Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Subissa työskentelystä?

Vierailija
03.07.2015 |

Sain viikon päähän työhaastattelun Subiin ja kysynkin nyt että onko teillä kellään kertoa kokemuksia? Olen nyt työtön, joten tärkeää olisi saada työ, mutta olen kuullut todella huonoja kokemuksia Subeista. Toki se on varmaan subikohtaista, mutta silti. Palkasta olisi myös mukava kuulla, olen itse ollut asiakaspalvelualalla neljä vuotta niin osaatteko sanoa minkä verran voisi tulla rahaa sieltä? :) Kiitos.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on pikaruokaravintola. Nyt saat pelata lottoa; minkälaista palkkaa veikkaat, että pikaruokaravintolasta nostetaan?

Vierailija
2/4 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enköhän mä nyt tiedä että kyseessä todennäköisesti 10-11 euron palkka, mutta kun oon lukenut noista 8 euron kauhutarinoistakin niin jäin vaan pohtimaan. En tietystikään oleta että tuntipalkka hipoo taivaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mäkkärit sun muut on noin 10e. Kai se on samaa luokkaa.

Vierailija
4/4 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 10kk töissä. Ensimmäiset 4kk harjoittelupalkka 7,90e/h (tai 7,80, en muista tarkalleen) jonka jälkeen noin 10e/h. Iltalisät lähes olemattomat, ei lauantailisää, sunnuntaina normi tuplaliksa.
Kuten itsekin totesit, riippuu paljon puljusta ja sen yrittäjästä onko mukava työpaikka. Olet varmasti lukenyt esim Vuosaaren subin yrittäjästä, siinä on aika ääripää huonosta kokemuksesta subissa. Työkaverit lähes poikkeuksetta mukavia, koska suurin osa on nuoria noin opiskelijaikäisiä naisia.
Kiireaikaan duuni on henkisesti todella raskasta ja hermot meinaa pettää ja usein. Kuitenkin kun on suht hiljaista ja kaikki hommat (vihannekset ja lihat valnisteltu, siivoiltu ym) on hoidettu niin asiakkaieen palvelu on tosi kivaa! Subissa työntekijät ovat ehkä hieman enemmän inhimillisiä kuin jossain muissa pikaravintoloissa, kun siinä sinun katsellaan valmistavan asiakkaan ruoka ja usein jutelkaankin.
En nyt kännykäklä jaksa kirjoittaa enempää, kysy kos kiinnostaa niin kerron mielwllään lisää kun pääsen koneelle! Tiivustettynä kiva duuni kun ei ole hirveää ruuhkaa:) pahoittelut typoista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi