voit kokea vielä vaikka mitä. Älä missään nimessä anna periksi!

Vierailija
18/30 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En näe mitään syytä pysyä parisuhteessa, kun lapset ovat muuttaneet kotoa. Ihmetyttää, että suurin osa miehistä kuitenkin tekee niin. Jonkinlaista uusavuttomuutta ja muutospelkoa kai.

Ehkä ne miehet vain tykkäävät naisistaan. 

Vierailija
19/30 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chase excellence, not women!

Vierailija
20/30 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen ot naisena, että ei kannata juuttua liian romanttiseen ajatukseen ensirakkaudesta. Tai tarkemmin: ne ihastukset ja ensi kokemus seksitä voi olla aika eri juttuja, saa olla.

Itse hankkiuduin aikoinana parikymppisenä eroon neitsyydestä tyyliin: kunhan jotenkin, melkein jonkun kanssa. Alkoholi liittyi kuvaan.

Ujoja ja arkoja ihmisiä on ollut aina. Monet taiteilijat ovat semmoisia. Hekin löytävät lopulta tiensä täällä maailmassa, ja parhaassa tapauksessa kaltaisensa.