Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut eivät vain osaa sitoutua

Vierailija
18.06.2015 |

ja asettua aloilleen, olla pettämättä? Onko elämä joilekkin kilpailu, kuka saa kaadettua eniten tyyppejä sänkyynsä? Exälleni kelpaa kaikki. Miehet ja naiset. Minun kanssa olessani (vajaa kolme kuukautta) hän petti minua yhden miehen ja kahden naisen kanssa. Erosta jo vuosia mutta sama peli exällä edelleen. Parin kuukauden  "suhteita" joissa pettää.

Mikä siinä on? Ei siinä, että kiinnostaisi tämä mies yhtään enää. Jos palstaalla joku samanhenkinen ihminen, kerro toki. :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista että sitoutuminen on varsin tuore ilmiö ihmisten historiassa. Tulee kestämään kymmeniä ellei satoja tuhansia vuosia ennen kuin ihminen on omaksunut käyttäytymisen olla vain yhden kumppanin kanssa koko loppuelämä.

Vierailija
2/5 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät rakastu. Varsinkin kun ikää vähän tulee, niin se on vaikeampaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 12:54"]

Muista että sitoutuminen on varsin tuore ilmiö ihmisten historiassa. Tulee kestämään kymmeniä ellei satoja tuhansia vuosia ennen kuin ihminen on omaksunut käyttäytymisen olla vain yhden kumppanin kanssa koko loppuelämä.

[/quote]

Kaikki voisivat vaan nussia ristiinrastiin hyväksytysti niin kuin esi-isämme. Säästyttäisiin turhilta tunteiden loukkauksilta ja kaikki saisi halunsa tyydytettyä.

Vierailija
4/5 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse en ole vaan sitoutuvaa tyyppiä. Mun mielestä on vaan kiva harrastaa irtosuhteita, siinä molemmat saa mitä tarvitsee ilman turhaa draamaa. Eli koska olen tälläinen niin olen rehellinen ja teen sen kyllä petikumppanille selväksi. Ihmisen luontoon kuuluu olla kiinnostunut muistakin kuin vain yhdestä henkilöstä, tai näin sen itse miehenä koen. Toki aidosti sitoutumis haluisiakin on. Sellainen joka ei pysy housuissaan ja lähtee vakavaan suhteeseen, on täysi mulkku. Mun mielestä sellainen ihminen on velvollinen kertomaan totuuden, ettei toinen elättele toivoa. Uskon että en itse sellaiseen pystyisi(ainakaan vielä) joten en siihen peliin lähde. En halua loukata muiden tunteita.

Vierailija
5/5 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se miesten keskuudessa niin menee, että ne miehet jotka ovat hakkeja pillulle pääsemään, eivät kovin helpolla suhteeseen ajaudu. Ellei sitten hullun viisiin rakastu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi