Mukavan miehen kanssa treffeillä, kertoi ettei ole ajokorttia
😬
Miksi mulle käy aina näin? ;_;
N22
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Niin?
Olisihan se kiva käydä miehen kanssa reissulla autolla vaikka Norjassa tai Euroopassa joskus. Ja muutenkin antaa sellaisen... noh miten nyt kiltisti sanoisin "punavihreän" kuvan. Naisena en tosiaankaann haluaisi olla ratissa Norjan vuonojen kinkkisillä teillä tai jossain Keski-Euroopan liikenneruuhkassa!
AP
Eikö itselläsi ole, kun haluat valjastaa treffikamun kuskiksi. Et tietenkään maksa bensiiniä.
Miehet on kovia pyöräilemään. Naiset taas innokkaita osallistumaan torviprotesteihin ja ilmastonmuutoksen edistämiseen.
Ei sopisi itsellenikään, haluan asua maalla ja kaksi autoa ja kortillista kuskia on ehdoton edellytys.
Kertoisitko hänen yhteystietonsa. Voisin jatkaa siitä mihin sinä jäit...
Varmaankin älykäs, tiedostava mies, jonka sinä lemppaat vain koska hän ei aktiivisesti yritä pilata maapalloamme. En voi käsittää.
Taas yksi lisä syy, miksi en naisille kelpaa.
Ei minullakaan ole auton ajokorttia.
Syynä jos joutuisin kauemmaksi autolla ajaa niin varmana eksyisin ja pelottaa painaa kaasua yli 100km/h. Myös painajaiselta tuntuisi jos joutuisin ajaa alueella, jossa on yksisuuntaisia teitä. Myös auton ajaminen liikenteessä tuntuisi kuin ajaisin surman välineellä. Auton ajaminen on itselleni painajaista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin?
Olisihan se kiva käydä miehen kanssa reissulla autolla vaikka Norjassa tai Euroopassa joskus. Ja muutenkin antaa sellaisen... noh miten nyt kiltisti sanoisin "punavihreän" kuvan. Naisena en tosiaankaann haluaisi olla ratissa Norjan vuonojen kinkkisillä teillä tai jossain Keski-Euroopan liikenneruuhkassa!
AP
Kuulostat just sellaiselta naiselta jonka mielestä miehen pituus tulee olla +15cm naisen pituus ns. "korkokenkävara", vaikka käyttää niitä korkkareita korkeintaan kerran vuodessa.
Mulle kyllä kelpaisi ajokortiton mies. Ei minulla itsellänikään ole korttia.
Vierailija kirjoitti:
Ei sopisi itsellenikään, haluan asua maalla ja kaksi autoa ja kortillista kuskia on ehdoton edellytys.
Juurikin näin. Kortittomasta miehestä tulee ensimmäisenä mieleen että on sellainen 2000-luvun nössö! Mitä jos pitää trailerilla kuljettaa jotain? Varmaan ihan pulassa! 😂
Kyllä mulle kelpaisi jos asuisin kaupungissa ja liikkuisin julkisilla.
No, kelpais mulle nytkin vaikka asun hevonitunkuusessa. Koska mulla on auto ja ajokortti. Jos haluan Norjaan, voin ajaa sinne itse. Kai ne norjalaisetkin naiset ajaa autoa.
Lanzarotella vuoren jyrkänteillä kyllä vähän pelotti ajaa...
En minäkään ole kiinnostunut ajokortittomista miehistä. Asun korvessa eikä tänne kulje mikään bussi, millä se mies tänne pääsisi?
Pitääpä olla ihan kiusallaan hankkimatta ajokorttia, kun se on naisille noin tärkeää. M27