Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia hierojalla käynnistä?

Vierailija
18.02.2022 |

Mikä olisikaan parempi paikka kysyä kuin vauva-palsta!

Kävin tänään mieshierojalla, joka yhdessä vaiheessa nojasi hierontapöydän päädystä minuun siten, että hänen nivusalueensa osui koko ajan minuun. Hän samalla keinutti lantiotaan edestakaisin, otti siis ikää kuin tukea vartalollaan nojaamisen avulla hieronnan tahdissa, tätä kesti useamman minuutin.

Onko ihan normaalia että hierojan nivusalue painautuu asiakasta vasten ja vieläpä tällaisen edestakaisen liikkeen kanssa?

Hieroja tuntui muutenkin olevan kovasti nojailevaa tyyppiä ja lähes koko ajan hän oli kiinni minussa jollain lailla. Siis minussa, ei edes hierontapöydässä. Kuitenkin vain tuossa yhdessä hetkessä pöytä oli sillä korkeudella että juuri nuo häiritsevät paikat painautuivat minuun.
En ole aiemmin hierojalla kokenut vastaavaa eikä minuun ole nojailtu koskaan kuin ohimennen.

Eikö tuonkin voisi tehdä toisin? Jos olisin itse hieroja, tuntuisi oudolta olla ihan kiinni asiakkaassa tai liikuttaa itseäni edestakaisin ketään vasten.

Kokemuksia vastaavasta?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kummassa naiset aina valittavat mies hierojista.  En tätä voi käsittää.

Tarjolla on runsaasti tutkinnon suorittaneita naishierojia.

Minkä takia naiset eivät mene naishierojille, sitä ihmettelen?

Vastasin siis hänelle *

Vierailija
22/33 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nostin syytteet, kun hän laski minun pikkuhousut ja väitti, että hän hieroo pakarat!?

Mutta liitto sitten puolusteli tätä pervoa ja väittivät tämä kuuluvan asiaan!?

Pervojen puolustajia!

Oletko trolli?

Anywho, hierojan on helpompi hieroa, koska selkälihaksia lähtee pakaroiden yläpuolelta, ja pakaroiden yläosat kuuluu hieroa, alaraajahoidoissa taas koko pakarat, mutta jos ei asiakas halua, ei sitten.

Siinä ei ole mitään seksuaalista, rakas ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kokenut tuon saman, paitsi että naishierojalla. Otti ikäänkuin vauhtia, painautui kunnolla kiinni samalla kun availi jumejani alaselässä. Ei kyllä ihan nivusten kohdalta tullut se liike, joten ei tuntunut mitenkään häiritsevältä mutta hieman oudolta. Taitaa olla jokin tekniikka? Saa voimaa siihen otteeseen.

Yritin katsoa videoitakin klassisesta hieronnasta, kun enhän itse näe kunnolla mitä hieronnassani tapahtuu aiemmin tai nyt viimeisimmällä kerralla. En löytänyt vastaavaa tekniikkaa ainakaan youtubesta, vaan hierojan ja hierottavan välillä oli aina rako, paitsi niissä videoissa joissa hierojalla oli niin löysät vaatteet ettei voinut etukumarasta asennosta sanoa osuiko vain paitaa asiakkaaseen.

Mielenkiintoista kyllä.

Siis oletko innostunut vai iljettynyt? 

Ilmeisesti hieroja oli sulle uusi? Kandee ehkä vaan vaihtaa hierojaa, niin ei tarvi miettiä. Tutumman kanssa varmaan voi ottaa ihan puheeksi. 

Erittäin innostunut, unohdin sen mainita.

Vierailija
24/33 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nostin syytteet, kun hän laski minun pikkuhousut ja väitti, että hän hieroo pakarat!?

Pervojen puolustajia!

Oletko trolli?

Anywho, hierojan on helpompi hieroa, koska selkälihaksia lähtee pakaroiden yläpuolelta, ja pakaroiden yläosat kuuluu hieroa, alaraajahoidoissa taas koko pakarat, mutta jos ei asiakas halua, ei sitten.

Sinäkin olet yksi likainen setämies, joten onhan se selvää, että puolustat muitakin pervoja!

Vierailija
25/33 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siinä läskin kanssa noin käy, mutta turha toivoa tuon enempää.

Vierailija
26/33 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn urheiluhierojalla, joka on nainen. En ole kokenut tuollaista ongelmaa. Enemmän on naurattanut omat huokailut ja mölinät, joita sitten aina jälkikäteen pyytelen anteeksi. Kuulemma ihan normaalia kuitenkin.

N 38

Vierailija
27/33 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin asiakasta, että joo, näinkin voi käydä. :-)

Vierailija
28/33 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pervojen puolustajia!

Oletko trolli?

Juurikin näin.

Mä menen aina alaraajojen hierontaan stringit jalassa, niin hierojan ei tarvitse erikseen alkkareita rullailla. Kerron myös, että ei tarvitse varoa öljyjen osumista, sillä jalassa on "hierontahousut"

Vierailija
29/33 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin monta vuotta hyvällä mieshierojalla, kunnes jäi eläkkeelle. Ei nojaillut ikinä.

Nykyisin käyn hyvällä naishierojalla, joka ei myöskään nojaa minuun mitenkään. Molemmat olemme kookkaita naisia, joten ei ole edes lihoista kiinni tuo asia.

Vierailija
30/33 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole aiemmin vastaavaa kokenut, siksi kysyn. Tuli epämukava olo.

Tuliko myös turvaton olo? Soiko taustamusiikkina gangstaräp?

Vierailija
31/33 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt hierojalla koko ikäni, selkävaivojeni takia. Olen 56 vuotias nainen. Olen nyt löytänyt mielestäni tosi pätevän hierojan, hän on ehkä hiukka minua vanhempi mies. Ensimmäisellä kerralla sanoi, että jos en ole ihan ujo, olisi parempi olla ilman rintaliivejä. Minusta tämä on ihan ok, koska hän on täysin ammattilainen ja asiallinen.

Vierailija
32/33 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hierottava on niin iso, että valuu joka puolelta pöytää alaspäin, niin tottahan hieroja silloin joutuu lähelle hierottavaa. Hieroja käyttää koko vartaloaan, ei vain käsiä. Pakkohan hänen on olla aivan pöydän vieressä ja minkä hän sille voi, jos pöytä on nivusten korkeudella.

Vierailija
33/33 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai hierojan kuuluu nojaamisesta sitä voimaa hierontaan saada vaan juurikin omasta vartalosta ja tekniikkaa harjoittaen?

Eikai missään muussakaan ammatissa ole normaalia että nivuset koskettaa asiakasta, miksi tässä olisi?

Usein parturissa naispaturit nojaavat nivusalueensa kyynärpäihini joita pidän tuolin käsinojilla.

Ehkä sen avulla saa lisää miesasiakkaita, sillä onhan se hieman kiihottavaa tuntea parturin alapään kosketus kehossaan :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä