Minttu Virtanen on todella kaunis
kun silla on suu kiinni. Ja sitten taas aika kaamee kun suu on auki. Siis ulkomuodollisesti, ei mita suustaan paastelee. Aika erikoinen tapaus.
Kommentit (71)
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:48"]En ikinä arvostele muiden ulkonäköä, ei ole mun juttu. Minttu on kaunis sellaisella maanläheisellä lähiö-lookilla, liian tummaksi värjätty tukka (ihan kotivärjätyn näköinen) ja tyylitaju on tosi merkkikeskeistä ja halvan näköistä (ironista). Tosi sympaattinen ja lämpimän oloinen tyyppi!
[/quote]
Juuri arvostelit.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:52"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:48"]En ikinä arvostele muiden ulkonäköä, ei ole mun juttu. Minttu on kaunis sellaisella maanläheisellä lähiö-lookilla, liian tummaksi värjätty tukka (ihan kotivärjätyn näköinen) ja tyylitaju on tosi merkkikeskeistä ja halvan näköistä (ironista). Tosi sympaattinen ja lämpimän oloinen tyyppi!
[/quote]
Juuri arvostelit.
[/quote]
Rehellisen mielipiteen kertomisen ja arvostelun välillä on ero.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 19:58"]Mielestäni ihan kaunis, mutta liian tanttamainen logo-tyyli ja vahva meikki vanhentaa häntä.
[/quote] Sillä on suomisopulimainen blogityyli :D
Hän yrittää niin kovasti, että se on oikeastaan liikuttavaa. Mitä vikaa on siinä, että on tavis? Ei mitään.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 20:13"]Onhan se kaunis. Mutta ymmärrän ettei kaikki tykkää, koska hänen tyylinsä on aikuisen vahvan naisen tyyli, eikä mikään söpöilytyyli, mitä valitettavasti vielä tänäkin päivänä usein naiselta odotetaan. Että naisen ptiäisi olla joku hento kukka miehen käsipuolessa. Itse olisin Mintun tapainen vahva kaunis aikuinen nainen paljon ennemmin kuin joku seksisymboli-missi-pissis.
[/quote] no jos aikuisen naisen naama näyttää perusilmeeltään aina siltä että vihaa maailmaa... syntyykö oikeesti jotkut ihmiset perusilmeeltään sellaseksi että suupielet on alaspäin?
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:50"]
Onksulla jotai vertaus kuvia, siis kuvaa missä suu auki ka toista missä kii..
[/quote]
Nosiis selailepas instagramia. Sieltä löydät vähemmän näitä:
https://instagram.com/p/16C25dueir/?taken-by=minttuvirtanenofficial
Mutta kaunis nainen silti.
Mintulla on joku kaveri iltapäivälehden palveluksessa, joka pitää Minttua otsikoissa. Oikeasti hänellä ei ole uutisarvoa.
Oikeanlaisessa meikissä, oikeanlaisessa valaistuksessa, oikeanlaisessa vaatetuksessa ja oikealla hetkellä kuvattuna tosi kaunotar, niin kuin aika moni muukin nainen.
Ylipainoiset av-lehmät ne täällä arvostelee itseään hoikempia naisia, vaan monikohan kehtaisi omalla nimellä ja vartalokuvalla huudella tuolle Mintulle yhtään mitään, veikkauksia? :D
Siis eikö Jenni todellakaan elänyt millään tavoin "Kimin siivellä"? Ihanko oikeasti tämä ruova hankki kaikki rahansa itse? Mistä ihmeestä te näin olette päätelleet? Oliko siitä joku tutkimus tai uutisointi jossain?
En nyt vaan ymmärrä tätä Mintun panettelua siitä, että miehensä elättinä elää. Uskoisin, että Kimi olisi oikin mieluusti elättäyt Jenninkin, mutta hevoset vetivät Jenniä puoleensa, eikä aikaa reissata pitkin varikkoja ollut niin hirmuisesti. Tarkoittaako tämä Jennin valinta silti sitä, että ihan vain itseksnsä itsnsä elätti kaikki nuo Kimin kanssa vietetyt vuodet? Ei kai? Tai jos, niin mistä sen päättelitte?
En itse asiassa ymmärrä kummankaan näistä naisen minkään sorttista panettelua. Ihan varmasti ovat onnensa ja paikkansa ansainneet, kuten me muutkin - olemme me nyt sitten taviksia tai julkimoita, ihan sama.
Ihanaa, kun Mintulla on nyt Kiminsä ja Jennillä Ossinsa. Varakkaita nuo ovat suhteellisesti ottaen molemmat miehet, eikä tarvi edes riidellä, kun se oma oikea puolisko löytyi kummallekin :)
Niinpä. Mistä tuo olettama tulee, että Jenni sen kun itseään elätteli, siinä Kimin miljoonien varjossa, koskematta herran rahoihin lainkaan?
tyttö paralla on PAHA Jimmy Choo-fiksaatio periaatteella "kävellään vaikka väkisin"
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 22:43"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 20:13"]Onhan se kaunis. Mutta ymmärrän ettei kaikki tykkää, koska hänen tyylinsä on aikuisen vahvan naisen tyyli, eikä mikään söpöilytyyli, mitä valitettavasti vielä tänäkin päivänä usein naiselta odotetaan. Että naisen ptiäisi olla joku hento kukka miehen käsipuolessa. Itse olisin Mintun tapainen vahva kaunis aikuinen nainen paljon ennemmin kuin joku seksisymboli-missi-pissis. [/quote] no jos aikuisen naisen naama näyttää perusilmeeltään aina siltä että vihaa maailmaa... syntyykö oikeesti jotkut ihmiset perusilmeeltään sellaseksi että suupielet on alaspäin?
[/quote]
Jos mulla on naama peruslukemilla, suupielet ON alaspäin.
Ei oikein kauneutta mun makuun, se mutsison tyyppi oli enemmän mun mieleen.
Ehkäpä Minttukin vielä oppii jalostamaan tuota bloggailuaan. Onhan se aluksi varmasti ihan haparointia, kun niin yhtäkkiä on kaikkiin piireihin päässyt etunenään, läpi maailman ihmiset ihastelevat tätä uutta varikkokaunotarta, rahaa on melkein kuin roskaa, ja mitä vaan laukkua sulholle esittelet niin heti se on sinun jne.
Kuka tommoisesta härdellistä nyt täysin selväpäisenä selviytyisikään, etenkään noin nuorena. Itse en ainakaan ollut omasta mielestäni vielä kovin hyvin perillä elämän oikeasta jujusta tai onnen lähteistä tuon ikäisenä. Eikä minusta olisi ollut äidiksikään tuon ikäisenä. Hyvä Minttu :)
Minttu on hyvä esimerkki siitä, että perusnätistä taviksesta saa kauniin isolla rahalla, hiusten- ja ripsienpidennyksillä ja taitavalla meikillä. Tosin rahalla ei saa tyylitajua, Minttu näyttäisi paljon paremmalta jos pukeutuisi raikkaammin ja persoonallisemmin.
mun mielestä minttu vaikuttaisi fiksummalta jos ei tekisi blogia
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:43"]
tosi kaunis niin on! :)
[/quote]niin on, oikeasti todellla upea nainen! ihailen!:)