Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako lasta on tarpeeksi?

Vierailija
04.07.2015 |

Sinulle? Puolisollesi? Isovanhempien mielestä? Ovatko perheen ulkopuoliset kommentoineet lapsilukuanne negatiivisesti (ja monennenko kohdalla)?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen henkilökohtainen asia. Ja kaikki ei saa vaikka haluaisi.

Vierailija
2/18 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ja puolisolle 0. Olin pitkään epävarma haluanko ollenkaan ja sitten kävi niin etten sais vaikka haluaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas lapsi oli kaikkien mielestä kiva juttu. Neljännestä pyöritellään silmiä..

Vierailija
4/18 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 5. Enemmänkin haluttaisiin mutta työkiireet pitää huolen että ei enempää saada. :(

Vierailija
5/18 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan päätetty ettei ainakaan vielä haluta lapsia. Mun vanhemmat ovat sitä mieltä että 3 lasta vähintään. Minä haluan korkeintaan yhden.

Vierailija
6/18 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-6    Lasta  jos ei ole vakavia perinnöllisiä sairauksia paljon suvussa ! JA tietysti jokaisella lapsella on eri isä ! Mielellään ( työperäinen muuttaja :D ) 

Vierailija
7/18 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:35"]3-6    Lasta  jos ei ole vakavia perinnöllisiä sairauksia paljon suvussa ! JA tietysti jokaisella lapsella on eri isä ! Mielellään ( työperäinen muuttaja :D ) 
[/quote] :D

Vierailija
8/18 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille taitaa riittää viisi. Ehkä yksi vielä jos olisin nuorempi. En taida enää jaksaa valvomista - parempi varmaan huomata se etu- kuin jälkikäteen. :-D

Vierailija
9/18 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ja vaimolleni 0. Muiden mielipiteistä en ole kiinnostunut, enkä ole niitä koskaan kysellytkään.

Vierailija
10/18 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen tulevaisuuden kannalta halutaan pariskuntia, jotka synnyttävät paljon lapsia. 10 on hyvä lapsimäärä.

Vierailija
11/18 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kuin se 1 millä ryöstetään valtion kassaa. Öapsilisät ja hoitomaksut, vuoropäivähoito yms. Tehkää enemmän niitä lapsia. Syytä tekemättömyydelle ei ole.

Vierailija
12/18 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille 2. Sisarus pitää olla, joten yksi lapsi on liian vähän. Kolme on liikaa mukavuudenhaluiselle, ei kovin suurituloiselle pariskunnalle, joka haluaa hoitaa lapset hyvin. Ja aikaa, energiaa ja rahaa jää myös muuhun kuin lapsiperhe-elämään.

Vierailija
13/18 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tykkää lapsiperhe-elämästä vain taivas on rajana!

Vierailija
14/18 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ei yhtään. En halua lapsia. En ole koskaan ajatellut lapsien kuuluvan elämääni. Onneksi kihlattu on samoilla linjoilla. Sukulaiset lapsista puhuvat mutta puhutkoon.

Vierailija
15/18 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 5 lasta (12, 10, 6, 4, 1) Ja usein törmätään pohdintoihin siitä että ollaanko uskonnollisia (ei olla) Ollaan hankittu lapset suht isoilla ikäeroilla ihan sen oman fiiliksen ja perheen tilanteen mukaan. Minä olen sen ikäinen että lastentekovuosiakin on vielä runsaasti jäljellä, tällä hetkellä tuntuu että tämä määrä riittää, mutta voi olla että yksi lapsi meille vielä jossain vaiheessa tulee, sitä ei koskaan tiedä.

Vierailija
16/18 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle 2-3, puolisolle 3-5. Isovanhemmille 1-15, kaikki siltä väliltä käy :D
Lapsia tällä hetkellä 2 ja odotan kolmatta.

Vierailija
17/18 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi oli tavoite neljännen jälkeen, mutta neljään taidetaan jäädä. Terveydeydellisistä syistä. 

Valtion kannaltahan mitä useampi, sen parempi.

Vierailija
18/18 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin ne lapset pystyy ilman sossua ja kelaa elättämään niin saa mun puolesta tehdä vaikka 10

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan