Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt se kesä tuli ja näytän kaamealta!

Vierailija
03.07.2015 |

Nyt jo ottaa päähän! Tilasin jo keväällä netistä ihanan hellemekon jonka käyttämistä olen odottanut kuin kuuta nousevaa. Se on nätti. Avara kaula-aukko, runsas puolipitkä helma, kapea vyötärö, hihaton.

Olen ollut kolme viikkoa lomalla. Kuten tiedetään niin niihin sisältyi vesisadetta, tuulta & värjöttelyä villasukissa. Työt alkaa maanantaina. Viikonloppuna olisi kesätapahtuma jossa pystyisi tuollaista hienompaa mekkoa pitämään. Vihdoin kesäsäät.

Tänä aamuna katsoin peiliin niin mieliala lässähti siihen. Kasvot on punaiset ja aurinkoihottumaiset, poskeen nousemassa hormonifinnejä kuten dekolteehenkin, kalpeat jalat täynnä punaisia länttejä hyttysistä, vyötärö turvonnut (menkat tulossa), painan 3kg enemmän kuin toissapäivänä (miten ees mahdollista??), kaiken lisäksi jalka on kipeä ja turvonnut, en yhtään tiedä miksi mutta korkokenkiä turha yrittääkään. Ja se ihana mekko toki paljastaa ihan kaiken eikä nuo parissa päivässä parane.

Pitääkö minun herravarjele odottaa taas vuosi että on taas kesäloma ja näyttäisin ihmiseltä ja pystyisin kulkemaan nätissä mekossa? Taidan "vähän" ylireagoida mutta kun harmittaa niin paljon. Koko vuosi odotettu ja tässä se sitten oli.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta useimpia naisia kaunistavat vähän peittävämmät itämaisen tyyliset vaatteet parhaita kohtia vilauttan (nilkat, vyötärö, dekolte tai rintavako), jos on hyvä vyötärö/peppu, siinä kohtaa voisi olla myötäilevää. Kauniita värikkäitä kankaita ja koruja. Naisellista ja seksikästä verrattuna kaiken paljastavaan.. makuja on monia, en paheksu lihavia minisortseissa, he voisivat vain näyttää supernaisellisilta pitkässä liehuvassa mekossa

Vierailija
2/15 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo, juokaa vaan vielä lisää vettä turvotukseen niin turpoatte entisestään. Liikunta saa turvotuksen pois, mutta menkka-helleturvotus ei laske kuin menkkojen alettua, jos silloinkaan helteen takia. Mulla menee yleensä aina koko kesä turpeana :|

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä, minä näytän kaamealta ympäri vuoden.

Vierailija
4/15 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 10:37"]

Olen ollut kolme viikkoa lomalla. Kuten tiedetään niin niihin sisältyi vesisadetta, tuulta & värjöttelyä villasukissa.

Kasvot on punaiset ja aurinkoihottumaiset

[/quote]

Miten olet saanut aurikoihottuman tuollaisessa säässä?

Vierailija
5/15 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niin että laitat aurinkorasvaa kasvoihin ja punoittaviin kohtiin jotain kevyttä meikkivoidetta.

Jalkoihin voisi laittaa sellaista ruskettavaa suihketta jos vaan et ole raapinut itikanpistoja verille. Yöksi laita pistoihin apteekista sitä etonoa tms.

Juo paljon vettä, helle turvottaa.

Mekko päälle, ballerinat jalkaan ja menoksi.
Ihmiset on nyt niin iloisia auringosta ja helteestä että ei kukaan kiinnitä huomiota pieniin kauneusvirheisiin.

Ja sitä paitsi joka toisella on noita samoja ongelmia joten mitä väliä edes.

Nyt vaan nauttimaan kesästä! :)

Vierailija
6/15 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 10:43"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 10:37"]

Olen ollut kolme viikkoa lomalla. Kuten tiedetään niin niihin sisältyi vesisadetta, tuulta & värjöttelyä villasukissa.

Kasvot on punaiset ja aurinkoihottumaiset

[/quote]

Miten olet saanut aurikoihottuman tuollaisessa säässä?

[/quote]

No eilen ja keskiviikkona, perhana. -ap

Vierailija
7/15 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kalpeat, tytisevät, lihavat ja muodottomat koivet ja käytän minishortseja ja lyhyitä mekkoja. :) ei kukaan välitä tuntemattoman ihmisen ulkonäöstä (paitsi ne pari provoilevaa sekopäätä tällä palstalla).

