Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei näe selluani

Vierailija
03.07.2015 |

Positiivinen shokki: mies luulee, ettei minulla ole selluliittia! Luulin, että sanoo vain niin kohteliaisuudesta, mutta sen mielestä minulla ei oikeasti ole. Käsittämätöntä. Ei sitä nyt hirveästi olekaan, mutta toisessa pakarassa on ja reisien takaosassa ylhäällä. Ollaan oltu 10 vuotta yhdessä, ja mies on nähnyt minut joka valossa, rannallakin.

Miehillä on jokin sokea piste. Nuorenakin poikaystävä, joka sanoi aina valitettavan suoraan mitä ajatteli, sanoi katsellessaan alastonta vartaloani päivänvalossa takaapäin että "nuorilla ei vissiin sellua ole yhtään". Ja kyllä mulla oli silloinkin. Joo joo, on pinnallista. Mutta kyllä yksi sellukeskustelu pitää aina olla. Teidän miehenne yhtä sokeita?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla puhuttu mitään selluliitista. Minulla on sitä ja näkyy ainakin, kun puristaa/ istuu.

Vierailija
2/9 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selluliitin näkee vain ottamalla ihosta kiinni ja puristamalla. Täysin päänsisäinen ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se varmaan katsoo sua lempeämmin. Naiset on liian kriittisiä itselleen.

Vierailija
4/9 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ensimmäinen kysymys on, että mistä miehesi tietää, onko sulla selluliittia vai ei. Ei minun aviomieheni ainakaan tiedä. Suihkun jälkeen esim. on tapana pukea vaatteet eikä kekkaloida alasti. 15 vuotta ollaan oltu yhdessä eikä se ole nähnyt minua alasti kuin keskimmäisen lapsen synnytyksessä, se kun oli ihan kaaosta.

Vierailija
5/9 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä huomasin pari vuotta sitten, että selluliittia on alkanut tulla reisiin ja kauhuissani aloitin teholiikunnan, join sitruunavettä, tein imukuppihierontaa. Ja kyllähän se sellu lähtikin. Sitten onnellisena esittelin sileitä, timmejä reisiäni miehelleni, että kato kun ei ole enää selluliittia, ihanaa! Mitä mies sanoi? "eihän sulla mitään läskiä ole ollutkaan", minä siihen, että  no ei läskiä, kun selluliittia. Se olihann ihmeissään, luuli, että ne on sama asia! Eikä siis ollut huomannut yhtikäs mitään.

Vierailija
6/9 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juuri valittelin että näyttää tulleen ryppyjä otsaan lisää ja vastaus oli "Ai en mä ole huomannut".

Vierailija
7/9 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pettymys, minä luulin, että ap:lla on kotona oma paperitehdas eikä mies huomaa mitään!

Vierailija
8/9 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sen saa liikkumalla pois? Ikävän näköistä kyllä.

Vierailija
9/9 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi vaikuttaa järkevältä kun ei huomaa asiaa. Vain idiootti mies huomauttelee toisen olemattomista selluliiteistä.