Minttu Virtanen on todella kaunis
kun silla on suu kiinni. Ja sitten taas aika kaamee kun suu on auki. Siis ulkomuodollisesti, ei mita suustaan paastelee. Aika erikoinen tapaus.
Kommentit (71)
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 20:11"]
Aika tavis suomalainen misukka.
[/quote]
Kuten ME kaikki:).
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 15:49"]
Siis toi on just niin totta: nuo kaksi (Kimi ja Minttu) jopa näyttävät hieman toisiltansa! Ja tossa linkitetyssä kuvassa on niin samansarjan ilmeet, että!
Ihmettelin aina sitä koko Kimin ja Jennin liittoa, olivat tosiaan niin hurjan eriparinen kaksikko. Muistan, kuinka suorastaan säälin Jenniä, että miten se nyt tuommoisen itseään lyhyemmän puolimykän miehen itselleen otti, kun ois ollut mistä valita.
Muistan myös kuinka hymyilytti, kun Jenni jossain lehden kannessa aikanaan totesi (Kimin heilasteltua lööppien mukaan useammankin italialaispimun kanssa), että "Minä keskityn nyt hevosiin". Mun mielestä se oli tosi huikea asenne koko asetelmaan. Että "tää on mun juttu ja siinä se, pitäkää te lööppinne ja juorunne, ei kiinnosta". Mutta samalla lausahduksesta toki aisti sen, että tämä ei ole nyt kovin häävillä pohjalla tämä suhde, todellakaan, ajan kysymys vain, koska eroavat.
[/quote]
Niin, mitä se Jenni nyt sellaisen miljonäärijulkkiksen otti? Ihan ihme valinta.
[quote author]
"Silmistä ei kuvastu kykyä älykkääseen moniulotteiseen keskusteluun."
[/quote]
No ei tietenkään kuvastu: Eivät Minttu ja Kimi mitään moniulotteisia keskustelijoita olekaan! Mutta siinäpä se juju just piileekin, että vain toinen yksiulotteinen puheenpätkijä voi tosissaan ymmärtää toista vastaavaa :) Siinä se Mintun ja Kimin salaisuus (nyt jo julki tullut) nimenomaan on.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 19:52"]kun silla on suu kiinni. Ja sitten taas aika kaamee kun suu on auki. Siis ulkomuodollisesti, ei mita suustaan paastelee. Aika erikoinen tapaus.
[/quote]
Minttu edestä, Minttu takaa,
Minttu istuu, Minttu makaa,
Minttu puussa, Minttu maassa,
Minttu leikkii lätsä päässä,
Minttu siellä, Minttu täällä,
Minttu kävelee vetten päällä
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 15:51"]
[/quote]
[/quote]
Tämä ei saa kannatusta... Voi tätä tyhmyyden määrää.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:48"]En ikinä arvostele muiden ulkonäköä, ei ole mun juttu. Minttu on kaunis sellaisella maanläheisellä lähiö-lookilla, liian tummaksi värjätty tukka (ihan kotivärjätyn näköinen) ja tyylitaju on tosi merkkikeskeistä ja halvan näköistä (ironista). Tosi sympaattinen ja lämpimän oloinen tyyppi!
[/quote] Olenko ainoa jonka mielestä tänä on hieman ristiriitainen viesti? :D
Juu, on se hyvä kun toisille kelpaa nämä miljonäärijulkkikset ;)
Mua nyt ei vaan silloin nuoruudessani, kun pidin Jenniä todella poikkeuksellisen kauniina missiksikin, ois voinu joku Räikkösen Kimi vähempää miehenä kiinnostaa. Se tuntui aivan tajuttoman epämiehekkäältä pätkältä, joka ei saanut sanaakaan suustaan. En olisi huolinut miehekseni, vaikka olisi ollut biljonääri. Joten tunsin, että Jenni meni siinä täysin hukkaan.
Toivon kyllä kovasti, että kyseessä oli ihan rakkausliitto, ja että siinä oikeasti oli jotakin, jota minä nyt en vaan osannut ulkopuolelta arvostaa tai nähdä.
