Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kämppis ei lähde!

Vierailija
03.07.2015 |

Olen pari kuukautta sitten ilmoittanut kämppikselle että haluan jatkaa asumista ilman häntä ja hän sanoi etsivänsä kämpän. Ei ole tehnyt elettäkään muuttaakseen tai edes vaivautunut etsimään kämppää.. Poikaystäväni muuttaa elo- tai viimeistään syyskuussa ja haluttaisiin ihan kahdestaan asua tässä, mutta kämppis ei lähde..! En todellakaan ala etsimään kämppää hänelle (olen aikoinani joutunut hoitamaan hänen asioitaan kun on itse niin saamaton), niin miten helvetissä saisin nyt sen lähtemään? Me ollaan molemmat päävuokralaisia niin en voi "heittää pihallekkaan"

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:01"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 16:59"]

Eihän hänen ole pakko muuttaa

[/quote] Kuten aikaisemmin todettu, juttele isännöitsijän kanssa.
[/quote]
Mitä isännöitsijä tekisi tässä tilanteessa?

Vierailija
22/37 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:20"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:01"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 16:59"]

Eihän hänen ole pakko muuttaa

[/quote] Kuten aikaisemmin todettu, juttele isännöitsijän kanssa.
[/quote]
Mitä isännöitsijä tekisi tässä tilanteessa?
[/quote]

Ei mitään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan naurettavan tyhmää ja itsekästä pyytää toista päävuokralaista muuttamaan. Hankkikaa kuule nyt vaan poikaystävän kanssa uus kämppä ja anna kämppiksesi olla.

Vierailija
24/37 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan sama mitä olet kämppikselle sanonut ja mitä hän on siihen vastannut. On voinut muuttaa mielensä eikä olekaan lähdössä. So not.

Vierailija
25/37 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala katselemaan kämppiä ja sano että koska hänellä tuntuu kestävän muutto niin ootte poikaystävän kanssa päättäneet etsiä oman. Jos hänellä ei ole varaa maksaa vuokraa yksin niin eiköhän ala tapahtumaan.

Vierailija
26/37 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:20"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:01"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 16:59"] Eihän hänen ole pakko muuttaa [/quote] Kuten aikaisemmin todettu, juttele isännöitsijän kanssa. [/quote] Mitä isännöitsijä tekisi tässä tilanteessa?

[/quote]

Sanoo ap:lle, että mitäs läksit, kikkelis kokkelis nii.

Vierailija
27/37 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:22"]

Ihan naurettavan tyhmää ja itsekästä pyytää toista päävuokralaista muuttamaan. Hankkikaa kuule nyt vaan poikaystävän kanssa uus kämppä ja anna kämppiksesi olla.

[/quote]

No me nimenomaan keskusteltiin asiasta, että haluaako kämppis jäädä tähän asumaan ja minä lähtisin vai etsiikö itselleen kämpän ja sanoi, että etsii itselleen kämpän, koska hänellä ei ole varaa asua yksin tässä isossa kämpässä.. Voisinhan mä ite irtisanoo tän ja ettii uuden kämpän, mutta sit kämppis jäis kuseen ku ei pystyis maksaa vuokraa ja molemmat ei voi irtisanoa, koska meillä on irtisanominen aikaisintaan 12kk päästä muutosta, eli helmikuussa.

Vierailija
28/37 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:29"]

[/quote]

No me nimenomaan keskusteltiin asiasta, että haluaako kämppis jäädä tähän asumaan ja minä lähtisin vai etsiikö itselleen kämpän ja sanoi, että etsii itselleen kämpän, koska hänellä ei ole varaa asua yksin tässä isossa kämpässä.. Voisinhan mä ite irtisanoo tän ja ettii uuden kämpän, mutta sit kämppis jäis kuseen ku ei pystyis maksaa vuokraa ja molemmat ei voi irtisanoa, koska meillä on irtisanominen aikaisintaan 12kk päästä muutosta, eli helmikuussa.

[/quote]Onko teillä nyt yhteinen, vai erilliset vuokrasopimukset?

Vierailija
29/37 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on teineillä vaikeaa tuo elämä. Ihan siis kamalaa. Kauheaa ja hirveää.

Ei niitä kämppiä aina tuosta noin vaan löydy sormia napsauttamalla. No sinä et varmaan ymmärrä.

Katsos, kämppiksesi on varmaan etsinyt sitä kämppää, hänellä tod näk on hakemukset vetämässä moneenkin paikkaan.

Pitäisikö hänen etsiä se kämppä siten että pimputtelee vaan ihmisten ovikelloja. Niin kuin nyky ajan työttömienkin pitäisi tehdä.

Kalaakin pitäisi vaan kalastaa jostain uimahallista.

Vierailija
30/37 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

No sitten olet nalkissa siinä helmikuuhun saakka.

Miksi et muuttanut alunperin poikaystäväsi kanssa siihen, vaan otit epämieluisan kämppiksen?

Vierailija
31/37 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

No sittenhän hänkään ei voi lähteä. Onko vuokranantajasi edes tietoinen siitä, että poikaystäväsi olisi muuttamassa sinne? Vuokranantajakin voi sanoa, että sopimus koskee myös kämppistäsi sovittuun saakka. 

Vierailija
32/37 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:34"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:29"]

[/quote]

[/quote]

No sittenhän hänkään ei voi lähteä. Onko vuokranantajasi edes tietoinen siitä, että poikaystäväsi olisi muuttamassa sinne? Vuokranantajakin voi sanoa, että sopimus koskee myös kämppistäsi sovittuun saakka. 
[/quote]

Siis ollaan sovittu vuokranantajan kanssa nämä jo, että kämppis lähtee kun löytää asunnon. En seurustellut silloin kun muutettiin kämppiksen kanssa, siksi en muuttanut heti poikaystävän kanssa ja tilanne oli sellainen että oli pakon edessä otettava kämppis, kun jäin työttömäksi eikä ollut varaa enää maksaa vuokraa. Nyt käyn töissä ja muutenkin halutaan muuttaa poikaystävän kanssa.

Vierailija
33/37 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:33"]Kyllä se on teineillä vaikeaa tuo elämä. Ihan siis kamalaa. Kauheaa ja hirveää.

Ei niitä kämppiä aina tuosta noin vaan löydy sormia napsauttamalla. No sinä et varmaan ymmärrä.

Katsos, kämppiksesi on varmaan etsinyt sitä kämppää, hänellä tod näk on hakemukset vetämässä moneenkin paikkaan.

Pitäisikö hänen etsiä se kämppä siten että pimputtelee vaan ihmisten ovikelloja. Niin kuin nyky ajan työttömienkin pitäisi tehdä.

[/quote]

Olen varma, ettei kämppää ainakaan saa istumalla kotona ja odottamalla ihmettä. Kyllä siinä täytyy olla aktiivinen ja soitella eri paikkoihin.

Vierailija
34/37 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap. Puhu uudestaan kämppiksesi kanssa.

Vierailija
35/37 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:24"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:33"]Kyllä se on teineillä vaikeaa tuo elämä. Ihan siis kamalaa. Kauheaa ja hirveää.

[/quote]

Olen varma, ettei kämppää ainakaan saa istumalla kotona ja odottamalla ihmettä. Kyllä siinä täytyy olla aktiivinen ja soitella eri paikkoihin.
[/quote]

Jep.. Ja olen muuten 26v.

Vierailija
36/37 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:22"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:34"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:29"] [quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:22"] Ihan naurettavan tyhmää ja itsekästä pyytää toista päävuokralaista muuttamaan. Hankkikaa kuule nyt vaan poikaystävän kanssa uus kämppä ja anna kämppiksesi olla. [/quote] No me nimenomaan keskusteltiin asiasta, että haluaako kämppis jäädä tähän asumaan ja minä lähtisin vai etsiikö itselleen kämpän ja sanoi, että etsii itselleen kämpän, koska hänellä ei ole varaa asua yksin tässä isossa kämpässä.. Voisinhan mä ite irtisanoo tän ja ettii uuden kämpän, mutta sit kämppis jäis kuseen ku ei pystyis maksaa vuokraa ja molemmat ei voi irtisanoa, koska meillä on irtisanominen aikaisintaan 12kk päästä muutosta, eli helmikuussa. [/quote] No sittenhän hänkään ei voi lähteä. Onko vuokranantajasi edes tietoinen siitä, että poikaystäväsi olisi muuttamassa sinne? Vuokranantajakin voi sanoa, että sopimus koskee myös kämppistäsi sovittuun saakka.  [/quote] Siis ollaan sovittu vuokranantajan kanssa nämä jo, että kämppis lähtee kun löytää asunnon. En seurustellut silloin kun muutettiin kämppiksen kanssa, siksi en muuttanut heti poikaystävän kanssa ja tilanne oli sellainen että oli pakon edessä otettava kämppis, kun jäin työttömäksi eikä ollut varaa enää maksaa vuokraa. Nyt käyn töissä ja muutenkin halutaan muuttaa poikaystävän kanssa.

[/quote]

Eli olette seurustelleet muutaman viikon ja muuttamassa yhteen? Kuukauden päästä otsiko: "Miten saan miehen ulos kämpästä??!!!".

Vierailija
37/37 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:02"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 16:57"]100€ niin minä tulen häätämään?Olen 110kg 190cm ja voin ottaa tarvittaessa koiran ja pari kaveria mukaan? [/quote] Mutta hei, jos kyseessä on nainen niin en kyllä voikkaan tulla.

[/quote]

Oletko liian pieni naiselle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme