Nainen, missä iässä painosi alkoi nousta?
Kommentit (29)
Ei ainakaan vielä. En treenaa. Ikää 36 ja painoa 53.
En syö leipää tai margariineja
Siis toi n40v vastaaja kuin minä!samat mitat ja kaikki
Olen 43, eikä ainakaan vielä ole paino noussut. Enkä usko, että erityisemmin nouseekaan. Hoikkia ovat sukuni vanhatkin naiset olleet. Tosin täytyy sanoa, että seitsemänkymppisenä olisi ihan kiva, jos olisi vähän sellaista "mummomaista" pyöreyttä.
Ei ole vielä noussut, ikää 41 v ja lapsia 5. En ole joutunut rajoittamaan syömisiä, herkuttelen usein. Liikun kyllä erittäin paljon ja olen aina liikkunut.
Ei vartaloni silti samalta näytä kuin nuorena. Tissit roikkuvat vähän, vyötärö on vähän paksumpi, vatsaan on jäänyt löysää. Ainoa, mikä oikeasti ahdistaa, on selluliitti reisissä. Niin fanaattiseksi en liikunnan kanssa rupea kuin ilmeisesti tarvitsisi, että siitä pääsisi eroon. Ja mitään ruokavaliota en takuulla ala noudattaa.
Vähän yli kolmikymppisenä laihdutin ensimmäisen kerran, koska huomasin painon nousseen. Siitä lähtien on pitänyt vahtia syömisiä ja lisätä liikuntaa. Reippaammin painoni nousi vasta 55-vuotiaana, kun jouduin nivelongelmien takia lopettamaan aerobisen liikunnan ja kivut heikensivät tahdonvoimaa.
Ikävuosien 22 - 25 välillä painoa tuli lisää n. 3-5 kg. Ikävuosien 36-40 välillä taas plus 5 kg.
Parikymppisenä painoin nippa nappa 50 (välillä hetken varmaan vähemmänkin). Nyt n 60. Ikää 49v.
Ei vieläkään ole noussut. Painan edelleen samat 4kg ja 50g kuin syntyessäni.