Molemmat kun nuo, Kimi sekä Jenni, ovat lopulta tosi sympaattisen oloisia ihmisiä. Jenni vaan tuntui pääsevän elämään ja iloon oikeasti käsiksi vasta erottuaan Kimistä ja tavattuaan nyxänsä. Siltä se ainakin mun silmiin näytti.
Se joka sopii toiselle, ei välttämättä sovi toiselle - tätä voi soveltaa kolttuun, drinksuun, naisiin jne.
Kuka PAKOTTAA katsomaan KENENKÄÄN sivuja? Huoh! Ja sitten ollaan niin ASIANTUNTIJOITA. Voi oksetus tätä nykysomea. Onko teilla OMAA elämää??? Ja sitten nämä idiootit alapeukut, kiitos ei. Äly, sana joka hukassa?
TämäKIN foorumi ihan peestä nykyisin.
Hähäääh, Minttu on kaikkea sitä mitä palstavalaat ei koskaan tule olemaan! Nätti, hoikka ja tyylitajuinen ja suosittu ja sillä on rikas mies. Eipä ihme että täällä kateelliset läskit köyhimykset kirjoittelee ilkeyksiä Mintusta! Häpeäisitte!
Haluaisiko joku avata oman elämänsä tänne? Siis miten mätsäätte? Kunnioitan, jos joku laittaa kuvat ja kertomuksen elostaan.
Haluaisiko joku avata oman elämänsä tänne? Siis miten mätsäätte? Kunnioitan, jos joku laittaa kuvat ja kertomuksen elostaan.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 15:51"]
[/quote]
[/quote]
Jeps, täällä yksi:)
Mä huomasin itsessäni sellaisen ilmiön, että aloin yhtäkkiä arvostamaan Kimiä ihan eri tavalla kun aiemmin, kun se alkoi seukkaamaan Mintun kanssa ihan tosissaan, pari sai yhteisen lapsen, heidät bongattiin nauramasta keskenään ja he oppivat yhdessä jopa hymyilemään ja vääntelemään naamojaan skootterin kyydissä.
Kuulostaa nyt varmaan tosi idiootilta, mutta näin siinä mulle kävi. Kun näki sen ihastuksen ja ihailun määrän, mikä Mintun silmistä ja kommenteista heijastui (etenkin ilmeisen rankan raskauden jälkeen) suorastaan ylivoipaisesti, huomasin yhtäkkiä ajattelevani, että onpa tosiaan upean karismaattinen ja omalaatuinen omien teidensä kulkija tuo Kimi, ja Minttu niin onnekas, kun hänet omakseen sai :)
Eli mulla muuttui asenne Kimiin ihan kertaheitolla toisenlaiseksi.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 09:26"]
mun mielestä minttu vaikuttaisi fiksummalta jos ei tekisi blogia
[/quote]
Totta. Varsinkin bloggaaminen lehden sivulla palkattuna bloggaajana antaa hänestä julkisuustyrkyn pyrkyrin kuvan, koska on kaikille täysin selvää, että hänen bloginsa kiinnostaa lukijoita ja lehtiä Kimin takia. Samoin taannoinen esiintyminen Teflon Brothersin musiikkivideolla missien kanssa. Minttu ei tarvinnut sitä rahan takia, eikä häntä olisi pyydetty mukaan jos hän ei olisi Kimin takia julkkis, joten en keksi muuta syytä haluta mukaan videolle kuin julkisuushakuisuuden.
Jos hän olisi ollut jo ennestään edes jonkin verran julkisuudessa tai jos hän olisi ollut ennestään tunnettu bloggaaja, en pitäisi pahana jos hän ilahtuisi Kimi-julkisuuden tuomasta lisäsuosiosta blogilleen, mutta tuntuu oudolta että ennen Kimiä vain Seiskan tähtityttöyden verran julkisuudessa ollut nainen yrittää brändätä itsestään julkkista vain koska hänellä on kuuluisa puoliso. Instagramtilikin on minttuvirtanenofficial vaikka pelkkä minttuvirtanen olisi vapaana.
Huu! Tuo Mintun esiintyminen Teflon Brothersin videolla on jäätävä! On jäämiehellä kyllä kunnon jäykkis jäänainen. Ei millään pahalla, mutta kun en meinaa pystyä katsomaan tota videota, kun yksi naisista on missannut biisin & videon teeman ihan täysin.
Mun mielestä Minttu on ihan kaunis. Tosi hehkuvan näköinen iho ja hyvä kroppa. Tosin itse ehkä tekisin hiuksille jotain muuta kuin vetäisin vaan tasaisen tumman värin. Jotenkin samanlainen värikypärä kuin Sofia Hellqvistillä ja suomalaisilla brunette-misseillä. Joku taidokas värjäys highlightseilla ja low lightseilla olisi paljon parempi. Rahastahan toi kampaajalla käyminen ei hänellä ole. Mutta siis on kyllä mielestäni kaunis nainen.
MUTTA, mä en tajua minkä perhanan takia Iltsikka haluaa nostaa jokaisen Mintun instagram-kuvan ja tekemisen otsikoihin. Siis ei hänen tekemisensä nyt niin erikoisen kiinnostavia ole... Kimikin ollut julkisuudessa jo niin pitkään, ettei kukaan jaksa hänen luxus elämäänsä edes kummastella. Jotenkin ihan kummallinen ilmiö.
" Todella" on liioittelua. Miksi ihmessä hänen pitää näyttää nelikymppiseltä, jos on alle kolmekymppinen?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 16:15"]
Mä huomasin itsessäni sellaisen ilmiön, että aloin yhtäkkiä arvostamaan Kimiä ihan eri tavalla kun aiemmin, kun se alkoi seukkaamaan Mintun kanssa ihan tosissaan, pari sai yhteisen lapsen, heidät bongattiin nauramasta keskenään ja he oppivat yhdessä jopa hymyilemään ja vääntelemään naamojaan skootterin kyydissä.
Kuulostaa nyt varmaan
tosi idiootilta, mutta näin siinä mulle kävi. Kun näki sen ihastuksen ja ihailun määrän, mikä Mintun silmistä ja kommenteista heijastui (etenkin ilmeisen rankan raskauden jälkeen) suorastaan ylivoipaisesti, huomasin yhtäkkiä ajattelevani, että onpa tosiaan upean karismaattinen ja omalaatuinen omien teidensä kulkija tuo Kimi, ja Minttu niin onnekas, kun hänet omakseen sai :)
Eli mulla muuttui asenne Kimiin ihan kertaheitolla toisenlaiseksi.
[/quote]
Ja mulla päinvastoin. Jenni on älykäs nainen ja ajatelin, että ehkä sitten kimikin. Mutta ei, toisaalta kaksi tyhmää sopii hyvin yhteen.
Siis toi on just niin totta: nuo kaksi (Kimi ja Minttu) jopa näyttävät hieman toisiltansa! Ja tossa linkitetyssä kuvassa on niin samansarjan ilmeet, että!
Ihmettelin aina sitä koko Kimin ja Jennin liittoa, olivat tosiaan niin hurjan eriparinen kaksikko. Muistan, kuinka suorastaan säälin Jenniä, että miten se nyt tuommoisen itseään lyhyemmän puolimykän miehen itselleen otti, kun ois ollut mistä valita.
Muistan myös kuinka hymyilytti, kun Jenni jossain lehden kannessa aikanaan totesi (Kimin heilasteltua lööppien mukaan useammankin italialaispimun kanssa), että "Minä keskityn nyt hevosiin". Mun mielestä se oli tosi huikea asenne koko asetelmaan. Että "tää on mun juttu ja siinä se, pitäkää te lööppinne ja juorunne, ei kiinnosta". Mutta samalla lausahduksesta toki aisti sen, että tämä ei ole nyt kovin häävillä pohjalla tämä suhde, todellakaan, ajan kysymys vain, koska eroavat.