Vierailija
8/15 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 10:52"]

Tee niin että laitat aurinkorasvaa kasvoihin ja punoittaviin kohtiin jotain kevyttä meikkivoidetta. Jalkoihin voisi laittaa sellaista ruskettavaa suihketta jos vaan et ole raapinut itikanpistoja verille. Yöksi laita pistoihin apteekista sitä etonoa tms. Juo paljon vettä, helle turvottaa. Mekko päälle, ballerinat jalkaan ja menoksi. Ihmiset on nyt niin iloisia auringosta ja helteestä että ei kukaan kiinnitä huomiota pieniin kauneusvirheisiin. Ja sitä paitsi joka toisella on noita samoja ongelmia joten mitä väliä edes. Nyt vaan nauttimaan kesästä! :)

[/quote]

Kiitti tsempeistä. Ehkä yritän kuitenkin laittautua vähän ja olla raapimatta pistoja ainakaan enempää. 

Ulkonäkö on puolet fiiliksestä, mutta vielä jää ärsyttävä möhö ja epämukava olo. Mutta ehkä nyt paljon vettä menemään ja toivon että se auttaa. :) -ap

Vierailija
9/15 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 10:58"]Mulla on kalpeat, tytisevät, lihavat ja muodottomat koivet ja käytän minishortseja ja lyhyitä mekkoja. :) ei kukaan välitä tuntemattoman ihmisen ulkonäöstä (paitsi ne pari provoilevaa sekopäätä tällä palstalla).
[/quote]

Pari ?

Vierailija
10/15 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, vinkkejä sulle :)

1. Syö ananasta, juo vettä!

2. Osta ohuenohutta CC-voidetta kasvoille, esim Lumenen on hyvä, itse käytän sitä syyskuusta-kesäkuuhun eikä kasvojeni iho muuta kaipaakaan. Puuterit on "eiei" kesällä! Jos näpyt kovin näkyviä niin lisäksi niihin pieni painallus peitepuikkoa, ostat vaikka sellaisen.

3. Säärille/käsivarsille suihkutettava kevyen väsyn antava tuote ja/tai 10d aavistuksen sävyä antavat kesäsukkikset

4. Jos ananas/vesi-kuuri ei auta/riitä, tukea antava muotoileva vyötäröalusvaate tai alushousut kehiin. Ja hyvät rintsikat!

5. Hiuksiin saa pitoa ja volyymia hiuspuuterilla, kuivashampoolla! vaikkei tukka olisi likainen niin sillä tosiaan saa volyymia juuriin! ja osta esim Biozellin sävyttävää shampoota kaupasta, sillä kiiltoa ja hieman "sitä jotain" hiuksiin.

6. Kynsiin pirtsakka, vaikka mekon väreihin sopiva lakkaus ja huuliin mahd samaa sävyä oleva kiilto/kuultopuna, oranssiin taittavat kivoja kesällä!

7. Hymyä naamaan :O)

Vierailija
11/15 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kesäihminen ja rakastan aurinkoa ja lämpöä ja pikkuisia kesävaatteita.

Noh, tänä kesänä olen raskaana, älkääkä käsittäkö väärin olen hyvin onnellinen asiasta, mutta voi sitä itkua vaatekaapilla. Mikään ei mene enää päälle, täytyis niitä mammavaatteita katella eikä niissä kamalasti ole vaihtoehtoja.
Kuljen siis minäkin ties missä rievuissa tuolla, jalka- ja selkäsäryissäni, hikoillen kuin pieni sika. Olo ei todellakaan ole hehkeä.

Mutta koska KESÄ! En anna sen haitata. Nauti sinäkin ap kesästä ja laitat yllesi parhaimman asusteen mitä voi olla, hymyn. :)

Vierailija
12/15 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kevyen sävyn, ei väsyn :D

-9-

Vierailija
13/15 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ens viikolla viilenee

Vierailija
14/15 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sama. Naurattaa kun talven laihduttaa, kiinteyttää, yrittää kaunistautua ja aina näyttää yhtä paskalta kun valoa enemmän ja helle turvottaa. Nytkin esim. menkat osui kesän ainoisiin tähän astisiin hellepäiviin.

Vierailija
15/15 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesästä voi nauttia vaikka on töissä. Olen silti kesä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi