Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pieni lapsi jäi autoon jumiin helteellä

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:24"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 22:59"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 22:52"]

Sama systeemi, jolla talvella lämmitetään, kesällä viilennetään. Ihana mennä valmiiks viilennettynä autoon näillä helteillä eikä ekoja ajominuutteja olla kauheessa tuulettimien pauhussa.

[/quote]

Mitäs jos menisi rikki ja lapset paahtuisi autossa?
[/quote]No ei kai siihen pienten lasten kanssa tule luottaakaan. Järkeä saa käyttää. Meillä laoset olis itse voineet tulla kauppaan mut kuka hullu viileästä autosta lähtee jos ei ole pakko : )
[/quote]

Sepäs vasta on turvallista jättää lapset autoon, josta pääsevät itse pois. Kiva kun karkaavat autotielle/parkkipaikalle.
[/quote]Kaikki lapset ei ole noin pieniä suomessa. Lisäksi monilla pienilläkin vanha sisarus.

Vierailija
42/43 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:26"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:24"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 22:59"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 22:52"]

Sama systeemi, jolla talvella lämmitetään, kesällä viilennetään. Ihana mennä valmiiks viilennettynä autoon näillä helteillä eikä ekoja ajominuutteja olla kauheessa tuulettimien pauhussa.

[/quote]

Mitäs jos menisi rikki ja lapset paahtuisi autossa?
[/quote]No ei kai siihen pienten lasten kanssa tule luottaakaan. Järkeä saa käyttää. Meillä laoset olis itse voineet tulla kauppaan mut kuka hullu viileästä autosta lähtee jos ei ole pakko : )
[/quote]

Sepäs vasta on turvallista jättää lapset autoon, josta pääsevät itse pois. Kiva kun karkaavat autotielle/parkkipaikalle.
[/quote]Kaikki lapset ei ole noin pieniä suomessa. Lisäksi monilla pienilläkin vanha sisarus.
[/quote]
Juu, mutta just joku täällä selitti, että vaarallisempaa ottaa mukaan (portaat tms), kun jättää autoon, josta voivat karata... Siis mun mielestä viilennetyssä autossa pärjää kyllä. Mut parkkipaikalla ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:25"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:23"]Ei vauvaa voi jättää autoon yksin hetkeksikään. [/quote]Viime talvena joku oli jättänyt vauvan yksin ison kauppakeskuksen viimeiseen parkkiruutuun kovalla pakkasella. Hieno vaaalea nahkapenkkinen mersu.

[/quote]

Uskomatonta piittaamattomuutta, nämä ihmiset vissiin antaa vauvan huutaa turhaan muutenki. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä