Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Kosovon albaaneista?

Vierailija
03.07.2015 |

Kokemuksia millaista porukkaa ovat? Olen ihastunut erääseen albaanimieheen, ajattelen häntä koko ajan vaikka en edes oikeasti kunnolla tunne. :(

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä heidän kanssaan vain kivaa. älä aloita mitään vakavaa suhdetta. Itsekkäitä mammanpoikia. Äiti ja muu perhe tulee aina ensin.

Onko Helsingistä? Kerro vähän tuntomerkkejä. Tunnen heitä.

Vierailija
2/21 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole Helsingistä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoria

Vierailija
4/21 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ibrahim Shkupolli oli Kosovon albaani. Tappoi suomalaisen ex-vaimonsa ja tämän työkaverit.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Sellon_ampumav%C3%A4likohtaus

Vierailija
5/21 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:04"]Huoria
[/quote]
Vähän samanlainen kokemus on minullakin kosovolaismiehistä. Menevät sänkyyn kenen kanssa hyvänsä.

Vierailija
6/21 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:18"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:04"]Huoria
[/quote]
Vähän samanlainen kokemus on minullakin kosovolaismiehistä. Menevät sänkyyn kenen kanssa hyvänsä.
[/quote]

Haluan tuota miestä ihan hulluna joten tämä on hyvä uutinen. ;)

Ap

Vierailija
8/21 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

juokse kauas ja äkkiä jos näet niitä

Vierailija
9/21 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:19"]juokse kauas ja äkkiä jos näet niitä
[/quote]

Miksi?

Ap

Vierailija
10/21 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy suomi24 lukemassa kokemuksia kosovolaisista. Siellä pitäis olla pitkä ketju jos löydät.

Vierailija
11/21 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voe veikkonen

Vierailija
12/21 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyviä kokemuksia. Olin entisessä koulussani muutaman kosovon albaanin kaveri. Tyttöjä kaikki ja ehdottomasti fiksuimpia mitä olen tavannut.

Vierailija
13/21 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n on pakko olla vihreitten tai vasemmiston kannattaja. Ei kukaan muu voi olla niin tyhmä että sekaantuu muslimeihin.

Vierailija
14/21 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella heistä vaimo ja lapset Kosovossa. Hyvin harva yli 25v. kosovolainen on naimaton.

Vierailija
15/21 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:26"]Mulla on hyviä kokemuksia. Olin entisessä koulussani muutaman kosovon albaanin kaveri. Tyttöjä kaikki ja ehdottomasti fiksuimpia mitä olen tavannut.
[/quote]
Siinä joukossa miehet ja naiset eivät välttämättä ole vertailukelpousia keskenään. Varsinkaan jos on kyse ihan parisuhteesta.

Vierailija
16/21 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa raiskatuksi niin ei muuta kuin sinne sekaan, ne kyllä osaa sen homman ja ei pikku näpuistyksetkään mitään vieraita niille ole.

Vierailija
17/21 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyse täällä jo pitkään asuneesta/syntyneestä kosovolaisesta vai sieltä aikuisena tänne muuttaneesta? Iso ero!

Vierailija
18/21 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:19"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:18"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:04"]Huoria
[/quote]
[/quote]

Ap
[/quote][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:19"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:18"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:04"]Huoria
[/quote]
[/quote]

Ap
[/quote]
Mitä itse olen ollut tekemisissä kaveriporukan kautta niin vaihtelua on aika paljon kuinka modernisti ajattelevat. Iso ero onko asunut ikänsä suomessa vai ei, mutta pääsääntöisesti tuntemani
-jakavat naiset kunnollisiin (neitsyitä avioituessan) ja huoriin (esiaviollinen seksi). Monesti suomalaisen naisen olettavat heti olevan jälkimmäinen.Miehillä toki ei vastaavaa ole. Tärkeän asista tekee se, että heidän mielestään näitä "huoria" voi kohdella miten vaan. Edes perus käytöstapoja et voi odottaa, valehtelu ihan sallitua, koska olet huono nainen jne...
- näistä "huorista" juoruavat ja kehuvat kavereilleen. Menet sänkyyn yhden kanssa, jonka jälkern kaikki seudun albaanimiehet tietävät yksityiskohdat (sopivasti väritettynä) ja lähestyväy sinua, koska kyllähän se jakorasia heillekin antaa.
-vaikka mies vaikuttaisi täysin päinvastaiselta kuin antamani kuvaus, et oikeasti ikinä voi tietää onko oikeasti näin, ennen kuin menet sänkyyn sen kanssa. Jos osoitat flirttailemalla kiinnostusta > huono nainen > sulle valehtelua ei lasketa > voi puhua ihan mitä vaan päästäkseen sänkyysi> häipyy/häätää sinut rappuun ja jakaa fb-profiiliasi kavereilleen ja kertoo mihin kaikkeen suostuit.
Itse en kokemukseni perusteella lähtisi leikkimään, vaikka tyyppi voi ollakin oikeasti kiva. Osa on ihan helvetin taitavia valehtelemaan. Liian iso riski.

Vierailija
19/21 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:28"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:26"]Mulla on hyviä kokemuksia. Olin entisessä koulussani muutaman kosovon albaanin kaveri. Tyttöjä kaikki ja ehdottomasti fiksuimpia mitä olen tavannut. [/quote] Siinä joukossa miehet ja naiset eivät välttämättä ole vertailukelpousia keskenään. Varsinkaan jos on kyse ihan parisuhteesta.

[/quote]

Oli meidän kaveriporukassa muutama miespuolinenkin. Nekin oli fiksuja. Ja kaiken ei aina tarvitse liittyä parisuhteeseen tai seksiin, joskus on olemassa ihan vain ystävyyttäkin. Ja kun aina sanotaan, kuinka mamut on niitä raiskareita, niin miksei ruokakaupoissa ole ikinä raiskaustehdasta? Omassa lähikaupassani on huomattavan moni normaali työssäkäyvä mamu, ja kyllä ne osaa "hillitä" itsensä, ei ne ole ainakaan eläimiä.

Vierailija
20/21 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:37"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:19"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:18"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:04"]Huoria [/quote] Vähän samanlainen kokemus on minullakin kosovolaismiehistä. Menevät sänkyyn kenen kanssa hyvänsä. [/quote] Haluan tuota miestä ihan hulluna joten tämä on hyvä uutinen. ;) Ap [/quote][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:19"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:18"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:04"]Huoria [/quote] Vähän samanlainen kokemus on minullakin kosovolaismiehistä. Menevät sänkyyn kenen kanssa hyvänsä. [/quote] Haluan tuota miestä ihan hulluna joten tämä on hyvä uutinen. ;) Ap [/quote] Mitä itse olen ollut tekemisissä kaveriporukan kautta niin vaihtelua on aika paljon kuinka modernisti ajattelevat. Iso ero onko asunut ikänsä suomessa vai ei, mutta pääsääntöisesti tuntemani -jakavat naiset kunnollisiin (neitsyitä avioituessan) ja huoriin (esiaviollinen seksi). Monesti suomalaisen naisen olettavat heti olevan jälkimmäinen.Miehillä toki ei vastaavaa ole. Tärkeän asista tekee se, että heidän mielestään näitä "huoria" voi kohdella miten vaan. Edes perus käytöstapoja et voi odottaa, valehtelu ihan sallitua, koska olet huono nainen jne... - näistä "huorista" juoruavat ja kehuvat kavereilleen. Menet sänkyyn yhden kanssa, jonka jälkern kaikki seudun albaanimiehet tietävät yksityiskohdat (sopivasti väritettynä) ja lähestyväy sinua, koska kyllähän se jakorasia heillekin antaa. -vaikka mies vaikuttaisi täysin päinvastaiselta kuin antamani kuvaus, et oikeasti ikinä voi tietää onko oikeasti näin, ennen kuin menet sänkyyn sen kanssa. Jos osoitat flirttailemalla kiinnostusta > huono nainen > sulle valehtelua ei lasketa > voi puhua ihan mitä vaan päästäkseen sänkyysi> häipyy/häätää sinut rappuun ja jakaa fb-profiiliasi kavereilleen ja kertoo mihin kaikkeen suostuit. Itse en kokemukseni perusteella lähtisi leikkimään, vaikka tyyppi voi ollakin oikeasti kiva. Osa on ihan helvetin taitavia valehtelemaan. Liian iso riski.[/quote]Huh. Kauehat on ennakkoluulot sulla, ei ihme jos elämäsi on ahdistavaa. Tiedätkö, mikä saattaisi auttaa? Tee yksi päivä kaikki omien ennakkoluulojesi vastaisesti, lupaan että yllätyt positiivisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme