Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Baarissa työskentelevät: miten pidätte rajoistanne kiinni?

Vierailija
03.07.2015 |

Meillä asiakas kouri yhtä työntekijää. Poke heitti pihalle, mutta pomon mielestä se olisi pitänyt kestää. Miten suhtaudutte?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tiskin takana, ei kukaan yllä kopeloimaan.

Vierailija
2/12 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarityttö ei ole kunniallisen naisen ammatti. Eikä kyllä mikään oikea työ.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen ns. räkälässä töissä ja pokea ei ole. Pomo on kyllä sanonut, että asia on meidän työntekijöiden harkinnassa. Yleensä ollaan kyllä annettu armon käydä oikeudessa yhden kerran jälkeen mutta jos samana iltana kähmii vielä niin sitten pihalle.

Vierailija
4/12 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon täti-ihminen, saan olla oikein rauhassa :) kiva työ, vaikka fyysisesti rankkaa ja palkka on huono.

Vierailija
5/12 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekasta mainitaen nätisti, tokasta vähemmän nätisti ja kolmannesta portsari heittää kähmijän pihalle.

Vierailija
6/12 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 22:03"]

Olen tiskin takana, ei kukaan yllä kopeloimaan.

[/quote]

Vierailija
7/12 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki käy ja jos rahaa löytyy käteisenä niin ilta voi jatkua aamuun asti. Palkka on niin paska että jostain tarvii lisätienestiä

Vierailija
8/12 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon aina pitänyt fyysisestä koskemattomuudesta kiinni niin baari-, ruokaravintola-, kuin kaupan alankin työssä. Sanon kovaan ääneen "ei saa koskea", jos joku koskee ilman lupaa. Olkapäätä saa taputtaa, jos asiakas on tutumpi, tai muuten osaa lukea tilanteen niin ettei kosketus tunnu ahdistavalta.
Aina on pomot olleet kanssani samaa mieltä asiasta, tosin en kyllä ole kysellyt heidän mielipidettään asiasta.

Vierailija
9/12 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistajan veli käpälöi. Kielsin. Sain huorittelut niskaani siitä.

Vierailija
10/12 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni mutta varma ote niskasta (jonka mieheni, kiitos hänelle), opetti sen. Kyllä siinä kähmijät älyää perääntyä kun huomaavat etten ole mikään heikko nainen. Pomoni tietää että se ote ei ole mitenkään vaarallinen tai kivulias mutta asiakas ainakin pelästyy minua ja seuraavalla kerralla asiakkaat ovat niin kiltisti edessäni :D

Vierailija
11/12 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää.

Vierailija
12/12 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on aina ollut tiukka linja tuohon asiaan, eli pihalle vaan saman tien. Ihan ensimmäisessä baarissa missä olin töissä blokkarina sanottiin että jos joku kourii niin voi käydä nykäisemässä portsaria hihasta niin heittävät ulos. Ehkä en muuten niin nuorena olisikaan uskaltanut olla niin ehdoton siinä asiassa, myöhemmin kyllä. Noissa pienissä räkälöissä joissa rahat on tiukilla voi olla sellaisia ääliö pomoja jotka vaatii tuollaista kestämään mutta ei mulle kyllä ole kukaan kehdannut koskaan sanoa että mun duuniin kuuluisi kourittavana oleminen.