Pieni lapsi jäi autoon jumiin helteellä
Kommentit (43)
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:26"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:24"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 22:59"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 22:52"]
Sama systeemi, jolla talvella lämmitetään, kesällä viilennetään. Ihana mennä valmiiks viilennettynä autoon näillä helteillä eikä ekoja ajominuutteja olla kauheessa tuulettimien pauhussa.
[/quote]
Mitäs jos menisi rikki ja lapset paahtuisi autossa?
[/quote]No ei kai siihen pienten lasten kanssa tule luottaakaan. Järkeä saa käyttää. Meillä laoset olis itse voineet tulla kauppaan mut kuka hullu viileästä autosta lähtee jos ei ole pakko : )
[/quote]
Sepäs vasta on turvallista jättää lapset autoon, josta pääsevät itse pois. Kiva kun karkaavat autotielle/parkkipaikalle.
[/quote]Kaikki lapset ei ole noin pieniä suomessa. Lisäksi monilla pienilläkin vanha sisarus.
[/quote]
Juu, mutta just joku täällä selitti, että vaarallisempaa ottaa mukaan (portaat tms), kun jättää autoon, josta voivat karata... Siis mun mielestä viilennetyssä autossa pärjää kyllä. Mut parkkipaikalla ei.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:25"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:23"]Ei vauvaa voi jättää autoon yksin hetkeksikään. [/quote]Viime talvena joku oli jättänyt vauvan yksin ison kauppakeskuksen viimeiseen parkkiruutuun kovalla pakkasella. Hieno vaaalea nahkapenkkinen mersu.
[/quote]
Uskomatonta piittaamattomuutta, nämä ihmiset vissiin antaa vauvan huutaa turhaan muutenki.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:24"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 22:59"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 22:52"]
Sama systeemi, jolla talvella lämmitetään, kesällä viilennetään. Ihana mennä valmiiks viilennettynä autoon näillä helteillä eikä ekoja ajominuutteja olla kauheessa tuulettimien pauhussa.
[/quote]
Mitäs jos menisi rikki ja lapset paahtuisi autossa?
[/quote]No ei kai siihen pienten lasten kanssa tule luottaakaan. Järkeä saa käyttää. Meillä laoset olis itse voineet tulla kauppaan mut kuka hullu viileästä autosta lähtee jos ei ole pakko : )
[/quote]
Sepäs vasta on turvallista jättää lapset autoon, josta pääsevät itse pois. Kiva kun karkaavat autotielle/parkkipaikalle.
[/quote]Kaikki lapset ei ole noin pieniä suomessa. Lisäksi monilla pienilläkin vanha sisarus.