Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia hierojalla käynnistä?

Vierailija
18.02.2022 |

Mikä olisikaan parempi paikka kysyä kuin vauva-palsta!

Kävin tänään mieshierojalla, joka yhdessä vaiheessa nojasi hierontapöydän päädystä minuun siten, että hänen nivusalueensa osui koko ajan minuun. Hän samalla keinutti lantiotaan edestakaisin, otti siis ikää kuin tukea vartalollaan nojaamisen avulla hieronnan tahdissa, tätä kesti useamman minuutin.

Onko ihan normaalia että hierojan nivusalue painautuu asiakasta vasten ja vieläpä tällaisen edestakaisen liikkeen kanssa?

Hieroja tuntui muutenkin olevan kovasti nojailevaa tyyppiä ja lähes koko ajan hän oli kiinni minussa jollain lailla. Siis minussa, ei edes hierontapöydässä. Kuitenkin vain tuossa yhdessä hetkessä pöytä oli sillä korkeudella että juuri nuo häiritsevät paikat painautuivat minuun.
En ole aiemmin hierojalla kokenut vastaavaa eikä minuun ole nojailtu koskaan kuin ohimennen.

Eikö tuonkin voisi tehdä toisin? Jos olisin itse hieroja, tuntuisi oudolta olla ihan kiinni asiakkaassa tai liikuttaa itseäni edestakaisin ketään vasten.

Kokemuksia vastaavasta?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun runsaat muodot valui hierontapöydän laitojen yli, niin se joutui nojailemaan suhun, kun ei muuten olisi ylettynyt hieromaan 🤔

Vierailija
2/33 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän se olisi kun siirryttäisiin etähierontaan. Parasta olisi että turvaväliä olisi +10 km.

Kyllä toisinaan hieroja saattaa joutua tulemaan niin lähelle hierottavaa että koskettaa tätä. Ja jaloista se voima siihen hierontaan tulee, joten siksi sitä joutuu liikuttelemaan itseään.

Ja ei, sinua ei raiskattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos raskaustesti osoittaa maaliskuulla negaa, niin oli ihan asiallinen hieronta. Jos ei niin heti reklamoimaan.

Vierailija
4/33 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks mennä mieshierojalle.

Vierailija
5/33 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aiemmin vastaavaa kokenut, siksi kysyn. Tuli epämukava olo.

Vierailija
6/33 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai hierojan kuuluu nojaamisesta sitä voimaa hierontaan saada vaan juurikin omasta vartalosta ja tekniikkaa harjoittaen?

Eikai missään muussakaan ammatissa ole normaalia että nivuset koskettaa asiakasta, miksi tässä olisi?

Vierailija
7/33 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieroja ei siis mitenkään osunut minuun vaan nojasi minuun. Mielestäni eri asia.

Mutta kai normaalia sitten.

Vierailija
8/33 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naishierojalle, aina. Tosin kerran hierojan tissit painui melkein naamaan, mutta ei se haitannut. Oli joku hitonmoinen jumi, jonka sai hoidettua.

Vierailija
9/33 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut tuon saman, paitsi että naishierojalla. Otti ikäänkuin vauhtia, painautui kunnolla kiinni samalla kun availi jumejani alaselässä. Ei kyllä ihan nivusten kohdalta tullut se liike, joten ei tuntunut mitenkään häiritsevältä mutta hieman oudolta. Taitaa olla jokin tekniikka? Saa voimaa siihen otteeseen.

Vierailija
10/33 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojasi päädystä? Siis nojasi nivusillaan päähäsi, hartioillesi? 

Vierailija
11/33 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia. Vaihda hierojaa.

Vierailija
12/33 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin tällainen hieroja vaikuttaa? 

Vierailija
13/33 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kerran hieroja hieroi välilihaani ja klitoristani myös. Tuli rento olo.

Vierailija
14/33 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla kerran hieroja hieroi välilihaani ja klitoristani myös. Tuli rento olo.

Ja samaan aikaan hänen suonikas iso elin liikkui huulieni välissä.

Vierailija
15/33 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokenut tuon saman, paitsi että naishierojalla. Otti ikäänkuin vauhtia, painautui kunnolla kiinni samalla kun availi jumejani alaselässä. Ei kyllä ihan nivusten kohdalta tullut se liike, joten ei tuntunut mitenkään häiritsevältä mutta hieman oudolta. Taitaa olla jokin tekniikka? Saa voimaa siihen otteeseen.

Yritin katsoa videoitakin klassisesta hieronnasta, kun enhän itse näe kunnolla mitä hieronnassani tapahtuu aiemmin tai nyt viimeisimmällä kerralla. En löytänyt vastaavaa tekniikkaa ainakaan youtubesta, vaan hierojan ja hierottavan välillä oli aina rako, paitsi niissä videoissa joissa hierojalla oli niin löysät vaatteet ettei voinut etukumarasta asennosta sanoa osuiko vain paitaa asiakkaaseen.

Mielenkiintoista kyllä.

Vierailija
16/33 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kummassa naiset aina valittavat mies hierojista.  En tätä voi käsittää.

Tarjolla on runsaasti tutkinnon suorittaneita naishierojia.

Minkä takia naiset eivät mene naishierojille, sitä ihmettelen?

Vierailija
17/33 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostin syytteet, kun hän laski minun pikkuhousut ja väitti, että hän hieroo pakarat!?

Mutta liitto sitten puolusteli tätä pervoa ja väittivät tämä kuuluvan asiaan!?

Pervojen puolustajia!

Vierailija
18/33 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritin katsoa videoitakin klassisesta hieronnasta, kun enhän itse näe kunnolla mitä hieronnassani tapahtuu aiemmin tai nyt viimeisimmällä kerralla. En löytänyt vastaavaa tekniikkaa ainakaan youtubesta, vaan hierojan ja hierottavan välillä oli aina rako, paitsi niissä videoissa joissa hierojalla oli niin löysät vaatteet ettei voinut etukumarasta asennosta sanoa osuiko vain paitaa asiakkaaseen.

Mielenkiintoista kyllä.

Siis oletko innostunut vai iljettynyt? 

Ilmeisesti hieroja oli sulle uusi? Kandee ehkä vaan vaihtaa hierojaa, niin ei tarvi miettiä. Tutumman kanssa varmaan voi ottaa ihan puheeksi. 

Vierailija
19/33 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun mielestäsikö naiset saavat tosiaan käydä vain naishierojilla?

Kai sitten myös pitää olettaa että miehet hierovat naisasiakkaita aina jotenkin seksuaalisen jännitteen kera?

Vierailija
20/33 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kummassa naiset aina valittavat mies hierojista.  En tätä voi käsittää.

Tarjolla on runsaasti tutkinnon suorittaneita naishierojia.

Minkä takia naiset eivät mene naishierojille, sitä ihmettelen?

Ethän sinä naishierojankaan seksuaalisesta suuntautumisesta tiedä, eikä sen suuntautumisen pitäisi hieronnassa mitenkään ilmentyäkään. Siksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi