Nainen, missä iässä painosi alkoi nousta?
Kommentit (29)
Siinä se joskus sikiönä alkoi eikä loppua näy.
25v huomasin ettei paino itsekseen pysy normaalin rajoissa vaan pitää harrastaa hikuliikintaa säännöllisesti.
Ei ole noussut, mutta siinä viidenkympin korvilla keskivartalo jotenkin muuttui tasapaksummaksi liikunnasta huolimatta.
25v myös, ennen pystyi syömään mitä tahansa ja paino heitteli ehkä 2kilolla max.
Nyt 27v ja jos syön yhden viikon vähäb huonommin joudun tehdä kovasti hommia ettei iskeydy vyötärölle.
30 jälkeen rutkasti. Ennen sitä alle 60 janyt aina siellä yli 65... :/
n 40 v, sitä ennen sain syödä ihan mitä vaan ( ja söin !) Nyt 167 ja 56 kg , aiemmin paino ei noussut 52 kg stä vaikka tein mitä. Syön herkkuja edelleen mutta vähenttää on pitänyt. Ja ärsyttää maha ja alkava sellulliitti reisissä mutta en vaan jaksa niin kurinalaista elämää että niistä pääsisin eroon.
Ei se nouse kun pitää huolen, ettei nouse.
46v ja edelleen ootellaan. bmi 18,7 koko aikuisiän.
28v, ei ole vielä alkanut nousta.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 22:44"]Ei ole noussut, mutta siinä viidenkympin korvilla keskivartalo jotenkin muuttui tasapaksummaksi liikunnasta huolimatta.
[/quote]
Juu ampiaisvyötärön voi unohtaa neljänkympin jälkeen vaikka olis rasvaprossa 15..
Nousi aina jokaisen raskauden aikana (27-34v:na) enkä saanut kertaakaan kaikkea sitten pois. Yhteensä olen nyt 10kg painavampi kuin ennen raskauksia. Tosin en siltikään bmi:n mukaan vielä yli normaalipainon, onneksi.
N. 28 v. Nyt 36 v ja nousee vielä helpommin + kerääntyy keskivartaloon. :(
25-vuotiaana alkoi sellainen pieni nousu, eli 1kg/vuodessa suunnillleen. 30-vuotiaana alkoi nousta vielä helpommin ja enemmän, eli kun aiemmin ne ylimääräiset kilot oli tullut reisiin ja tisseihin, nyt ne kertyy myös vatsaan ja käsiin :( Toki juuri tuossa vaiheessa vaihdoin myös työpaikkaa ja asuinpaikkaa niin, että siinä missä aiemmin olin kävellyt joka paikkaan, jouduinkin nyt käyttämään julkisia/omaa autoa. 10 kg tuli kahden vuoden aikana ihan huomaamatta :(
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:04"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 22:44"]Ei ole noussut, mutta siinä viidenkympin korvilla keskivartalo jotenkin muuttui tasapaksummaksi liikunnasta huolimatta. [/quote] Juu ampiaisvyötärön voi unohtaa neljänkympin jälkeen vaikka olis rasvaprossa 15..
[/quote]Miten niin? Mulla on ainakin omasta mielestä kapea vyötärö, kun mitat 102-70-99 ja oon 46 v. Ennen lapsia oli 67 cm, että ei nyt kovin paljon ole lisää tullut, painoa jäi pari kiloa kaikista kolmesta raskaudesta ja se on hyvä, koska olin alipainoinen aiemmin. Sittemmin ei ole tullut lisää painoa, liikuntaa olen harrastanut aina, enkä ole syönyt sokeria yli 20 vuoteen juuri lainkaan. Kevyesti olen karpannut n. 10 v.
35 v minullakin. Sitä ennen sain syödä ihan mitä tahansa. Sen jälkeen on pitänyt vähentää syömisiä reilusti ja silti paino on noussut kg vuodessa. Olen kuitenkin edelleen normaalipainoinen.
Ei ole vielä alkanut nousta, ikää on 61. Ei ne vuodet painoa nosta vaan liika syöminen.
Paino ei ole noussut koska olen taistellut painonnousua vastaan, mutta aineenvaihdunta hidastui yhtäkkiä neljänkympin jälkeen. Syön päivässä kolme tavallista voileipää (ei mitään hillittömiä päällisiä) ja kaksi hedelmää, esimerkiksi, sen enempää ei voi. Muuten paino nousee.
Ei ainakaan vielä ole alkanut nousta. 35v, treenaan 5-6 kertaa viikossa, syön järkevästi.