Minttu Virtanen on todella kaunis
kun silla on suu kiinni. Ja sitten taas aika kaamee kun suu on auki. Siis ulkomuodollisesti, ei mita suustaan paastelee. Aika erikoinen tapaus.
Kommentit (71)
Vaikka tällä asialla ei ole mitään merkitystä minun elämäni kannalta, niin ärsyttää hirveästi, että Kimi vaihtoi Jennin Minttuun. Jenni on niin kaunis, Minttu näyttää liikaa Kimiltä :(
Minttu on normaali suomalainen tyttö. Kenestä vaan suomalaisesta hoikasta naisesta saisi yhtä nätin hiuspidennyksillä, viikottaisella kampaaja käynnillä, ripsipidennyksillä ja luxusvaatteilla. Kieltämättä tuo logo-minttu tyyli ärsyttää, mutta kuka vaan tavis joka saa yllättäen miljoonan käyttöön sortuisi samaan. Eikö? Mutta juuri noiden edellä mainittujen asioiden takia minttu onkin se oikea kimille. Jenni oli eriparia. Kaikkea hyvää heille! Jos minttu luopuisi tuosta logo tyylistä hän olisi mun suosikki varikkotyttö.
Näyttää mieheltä. Iho kireäksi pingotettu. Epänaisellinen. Silmistä ei kuvastu kykyä älykkääseen moniulotteiseen keskusteluun. Prove me wrong, cunts.
Mulla käy "Mintut" itellänikin, kun hymyilen niin, että hampaat näkyy :) Eli ylähuuli jotenkin katoaa littanaksi tonne hammasrivistön ylle/alle - jos tajuutte mitä tarkoitan. Siksi vältän usein hymyilemästä hammasrivistön kera valokuvissa, ja esitän sen sijaan kainomman "hampaattoman" hymyn.
Silti Minttu on mielestäni kaunis myös hymyn kera :) Ei tuota ihmistä nyt millään tahdolla voi rumaksikaan sanoa. Kuten ei itse asiassa oikein ketään sellaista, joka aidosti hymyilee. Siten, että näkee hymyn tulevan ihmisen sisältä asti, ei pakottamalla.
Munkin mielestä Minttu vaikuttaa todella symppikseltä tyypiltä. Juuri siksi se merkkikamoilla brassailu ei tunnu sopivan hänelle - ihan kuin yrittäisi yhdistää kaksi erilaista maailmaa keskenään.
Toisaalta ymmärrän hyvin, että jos on kohtuullisen pienillä varoilla tottunut tulemaan toimeen ja yhtäkkiä onkin lähes miljoonia käytettävissä, niin kyllä siinä varmaan yksi sun toinen etenkin nuorempana hurahtaisi niihin aiemmin vain kaukaa ihasteltuihin luksusmerkkeihin (jota LV tuskin taas on, joten en ihan ymmärrä sen näkyvää esiintuontia).
Suotakoon se Mintulle (ja tietty myös monille muille samanmoisille bloggaajille, ilman miljonäärimiehiäkin).
Mulla tuli vielä se mieleen Mintusta ja sen Kimistä, että ne näyttää ihan oikean todellisen aidosti sopivan toisillensa ja välittävän toinen toisistansa.
Noissa kahdessa on jotain kovin samanlaista: kumpikaan ei ole suulliselta ulosanniltaan kovin lahjakas, kumpikin näyttää ja kuulostaa helposti vähän tönköltä, kumpikin on liikkeissään hieman hidas (kun ei olla radalla ;) ja kummassakin on jotain samanlaista ujoutta & pidättyväisyyttä.
Jotenkin alusta asti on mun mielestä näyttänyt siltä, että tämä pari on kuin luotu toisillensa. Toivottavasti olen oikeassa :)
Täällä on useampiakin näitä "Minttu Virtanen on todella kaunis/häikäisevän kaunis" -aloituksia. Tehtaileekohan näitä joku sama tyyppi aina?
Kuten noita "mun mielestäni Minttu on tosi symppis ja ihana ja kaunis ja vaatimaton jajaja"-vastauksia? ;) Sen verran paljon noita aloituksia ja muikistelu- ja brassailukuvia on nähty, että ei ihan mene läpi. Verratkaa vaikka Catherine Hyde Kovalaiseen, siinä on esimerkki naisesta, jonka ei tarvitse tehdä itsestään jotain muuta kuin on. Tai Emilia Pikkarainen, jolla on oma elämä.
Kun Räikköseltä loppuu työt, veikkaan että perheellä on aikamoinen asettuminen edessä.
Vierailija kirjoitti:
Mua ainakin ärsyttäisi: joka ainoa kerta kun tekee päivityksen Instagrammiin, siitä uutisoidaan Iltalehdessä.
Laittaisitko itsestäsi kuvia ja tietoja internetiin?
Eikö henkilökohtaiset asiat ole henkilökohtaisia?
Omien tietojen laittaminen internetiin voi koitua vaaraksi.
Ap on puolestaan ruma ihan suun asennosta riippumatta.