Miksi kutsutaan naista, joka ei tule muiden naisten kanssa toimeen?
Kommentit (20)
Varmaan jotenkin sosiaalisesti rajoittuneeksi, jos ei tule toimeen yhdenkään naisen kanssa.
Sitten kun laitetaan kymmenen tällaista naista samaan paikkaan, tilanne on katastrofi, kun kukaan ei tule kenenkään kanssa toimeen.
Mua on ainakin haukuttu huoraksi. Ennemmin olen poikaporukassa, kuin tyttöporukassa. Tosin jos on samantapainen poikatyttö kuin minä, niin tuun juttuun.
Rasittavaksi. Itsekin olin ennen sellainen, mutta enää en ole, toivottavasti. Olen tästä asiasta vaahdonnut ennenkin, mutta antaa nyt olla. Insinöörinainen.
Ehkä ne muut naiset on avuttomia pissiksiä. Järkeväksi
Omasta mielestään he ovat "hyviä jätkiä". Minusta he ovat pahempia riidanhaastajia ja ylimielisiä kanoja kuin heidän morkkaamat "muut naiset".
Tulen naisten kanssa toimeen, mutta en juoruakkojen, kauhistelijoiden ja kikattajien. Valitettavasti suurin osa naisista omaa näitä piirteitä. Tosin juoruakkamainen mies on ihan kaikista pahin. Mikä minä olen?
Oman kokemuksen mukaan; huonon itsetunnon omaavaksi, vaikka muuta väittäisi.
Sosiaalisesti jälkeenjäänyt. Sosiaalisesti normaali ihminen tulee toimeen muiden ihmisten kanssa. Naisten ja miesten.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 13:42"]
Omasta mielestään he ovat "hyviä jätkiä". Minusta he ovat pahempia riidanhaastajia ja ylimielisiä kanoja kuin heidän morkkaamat "muut naiset".
[/quote]
Juuri näin. Lisäksi miehiä monet katsovat ruusunpunaisin lasein ja äijäporukassa on "paremmat jutut", vaikka siellä on paljon juoruilua, paskanjauhantaa ja muiden haukkumista, ronskimmin sanakääntein vain. Ikä herättää, t. insinöörinainen, joka oli ennen itsekin sinisilmäinen tässä asiassa. En ole ainoa alallani, joka herää tehtyään töitä puhtaasti äijäporukassa aikansa. Osa ei herää.
Olen ollut pienestä lähtien ujo, hiljainen ja pikkuvanha. Minun on edelleen vaikea tulla tiettyjen ihmistyyppien kanssa toimeen, lähdin esim. 2 vuotta vanhasta työpaikastani, koska en vaan kestänyt sitä miten toisia ihmisiä haukutaan ja kiusataan seläntakana ja päin naamaa sanottiin myös kaikkea, mikä ei kuulu työpaikalle. Tuon jälkeen koitin 3 eri työpaikkaa ja en tavannut samanlaisia ihmisä enää.
Eri alalla erilaisia ihmisiä. Itse kuuluun jengiin, joka haluaa oikeasti hyvää ihmisille enkä elä muiden ihmisten alistamisesta, virheille nauramisesta yms.
Jos on sattunut huono tuuri ja on väärällä alalla tai väärässä paikassa, niin varmasti jokaisesta muuttuu ihminen "joka ei tule kenenkään kanssa toimeen".
Jos on yksi äijistä, niin oikea kutsumanimi on wt
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 13:58"]Jos on yksi äijistä, niin oikea kutsumanimi on wt
[/quote]
Oliskohan poikatyttö osuvampi?
perustelu? Ja älykäs sellainen, kiitos