Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

fitnes naiset kuvottavia

Vierailija
03.07.2015 |

Mua ainakin oksettaa kaikki fitnes muijat. Mikään ei ole niin turn off kun lihakset naisilla. Jopa ylipaino ei ole niin turn off. En huolisi mistään hinnasta semmosta fitnes muijaa. Kaappihomot varmaan tykkää sellasista naisista mutta mun naisella ei saa olla lihaksia.
M26

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fitness* musta taas tyhmät miehet on ihan turn off..

Vierailija
2/7 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaappi homot ja muut vähä osaisit idiotti paskat digee fitnes muiduista. Akateeminen ja älykäs mies nin kuin minä tykätään naisellisesta pehmeydestä. Timmi kroppa = roskaväkeä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:54"]Fitness* musta taas tyhmät miehet on ihan turn off..
[/quote]
Ihan sama. Mee muualle pilkkua viilaamaa. Kaikki kuitenki tajusi pointin.

Vierailija
4/7 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski on paras. Pehmeys ja roikkuva iho kertovat älykkyydestä ja arvomaailmasta, jossa sisin on tärkein, toisin kuin fitnessbimboilla. Tällaista naista minä arvostan. T: menestyvä mies

Vierailija
5/7 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:56"]

Kaappi homot ja muut vähä osaisit idiotti paskat digee fitnes muiduista. Akateeminen ja älykäs mies nin kuin minä tykätään naisellisesta pehmeydestä. Timmi kroppa = roskaväkeä

[/quote]

Onko ala-aste jäänyt käymättä? Kirjoituksesta päätellen on. Sait kuitenkin pari sanaa kirjoitettua oikein. Hieno juttu. Et ole tosin akateemista nähnytkään.

Vierailija
6/7 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:53"]Mua ainakin oksettaa kaikki fitnes muijat. Mikään ei ole niin turn off kun lihakset naisilla. Jopa ylipaino ei ole niin turn off. En huolisi mistään hinnasta semmosta fitnes muijaa. Kaappihomot varmaan tykkää sellasista naisista mutta mun naisella ei saa olla lihaksia.
M26
[/quote] Minäkin oksennan suoleni pihalle kaikista fitness muijista. Kaikki suomalaiset yleisurheilijatkin on todella oksettavia. Joku seiväshyppääjä on timmimpi ja lihaksikkaampi kuin normimamma. Varmaan käyttävät testoa ja steroideja! Hiihtäjätkin on yököttäviä. Joku aikku saarinen on järkyttävä lihaskimppu. Yök. Haluan käpertyä muijan läskitissien väliin ja etsiä tomusokerilla panorakoa poimujen välistä. Rehevät ja kurvikkaat naiset kunniaan!

Vierailija
7/7 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikista pahinta, että suurin osa sm-tason yleisurheilijoista on kovemmassa kunnossa kuin nämä fitness muijat. Ei ihmekään, että lähes kaikki ovat sinkkuja. Joku 800 m juoksija on yökötysten yökötys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän