Jippii, Suomen työttömyysongelma ratkaistu!
"Suomeen virtaa ennätysmäärä turvapaikanhakijoita – vastaanottokeskukset natisevat liitoksistaan"
"Kasvava virta tuo Suomeen lisää työpaikkoja"
"Esimerkiksi viime vuoden marraskuussa suljettu vastaanottokeskus avataan jälleen Punkalaitumella Pirkanmaalla. Lisäksi monessa keskuksessa paikkamääriä on nostettu maksimiin, mikä tarkoittaa myös lisää työpaikkoja maakuntiin.
– Tällainen toiminta luo taloudellista toimeliaisuutta varsinkin pienemmille paikkakunnille, joissa jo 10–15 työpaikan lisäys on jo merkittävä, sanoo vastaanottoyksikön johtaja Jorma Kuuluvainen Maahanmuuttovirastosta."
Nyt vaan pitäisi keksiä, että mistä ne rahat palkkoihin tulee.....
Kommentit (18)
Kyllä mamuille aina rahat jostain löytyy, vaikka muille ei olisikaan.
Heh, en kyllä keksi mitään syytä iloita siitä, että verovaroilla joudutaan jälleen palkkaamaan kymmeniä ihmisiä taloudellisesti täysin kannattamattomaan työhön. Ne verovarat on pois jo valmiiksi niukista resursseista, kuten uudesta lastensairaalasta, vanhustenhoidosta ja koulutuksesta.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 21:40"]
Heh, en kyllä keksi mitään syytä iloita siitä, että verovaroilla joudutaan jälleen palkkaamaan kymmeniä ihmisiä taloudellisesti täysin kannattamattomaan työhön. Ne verovarat on pois jo valmiiksi niukista resursseista, kuten uudesta lastensairaalasta, vanhustenhoidosta ja koulutuksesta.
[/quote]
No lue se aloituksen viimeinen rivi.
Haluaisiko joku selittää mulle miten ihmeessä Somaliasta on tullut melkein 500 turvapaikkahakemusta? Eihän siellä ole aikoihin ollut mitään sotaa?
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 21:43"]
Haluaisiko joku selittää mulle miten ihmeessä Somaliasta on tullut melkein 500 turvapaikkahakemusta? Eihän siellä ole aikoihin ollut mitään sotaa?
[/quote]
Ja miksi edes niitä hakemuksia otetaan vastaan ja käsitellään?
[/quote]
Jos palkkasi olisi 100e/kk ja yhtäkkiä voisit saada 3000e/kk tekemättä mitään, niin kukapa ei lähtisi?!
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 21:29"]Mitä vittua, olin ihan varma, että sanoja on nainen, joka ei ymmärrä kansantaloudesta mitään.
En tiennyt, että miehissäkin on suvakkeja!?!? Jorma, I'm disappoint.
[/quote]
Kaikki tosimiehet ovat suvakkeja. Ksenofoobisiset poitsut eivät ole miehiä millään mittarilla.
[/quote]
Taikaseinä®
Mistä tulee rahat palkkoihin ja pakolaisten sosiaaliturvaan?? Siinäpä vasta pulma...
Tuo Jorma varmaan tienaa johtajanvirastaan 8000e/kk, siihen hintaan muuttuu moni persukin suvakiksi.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 21:56"]
Mistä tulee rahat palkkoihin ja pakolaisten sosiaaliturvaan?? Siinäpä vasta pulma...
[/quote]
Eihän se ole mikään pulma vaan pelkkä järjestelykysymys.
http://yle.fi/uutiset/hallitus_rajoittaa_paivahoito-oikeutta/7172286
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 21:56"]Mistä tulee rahat palkkoihin ja pakolaisten sosiaaliturvaan?? Siinäpä vasta pulma...
[/quote]
Otetan "rikkailta" ja autoilijoilta ja tupakan/viinan/makeisten nauttijoilta. Kyllä verottaja osaa tätä kansaa kupata.
Otetaan lisää velkaa! T. Vasemmisto
Pääasia että raha kiertää, se on kapitalismin ydin.
Ei ole. Mä kyllä varmistan, ettei suomessa ole ikinä täystyöllisyyttä.
Mitä vittua, olin ihan varma, että sanoja on nainen, joka ei ymmärrä kansantaloudesta mitään.
En tiennyt, että miehissäkin on suvakkeja!?!? Jorma, I'm disappoint.