mies ei halua
Mies ei halua seksiä tänäänkään. Se siitä seksihelteestä.
Kommentit (17)
Ennen naiset oli pihtareita, nykyään miehet.
Tee reklamaatio sille taholle joka termin lanseerasi. Harhaanjohtava ja virheellinen. Miljoonakanne! Lupasitte seksiä!
Niin. Tissit paljaana olin sängyllä. Mies kävi ihmettelemässä miksi alasti olen. Pyysin tulemaan viereen. Kävi hetken halailemassa ja häipyi. Ei seksiä jo 2kk:teen. Hulluksi tässä tulee.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 16:12"]Ennen naiset oli pihtareita, nykyään miehet.
[/quote] no ei minun vaimo anna vaikka miten kerjäisin.
Vaihtoon tuollaiset miehet. Hyppäisin heti naisen päälle jos vaan olis mahdollisuus.
M24
Vaimo ei anna muulloin kuin jouluna ja juhannuksena. Juhannus meni, pikkujoulutunnelmissa odotan joulua jolloin saan lahjani. Sellaista on suomalainen seksielämä.
No me kyllä pannaan kerran päivässä :) -N35
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 16:26"]No me kyllä pannaan kerran päivässä :) -N35
[/quote] kiitos että käänsit veistä haavassa -ap
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 16:14"]Niin. Tissit paljaana olin sängyllä. Mies kävi ihmettelemässä miksi alasti olen. Pyysin tulemaan viereen. Kävi hetken halailemassa ja häipyi. Ei seksiä jo 2kk:teen. Hulluksi tässä tulee.
[/quote]
No huh, huh! Ei ymmärrä mies hyvän päälle. :(
Toivottavasti tulee pian järkiinsä.
M39
Ei täälläkään nussita. Syödään vaan grilliruokia ja lihotaan.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 16:31"]Ei täälläkään nussita. Syödään vaan grilliruokia ja lihotaan.
[/quote] eli kaikki läskit suomalaiset mammat syö seksin puutteeseen?
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 16:33"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 16:31"]Ei täälläkään nussita. Syödään vaan grilliruokia ja lihotaan.
[/quote] eli kaikki läskit suomalaiset mammat syö seksin puutteeseen?
[/quote] no kai ne syö kun haluaa ja ruoka maistuu. Miehet on.myös monesti niin kusipäitä ettei seksi niiden kanssa kiinnosta.
Ei lihavuus vaikuta välttämättä haluihin,,kokemusta on...
Jep. Sama täällä. Puutteessa saa elää.