Lue keskustelun säännöt.
Kokemuksia Kosovon albaaneista?
03.07.2015 |
Kokemuksia millaista porukkaa ovat? Olen ihastunut erääseen albaanimieheen, ajattelen häntä koko ajan vaikka en edes oikeasti kunnolla tunne. :(
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:39"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:37"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:19"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:18"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:04"]Huoria [/quote] Vähän samanlainen kokemus on minullakin kosovolaismiehistä. Menevät sänkyyn kenen kanssa hyvänsä. [/quote] Haluan tuota miestä ihan hulluna joten tämä on hyvä uutinen. ;) Ap [/quote][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:19"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:18"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:04"]Huoria [/quote] Vähän samanlainen kokemus on minullakin kosovolaismiehistä. Menevät sänkyyn kenen kanssa hyvänsä. [/quote] Haluan tuota miestä ihan hulluna joten tämä on hyvä uutinen. ;) Ap [/quote] Mitä itse olen ollut tekemisissä kaveriporukan kautta niin vaihtelua on aika paljon kuinka modernisti ajattelevat. Iso ero onko asunut ikänsä suomessa vai ei, mutta pääsääntöisesti tuntemani -jakavat naiset kunnollisiin (neitsyitä avioituessan) ja huoriin (esiaviollinen seksi). Monesti suomalaisen naisen olettavat heti olevan jälkimmäinen.Miehillä toki ei vastaavaa ole. Tärkeän asista tekee se, että heidän mielestään näitä "huoria" voi kohdella miten vaan. Edes perus käytöstapoja et voi odottaa, valehtelu ihan sallitua, koska olet huono nainen jne... - näistä "huorista" juoruavat ja kehuvat kavereilleen. Menet sänkyyn yhden kanssa, jonka jälkern kaikki seudun albaanimiehet tietävät yksityiskohdat (sopivasti väritettynä) ja lähestyväy sinua, koska kyllähän se jakorasia heillekin antaa. -vaikka mies vaikuttaisi täysin päinvastaiselta kuin antamani kuvaus, et oikeasti ikinä voi tietää onko oikeasti näin, ennen kuin menet sänkyyn sen kanssa. Jos osoitat flirttailemalla kiinnostusta > huono nainen > sulle valehtelua ei lasketa > voi puhua ihan mitä vaan päästäkseen sänkyysi> häipyy/häätää sinut rappuun ja jakaa fb-profiiliasi kavereilleen ja kertoo mihin kaikkeen suostuit. Itse en kokemukseni perusteella lähtisi leikkimään, vaikka tyyppi voi ollakin oikeasti kiva. Osa on ihan helvetin taitavia valehtelemaan. Liian iso riski.[/quote]Huh. Kauehat on ennakkoluulot sulla, ei ihme jos elämäsi on ahdistavaa. Tiedätkö, mikä saattaisi auttaa? Tee yksi päivä kaikki omien ennakkoluulojesi vastaisesti, lupaan että yllätyt positiivisesti.
[/quote]
No tuo kirjoitus pitää kyllä helvetin hyvin paikkansa. Ne eivät ole ennakkoluuloja. T: samanlaisia kokemuksia